Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Ձանձրույթի համը կամ Մարտին Սկորսեզեի «Ծաղկի լուսնի մարդասպանները»

18:06, 4 փետրվարի

«Ծաղկի լուսնի մարդասպանները» Սկորսեզեի ֆիլմն է, որն արժանացել է կինոքննադատների հիացական գնահատականներին, իսկ հեռուստադիտողների՝ հակասական արձագանքներին։ Եկեք պարզենք, թե ինչու:

Ամերիկան՝ ​​Առաջին համաշխարհային պատերազմից հետո. Լեոնարդո Դի Կապրիոյի հերոսը վերադառնում է Օկլահոմա՝ իր հորեղբոր մոտ, ով գտնվում է տեղի հնդկական ցեղի փոստային բաժանմունքում։ Գլխավոր հերոսը, հորեղբոր հորդորով, որոշում է ամուսնանալ տեղացի աղջկա հետ եւ ստանալ նրա ողջ հարստությունը՝ հերթով սպանելով ժառանգներին։

Համառոտ պատմություն այն մասին, թե ինչպես են ամերիկացիները ցանկանում խաբեությամբ տիրանալ հնդկացիների հարստությանը:

Մի փոքր ավելի երկար. գրեթե չորս ժամանոց պատմություն՝ այն մասին, թե ինչպես են ամերիկացիները ցանկանում խաբեությամբ տիրանալ հնդկացիների հարստությանը:

Առանձնահատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել կատարյալ ընտրված դերասանական կազմին՝ Լեոնարդո Դի Կապրիոն, Ռոբերտ Դե Նիրոն, Բրենդան Ֆրեյզերը զարդարում են ֆիլմը։ Չնայած սյուժեի եւ կերպարների որոշակի հարթությանը, աստղային դերասանները գլուխ են հանում իրենց առաջադրանքից եւ առավելագույնս կատարում այն, ինչն էլ ավելի հաճելի է դարձնում նրանց՝ էկրանին տեսնելը։

Օպերատորների եւ զգեստների ու դեկորացիաների նկարիչների աշխատանքը նույնպես արժանի է գովասանքի՝ խոշոր կադրեր, ամբոխի տեսարաններ, հետաքրքիր անկյուններ, հետպատերազմյան Ամերիկայի դրվագներ, դերասանների գրիմը…. Այս ամենը շեղում է ուշադրությունը վատ սցենարից:

Բայց նույնիսկ դա միայն մասամբ է «փրկվում»՝ սյուժետային շրջադարձերի սակավությամբ եւ պատմությունների միապաղաղ ձգձգմամբ: Եթե ​​ֆիլմին «դատավճիռ» տանք, ապա այն կհնչի այսպես. երեքուկես ժամ այն ​​մասին, թե ուր են տանում մարդկային ագահությունն ու ժլատությունը:

Տրամաբանական է հարցնել, թե ինչով են պայմանավորված այդքան բուռն արձագանքները, իսկ պատասխանն ակնհայտ կլինի՝ ժամանակակից կինոինդուստրիան ոչ այնքան արվեստի, որքան գաղափարի ու գրագետ PR-ի մասին է: Առաջին՝ Սկորսեզեն վաղուց անձեռնմխելի է քննադատների կողմից, ընդունված չէ նրան քննադատել, նույնիսկ, եթե դրա համար պատճառ կա։

Երկրորդ՝ ֆիլմն անդրադառնում է «նորաձեւ» թեմայի՝ սպիտակամորթների կողմից բնիկ ժողովուրդներին ճնշելուն: Մենք բոլորս գիտենք, որ այսօր միտումները ավելի շատ են հակված հաջողության, քան որեւէ այլ բան: Իսկ իրականում հնարավո՞ր է քննադատել մի ֆիլմ, որն անդրադառնում է հասարակության նման կարեւոր խնդիրներին։ Հատկապես իմանալով, թե ով է ռեժիսորը։ Եվ երրորդ՝ ֆիլմի թողարկման մասին հայտնի էր դարձել պրեմիերայից երեք տարի առաջ, ինչը մեծապես բորբոքել էր հեռուստադիտողների եւ կինոքննադատների հետաքրքրությունը։

Ռեգինա Մելիքյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել