«Ծաղկի լուսնի մարդասպանները» Սկորսեզեի ֆիլմն է, որն արժանացել է կինոքննադատների հիացական գնահատականներին, իսկ հեռուստադիտողների՝ հակասական արձագանքներին։ Եկեք պարզենք, թե ինչու:
Ամերիկան՝ Առաջին համաշխարհային պատերազմից հետո. Լեոնարդո Դի Կապրիոյի հերոսը վերադառնում է Օկլահոմա՝ իր հորեղբոր մոտ, ով գտնվում է տեղի հնդկական ցեղի փոստային բաժանմունքում։ Գլխավոր հերոսը, հորեղբոր հորդորով, որոշում է ամուսնանալ տեղացի աղջկա հետ եւ ստանալ նրա ողջ հարստությունը՝ հերթով սպանելով ժառանգներին։
Համառոտ պատմություն այն մասին, թե ինչպես են ամերիկացիները ցանկանում խաբեությամբ տիրանալ հնդկացիների հարստությանը:
Մի փոքր ավելի երկար. գրեթե չորս ժամանոց պատմություն՝ այն մասին, թե ինչպես են ամերիկացիները ցանկանում խաբեությամբ տիրանալ հնդկացիների հարստությանը:
Առանձնահատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել կատարյալ ընտրված դերասանական կազմին՝ Լեոնարդո Դի Կապրիոն, Ռոբերտ Դե Նիրոն, Բրենդան Ֆրեյզերը զարդարում են ֆիլմը։ Չնայած սյուժեի եւ կերպարների որոշակի հարթությանը, աստղային դերասանները գլուխ են հանում իրենց առաջադրանքից եւ առավելագույնս կատարում այն, ինչն էլ ավելի հաճելի է դարձնում նրանց՝ էկրանին տեսնելը։
Օպերատորների եւ զգեստների ու դեկորացիաների նկարիչների աշխատանքը նույնպես արժանի է գովասանքի՝ խոշոր կադրեր, ամբոխի տեսարաններ, հետաքրքիր անկյուններ, հետպատերազմյան Ամերիկայի դրվագներ, դերասանների գրիմը…. Այս ամենը շեղում է ուշադրությունը վատ սցենարից:
Բայց նույնիսկ դա միայն մասամբ է «փրկվում»՝ սյուժետային շրջադարձերի սակավությամբ եւ պատմությունների միապաղաղ ձգձգմամբ: Եթե ֆիլմին «դատավճիռ» տանք, ապա այն կհնչի այսպես. երեքուկես ժամ այն մասին, թե ուր են տանում մարդկային ագահությունն ու ժլատությունը:
Տրամաբանական է հարցնել, թե ինչով են պայմանավորված այդքան բուռն արձագանքները, իսկ պատասխանն ակնհայտ կլինի՝ ժամանակակից կինոինդուստրիան ոչ այնքան արվեստի, որքան գաղափարի ու գրագետ PR-ի մասին է: Առաջին՝ Սկորսեզեն վաղուց անձեռնմխելի է քննադատների կողմից, ընդունված չէ նրան քննադատել, նույնիսկ, եթե դրա համար պատճառ կա։
Երկրորդ՝ ֆիլմն անդրադառնում է «նորաձեւ» թեմայի՝ սպիտակամորթների կողմից բնիկ ժողովուրդներին ճնշելուն: Մենք բոլորս գիտենք, որ այսօր միտումները ավելի շատ են հակված հաջողության, քան որեւէ այլ բան: Իսկ իրականում հնարավո՞ր է քննադատել մի ֆիլմ, որն անդրադառնում է հասարակության նման կարեւոր խնդիրներին։ Հատկապես իմանալով, թե ով է ռեժիսորը։ Եվ երրորդ՝ ֆիլմի թողարկման մասին հայտնի էր դարձել պրեմիերայից երեք տարի առաջ, ինչը մեծապես բորբոքել էր հեռուստադիտողների եւ կինոքննադատների հետաքրքրությունը։
Ռեգինա Մելիքյան
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
20:22, 14 մայիսի
Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլան հրապարակել է իր «Մեգապոլիս» էպիկական նախագծի առաջին թիզերը19:35, 14 մայիսի
«Սարսափելի գիշեր էր». Բրենդոն Լիի մահից 30 տարի անց16:13, 14 մայիսի
«Դաունթոնի աբբայության» հիման վրա երրորդ ֆիլմը կնկարահանվի15:23, 14 մայիսի
Նաոմի Քեմփբելը «նրբագեղության մարմնացում է» դասական փոքրիկ սեւ զգեստով14:37, 14 մայիսի
Ջորջ Քլունին իր դեբյուտը կկատարի Բրոդվեյում14:04, 14 մայիսի
Սերժ Թանկյանը ցանկանում էր հեռանալ System of a Down-ից13:16, 14 մայիսի
Քեյթ Մոսը սիրավե՞պ ունի Բոբ Մարլիի թոռան հետ12:35, 14 մայիսի
Շերը շլացուցիչ սեւ բոդիով է ներկայացել «Բոբ Մաքի. մերկ պատրանք» ֆիլմի պրեմիերային11:58, 14 մայիսի
Ինչու էին Շարլիզ Թերոնն ու Թոմ Հարդին ատում միմյանց «Խենթ Մաքսը» ֆիլմի նկարահանման հրապարակում11:20, 14 մայիսի
Մայրանալ պատրաստվող Ջուլիա Եղշատյանի նոր ֆոտոշարքը՝ ամուսնու հետ10:26, 14 մայիսի
Քենդալ Ջենները պատրաստ է լողազգեստների սեզոնին10:05, 14 մայիսի
«Եվրատեսիլ 2024»-ում Ֆրանսիայի ներկայացուցչի արխիվային լուսանկարը Երեւանում՝ հայկական տարազով․ երգիչը մասնակցել է Շառլ Ազնավուրին նվիրված համերգին