Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Զեղչեր խանութներում. հավատա՞լ դրանց, թե՞ ոչ

16:10, 29 հունվարի

Ապրանքների գները զեղչելու ավանդույթը գալիս է շատ հնուց: Նախկինում խոշոր առեւտրականները նոր ապրանքի վրա գնորդների  ուշադրությունը սեւեռելու համար զգալիորեն իջեցնում էին հին ապրանքի գները` այդ կերպ ե’ւ ազատվելով դրանցից, ե’ւ գովազդելով նորերը:


Մեր օրերում խանութներում իրականացվող զեղչային մեծ ակցիաները նույնպես այդ միտումն ունեն, սակայն քիչ չեն նաեւ խանութները, որոնց նպատակը բոլորովին այլ է:

Հատկապես հագուստի խանութներում շատ հաճախ տնօրենները դիմում են անազնիվ քայլերի, օրինակ` հայտարարում, թե խանութը փակվում է, եւ իբրեւ թե այդ պատճառով լիկվիդացիոն վաճառք են իրականացնում` անհամեմատ ցածր գներով: Գրավիչ առաջարկ է, այնպես չէ՞: Երբեմն էլ չեղչերի տակ են հայտնվում վնասված եւ դեֆեկտ ունեցող հագուստը կամ նախորդ սեզոնների իրերը, որոնք արդեն դուրս են եկել նորաձեւությունից: Ըստ այդմ, հերթական զեղչային մեծ ակցիայի մասին լսելիս մտածեք վերոնշյալի մասին. ի՞նչ նպատակ է հետապնդում տվյալ խանութը` նոր ապրանքը գովազդելո՞ւ, թե հին, անպետք ապրանքից ազատվելու:

Եվրոպական մի շարք խանութներում, օրինակ, վնասված հագուստի վրա սովորաբար մակնշում է լինում այդ մասին, որպեսզի գնորդն իմանա, թե ինչու է տվյալ ապրանքի գինը զեղչվել: Եվ եթե նա, համապատասխան մակնշման առկայության դեպքում, գնի այդ իրը, այլեւս հետ վերադարձնել չի կարող, իսկ եթե դեֆեկտի մասին նշում չկա, գնորդը հանգիստ կարող է հետ հանձնել ապրանքը եւ պահանջել իր գումարը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել