«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Բրյուս Ուիլիսը հերքել է իր կերպարի Deepsake-ի իրավունքների վաճառքը ռուսական ընկերությանը

22:27, 2 հոկտեմբերի

Բրյուս Ուիլիսի խոսնակը հերքել է վերջին լուրերն այն մասին, որ դերասանը վաճառել է իր կերպարի իրավունքները ռուսական Deepcake ընկերությանը, որը մասնագիտացած է դիփֆեյքերի մեջ՝ արհեստական ​​ինտելեկտի միջոցով սինթեզված ֆոտո եւ վիդեո պատկերներ: Այդ մասին նա հայտարարել է The Hollywood Reporter-ին տված մեկնաբանությունում։

Ուիլիսի խոսնակի խոսքով՝ դերասանը չի համագործակցում եւ պայմանագիր չունի Deepcake-ի հետ։ Ինքը՝ ընկերությունը հաստատել է դա՝ նշելով, որ Ուիլիսի «թվային երկվորյակների» իրավունքները չեն կարող վաճառվել, քանի որ դրանք լռելյայն պատկանում են նրան, իսկ անցյալ տարի Deepcake-ի համագործակցությունը դերասանի հետ իրականացվել է Հոլիվուդի տաղանդների առաջմղման գործակալությունում նրա ներկայացուցիչների միջոցով։ Creative Artists Agency (CAA) –ին եւ Ուիլիսի կերպարի հետագա օգտագործումը հնարավոր է միայն նրա թույլտվությամբ:

Ըստ Deepcake-ի կայքի՝ «թվային երկվորյակները» կարող են առաջին հերթին օգտակար լինել բարձրակարգ դերասանների համար, ովքեր դեմ չեն նկարահանվել գովազդներում, բայց չեն ցանկանում ֆիզիկապես ներգրավվել նկարահանումներին: Հենց այս տեսահոլովակը «Բրյուս Ուիլիսի» հետ 2021 թվականին Deepcake-ը պատրաստել է ռուսական բջջային օպերատոր Megafon-ի համար։ Դերասանը վերջնական արդյունքն իբր դրական է գնահատել։

 

Աղբյուրը՝ Gazeta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել