Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Ֆուցզյան թանգարանը չինացիներինվծանոթացնում է հայկական մշակույթի հետ

12:50, 6 հունիսի

Երբ Շի Չժանը, ով աշխատում է Ֆուչժոուի Ֆուցզյան թանգարանում, հյուրընկալեց Երեւանի պատմության թանգարանի հայ հյուրերին եւ ներկայացրեց ցուցահանդեսը, նա զարմացավ՝ լսելով, որ նրանք ունեն երաժշտական ​​գործիքի տեսակ, որը շատ նման է բիլին՝ հնագույն չինական բամբուկե ֆլեյտային, գրում է  Global China Daily-ն։

Ահա թե ինչպես է նա ծանոթացել ծիրանի ծառից պատրաստված դուդուկի հետ։ Երկու գործիքները կարող են միանման հնչյուններ հնչեցնել, և որոշ գիտնականներ կարծում են, որ հարվածը առաջացել է դուդուկից, որը Չինաստան է եկել Կենտրոնական Ասիայի հետ կապերի միջոցով:

Ահա թե ինչպես է նա ծանոթացել ծիրանի ծառից պատրաստված դուդուկի հետ։ Երկու գործիքներն էլ կարող են միանման ձայներ հնչեցնել, եւ որոշ գիտնականներ կարծում են, որ բիլին առաջացել է դուդուկից, որը Չինաստան է հասել Կենտրոնական Ասիայի հետ կապերի միջոցով:

Այս բացահայտումը հանգեցրեց բացահայտելու Չինաստանի եւ Հայաստանի մշակույթների միջեւ ավելի շառ նմանություններ, ինչպես նաեւ բարեկամություն, որն ի վերջո բերեց «19-րդ եւ 20-րդ դարերի հայկական մշակութային գանձերը» մշտական ​​ցուցադրությանը, որը բացվեց Ֆուցզյան թանգարանում: Ե՛վ Ֆուցզյան, եւ՛ Երեւանի պատմության թանգարանները միավորվեցին այն կազմակերպելու համար։

Ասիայի, Եվրոպայի եւ Մերձավոր Արևելքի խաչմերուկում գտնվող Հայաստանը միջմշակութային փոխանակման երկար պատմություն ունի: Ժամանակին Երեւանը կարեւոր կայարան էր հնագույն Մետաքսի ճանապարհի եւ տասը հազար մղոն թեյի ճանապարհի վրա, որը ժամանակին թեյ էր տեղափոխում Ֆուցզյան նահանգից Մոնղոլիա եւ Ռուսաստան 17-րդ դարից մինչեւ 20-րդ դարի սկիզբ:

Շատ չինացիների համար անծանոթ Հայաստանի պատմությունն ու մշակույթը պատկերացնելու նպատակով ցուցահանդեսը փորձում է բացահայտել Չինաստանի եւ Հայաստանի մշակույթների նմանությունները: Ցուցահանդեսի համադրող Շիի խոսքով՝ ցուցահանդեսում ներկայացված են թեյի ճանապարհի, թեյի մշակույթի եւ մշակութային ժառանգության այլ ասպեկտների հետ կապված արտեֆակտներ, որոնք կարեւոր են երկու երկրների համար:

Ցուցահանդեսին ներկայացված են բազմաթիվ հայկական տարազներ եւ զարդեր։ Շիի խոսքով՝ չինացիներն ու հայերը սիրում են կարմիր գույնը՝ այն համարելով բարենպաստ, եւ հաճախ այդ գույնի հանդերձանք են հագնում կարեւոր իրադարձությունների ժամանակ, ինչպիսիք են հարսանեկան արարողությունները։ Ավելին, նրանց հագուստի բույսերը, կենդանիները եւ երկրաչափական նախշերը նման են որոշ չինական նախշերի։

Ցուցահանդեսում ներկայացված են ժամանակակից Չինաստանում Հայաստանի մասին վաղ հիշատակումները, որոնք տեղ են գտել «Չորս մայրցամաքների տարեգրություն»-ում` շոտլանդացի աշխարհագրագետ Հյու Մյուրեյի «Աշխարհագրության հանրագիտարանի» թարգմանության մեջ։ Գրքում արձանագրված է Հայաստանի դիրքը եւ նրա հատուկ տեղական արտադրանքը՝ տեքստիլ եւ գինի։

Գրքի թարգմանությունը հովանավորել է Ցին դինաստիայի (1644-1911) պաշտոնական ներկայացուցիչ Լին Զեքուն 1839 թվականին՝ ավելի լավ հասկանալու համար արեւմտյան երկրները, երբ նա ղեկավարում էր ափիոնի մաքսանենգության դեմ պայքարը ներկայիս Գուանդունում:

 «Ցուցահանդեսի յուրաքանչյուր հատված ներկայացնում է քաղաքակրթությունների միջեւ հաղորդակցությունը», - ասում է Շին: «Ե՛վ Չինաստանը, եւ՛ Հայաստանը հնագույն քաղաքակրթություններ են՝ ակտիվ առեւտրային ու մշակութային փոխանակումներով եւ սերտ պատմական կապերով: Այս երկու երկրների մարդկանց միջեւ բարեկամությունն ու համագործակցությունը շարունակվում է մինչ օրս»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել