Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Birkin-ն աշխարհի ամենացանկալի դիզայներական պայուսակների վարկանիշում զբաղեցրել է առաջին տեղը

14:30, 24 հուլիսի

Hermès-ը շարունակում է մնալ ամենաշատ որոնվող շքեղ պայուսակների բրենդը՝ Google-ի եւ Instagram-ի որոնման տվյալների համաձայն, որոնք տրամադրվել են Slingo-ի կողմից:

Աշխարհի ամենաբաղձալի դիզայներական պայուսակների ցանկում խորհրդանշական Birkin պայուսակը զբաղեցնում է 1-ին տեղը՝ 2020-ից 2023 թվականների ընթացքում ամսական միջինում 159,208 որոնումներով:

Նույնիսկ աստղաբաշխական գնով Birkin պայուսակի ժողովրդականությունը չի պակասել։ Փաստորեն, վերջին երեք տարիների ընթացքում հարցումները միայն աճել են: 2020 թվականին այս հայտնի պայուսակը փնտրվել է ամսական միջինում 149,000 անգամ, իսկ 2023 թվականին այդ ցուցանիշն աճել է 19%-ով՝ հասնելով 159208-ի։

Բացառիկ պայուսակի գները տատանվում են հինգից մինչեւ վեց նիշի սահմաններում, ընդ որում ամենամատչելի կրկնությունները՝ առնվազն $10,000: Ինչ վերաբերում է հենց թանկարժեք մոդելներին, օրինակ, կոկորդիլոսի կաշվից եւ ադամանդներից պատրաստված Himalayan Birkin 30-ը անցյալ տարի վաճառվել է 450 հազար դոլարով։

Պահանջները կտրուկ աճեցին այս ամիս ֆրանսիացի դերասանուհի եւ երգչուհի Ջեյն Բիրկինի մահից հետո, ում անունով էլ կոչվել է թանկարժեք աքսեսուարը։

Երկրորդ տեղում Louis Vuitton Neverfull-ն է՝ միջին ամսական 126629 որոնումով, իսկ Gucci Marmont պայուսակը երրորդ տեղում է՝ 82375 միջին ամսական որոնումներով:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել