Chanel Haute Couture 2024-ի գարնանային ցուցադրության ժամանակ առաջինը, որ գրավեց ուշադրությունը, ոչ թե Վիրջինիա Վիարի կամ Մարգարետ Կուալիի վերջին մոդելներն էին պոդիումին, այլ հսկա C կոճակը, որը կախված էր շրջանաձեւ պոդիումի վերեւում:
Համաձայն շոուի հաղորդագրության՝ կոճակը երկար ժամանակ եղել է ֆրանսիական շքեղ տան կարեւոր մոտիվը՝ ոչ միայն որպես դիզայնի տարր, որը թույլ է տալիս շարժման ազատություն, այլեւ որպես դեկորատիվ զարդ, որը կարելի է անընդհատ կրկնել:
Բարձր նորաձեւության սեզոնի հիմնական թեման մինչ այժմ եղել է հակադրությունը. ինչպես տեսել ենք Schiaparelli-ի դեպքում՝ «հին աշխարհի» եւ «նոր աշխարհի» միքսը, եւ ինչպես ակնհայտ է Chanel-ի մոտ՝ կոշտ թվիդի եւ եթերային շղարշի համադրությամբ: Այն սկսվում է մեկ շերտով, որը դուրս է գալիս գոտկատեղից, ծածկում կիսաշրջազգեստը, այնուհետեւ վերածվում է ավելի համարձակ հոսքի:
Վիարը խաղում է այս տեսողական պատրանքների վրա՝ շերտավորելով թափանցիկ շղարշե տաբատը անթափանց սպիտակ զուգագուլպաների վրա եւ ավելացնելով կիսաթափանցիկ սեւ կտորը մինի կիսաշրջազգեստի ներքո՝ ստվերի տեսք ստեղծելու համար:
«Ես փորձել եմ համատեղել մարմնի եւ հագուստի ուժն ու նրբագեղությունը՝ շղարշից, ծալքերից եւ ժանյակից բաղկացած շատ եթերային հավաքածուի մեջ»,-գրում է Վիարը,-«Այս բոլոր պատմություններն ու զգացմունքները, որոնք ինձ հոգեհարազատ են, եւ որոնք ես մեծ հաճույքով եմ վերապատմում, ստիպում են ինձ պարել»:
Բրենդի դեսպան Կուալին, որը նախկին պարուհի էր, բացել է շոուն: Եվս մեկ հաղթանակ՝ էսթետիկ կոկետության համար։
Բարձր նորաձեւության մոգության մեծ մասը կայանում է նրանում, որ խոշորացնեք եւ հիանաք վարպետությամբ: Պոդիումային ոճը կարող է տարօրինակ թվալ՝ շեղելով ուշադրությունը իսկապես հետաքրքիր դետալներից, ինչպիսիք են, օրինակ, ուղղահայաց ծալքերն ու հորիզոնական ժայռապատկերների ասեղնագործությունը վերարկուի վրա, կամ՝ ծաղկային նախշերը՝ սպիտակ ժանյակավոր զգեստի վրա:
2024 թվականի գարնանային բարձր նորաձեւության հավաքածունի հաջողությունն այն կերպարների մեջ է, որոնք թույլ են տալիս հագուստի կառուցմանը առաջատար դիրք զբաղեցնել՝ առանց այն չափազանց հագեցած դարձնելու, որի դեպքում ուշադրությունը կշեղվեր դետալներից: