Թատրոնի միջազգային օրվա կապակցությամբ մենք ձեզ համար պատրաստել ենք մայրաքաղաքի հինգ ամենահետաքրքիր թատերական բեմադրությունների ընտրանին, որը կհետաքրքրի ինչպես մոլի թատերասերներին, այնպես էլ անփորձ հանդիսատեսին:
«Гардения»-ն կատակերգական ներկայացում է՝ հիմնված Էլժտա Հովանյեցի համանուն պիեսի վրա։ Երգիծական պիես՝ ողբերգական-կատակերգական մոտիվով, բեմադրության սյուժեն կառուցված է մեկ ընտանիքի չորս սերնդի կանանց պատմության շուրջ։ Ողբերգությունը, հեգնանքը, երգիծանքը և փիլիսոփայությունը սյուժեում միահյուսված են դերասանուհիների հիշարժան երկխոսություններով։ Բոլոր կանայք տարբերվում են միմյանցից, տարբեր երազանքներով, հայացքներով և հուսահատ ողբերգական ճակատագրերով, կապված ընտանեկան կապերով, նրանք փորձում են ապրել իրենց լավագույն կյանքը՝ անընդհատ պայքարելով անցյալի մղձավանջների հետ։ Չնայած ողբերգական երանգներին, բազմաթիվ կատակերգական ներդիրներով արտադրությունը, ի վերջո, ստիպում է հեռուստադիտողին ժպտալ և հեգնանքով նայել կանանց դժվարին ճակատագրին:
Տարիքային սահմանափակում 16+
Հաջորդ բեմադրությունը՝ ապրիլի 21 Ստանիսլավսկու անվան թատրոնում։
«Комментарии непристойного Тома» (Անպարկեշտ Թոմի մեկնաբանությունները) պատմվածքի տարրերով բեմադրություն է, որտեղ կինն ու տղամարդը պիես են փորձում տաքսու վարորդի և ուղևորի մասին: Սյուժեն ծավալվում է տաքսիի խցիկում՝ միաժամանակ փոխելով պատմվածքի թելը, որի մեջ հյուսված է նաև փորձը կատարող դերասանների անձնական պատմությունը։ Սիրո, փիլիսոփայության և նույնիսկ միջատների մասին կատակերգական առոգանությամբ դրաման հիշարժան է ոչ միայն տաղանդավոր դերասանական վարպետության, այլև սյուժետային շրջադարձերի համար։
Տարիքային սահմանափակում՝ 18+ Հաջորդ բեմադրությունը՝ ապրիլի 16-ին Հովհաննես Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոնում։
«Долгий путь слонов» (Փղերի երկար ճանապարհորդությունը) կոնցեպտուալ նորարարական պիես է՝ հիմնված Գասպարե Դորիի պիեսի վրա։ Մարդկային հարաբերությունների մասին հոգեբանական դրամայի ներկայացման անսովոր ձևը շոշափում է փիլիսոփայական թեմաներ, որոնց մասին մտորումները շարունակվում են թատրոնի պատերից այն կողմ։
Տարիքային սահմանափակում՝ 16+ Հաջորդ բեմադրությունը՝ ապրիլի 5 Ստանիսլավսկու անվան թատրոնի փոքր բեմում (մուտքը բակից):
«Я здесЪ» (Ես այստեղ եմ) մայրաքաղաքի լավագույն և ամենավառ բեմադրություններից մեկն է, որը պետք է տեսնել բոլոր մոլի թատերասերների համար: Պիեսը հիմնված է Թանկերդ Դորստի «Я, Фейербах»-ի վրա։ Սյուժեի դինամիկան, պատմվածքի ձևը և երկխոսությունների մետատեքստը ստեղծում են միանգամայն յուրահատուկ մթնոլորտ, որը լրացվում է անսպասելի ավարտով։ Արտադրությունն արվել է բացառիկ տաղանդավոր միակ թերությամբ՝ հազվադեպություն. ներկայացման տոմս ստանալը գրեթե հավասարազոր է Жар-Птица-ի փետուրը որսալուն՝ դժվար, բայց հաստատ արժե այն: Եթե դուք հաջողությամբ որսում եք տոմս, ապա կարող եք դիտել ներկայացումը Հովհաննես Թումանյանի տիկնիկային թատրոնում:
«Я, моя хандра, дорогая Капочкп и иные взгляды» (Ես, իմ բլյուզը, սիրելի Կապոչկա և այլ հայացքներ) ներկայացումը հազվադեպ բեմադրություններով, որն արժանի է ուշադրության: Մեկ անձի շոուն հիմնված է Միխայիլ Զոշչենկոյի ստեղծագործությունների վրա։ Բեմադրություն բարդ և հակասական զգացմունքների մասին, մելամաղձության և դրա դեմ պայքարելու փորձերի մասին շոշափում է մարդու հոգեդրամատիկական հարաբերությունների թեման իր և իրեն շրջապատող աշխարհի հետ։ Բեմադրությունը բեմադրվում է Սոս Սարգսյանի անվան թատրոնում։
Ռեգինա Մելիքյան