Փարիզի նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում Viktor & Rolf-ը ներկայացրել է տարօրինակ առաջարկներ՝ այս անգամ փարթամ զգեստները փոխարինելով տղամարդու «նիհար» մանեկեններով։
Посмотреть эту публикацию в Instagram
2023 թվականի աշնանային բարձր նորաձեւության հավաքածուն, որը կրում է «Մարմացում» անվանումը, անսպասելիորեն նշում է «կոնցեպտուալ գլամուրի, դրամատիկ գեղեցկության եւ սադրիչ նորաձեւության 30 տարին»:
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Եվ չնայած՝ Viktor & Rolf բրենդը 30 տարեկան է, պարզ է, որ Վիկտոր Հորսթինգի եւ Ռոլֆ Սնուրենի եզակի սյուրռեալիստական եւ (երբեմն բավականին անհանգստացնող) հումորային մոտեցումը նորաձեւության հանդեպ ամենեւին չի մարել:
Նրանց հեգնական, շրջված ոգու եւ կուտյուրի ցուցադրությունը մաքուր V&R կոնցեպտի ժամանց էր: Իրենց հոբելյանական հավաքածուն հսկայական, փքված զգեստների շքերթով եւ ավանդական տորթով նշելու փոխարեն Viktor & Rolf-ը գնացել է հակառակ ճանապարհով: «Մենք ցանկանում էինք, որ տոնը լիներ հագուստի ամենափոքր կտորի` լողազգեստի մասին»,-ասել են դիզայներները կուլիսներում:
Կոշտ շղարշներ եւ ականջին հասնող բանտերիի շարքերը բողբոջել են բարձր կտրվածքով բոդի կոստյումի խորը կտրվածքից․ երեք տարբեր չափսերի բիկինիները մեկը մյուսւ վրա էին դրված՝ ստեղծելով մի տեսակ արբեցնող էֆեկտ: 3D խորանարդ տառատեսակով դեկոլտեի շրջանում երեւում էին «ՈՉ» կամ «ԵՍ ՁԵԶ ԲԱՐԻՆ ԵՄ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ» արտահայտությունները:
Այնուամենայնիվ, տորթի հետաքրքիր մասը դարձել էին սեւ սմոքինգով անգլուխ մանեկենները, որոնք կախված էին մոդելների մեջքից կամ պտտվում էին նրանց մարմնի շուրջը՝ հուսահատորեն գրավելով ուշադրությունը: Ո՞րն է այս ամենի իմաստը։ «Սա երեւակայության տեղ է»,- միաձայն պատասխանել են դիզայներները: