Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

Adidas-ն արգելել է 44 համարի գերմանական մարզաշապիկի վաճառքը՝ նացիստական ​​խորհրդանիշներին նմանության պատճառով

16:15, 2 ապրիլի

Ֆուտբոլասերներն այլեւս չեն կարողանա գնել «Adidas»-ի՝ 44 համարի գերմանական մարզաշապիկը, քանի որ այն քննադատվում է նացիստական ​​խորհրդանիշի նմանության պատճառով, հայտնում է Hypebeast-ը։

Հաղորդվում է, որ շատերը համեմատել են 44 համարի մարզաշապիկների վրա օգտագործված տառատեսակը նացիստական ​​Schutzstaffel-ի (SS) Armanen runes խորհրդանիշի հետ:

SS-ն գործում էր Ադոլֆ Հիտլերի եւ Նացիստական ​​կուսակցության ղեկավարությամբ և հայտնի էր որպես Հոլոքոստի ամենամեծ հեղինակներից մեկը։ Պատմաբան Մայքլ Քյոնիգը առաջինն էր, ով մատնանշեց խնդիրը եւ հավաքածուների դիզայնը անվանեց «շատ կասկածելի»:

Adidas-ի խոսնակ Օլիվեր Բրյուգենը բացատրում է, որ որեւէ նմանություն միտումնավոր չի եղել. «Adidas-ում աշխատում են մարդիկ՝ մոտավորապես 100 երկրներից: Մեր ընկերությունը հավատարիմ է բազմազանության եւ ներառականության խթանմանը, եւ, որպես ընկերություն, մենք լիովին դեմ ենք քսենոֆոբիայի, հակասեմիտիզմի, բռնության եւ ատելության բոլոր դրսեւորումներին»:

Ընկերությունից նաև BBC-ին հայտնել են, որ մարզահագուստի դիզայնի համար պատասխանատվությունը կրում են Գերմանիայի ֆուտբոլային ասոցիացիան (DFB) եւ նրա գործընկերները:

Գերմանիայի ֆուտբոլային ասոցիացիան ասել է, որ թվերն ուղարկվել են ՈՒԵՖԱ՝ վերանայման համար, եւ որ «ներգրավված կողմերից ոչ մեկը չի տեսել որեւէ նմանություն նացիստական ​​սիմվոլիզմին»: «Սակայն մենք մեկնաբանություններին շատ լուրջ ենք վերաբերվում եւ չենք ցանկանում բանավեճի տեղիք տալ։ Մենք 44 համարի այլընտրանքային դիզայն կմշակենք եւ կհաստատենք ՈՒԵՖԱ-ի հետ»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել