POPcorn blog. Լիսաբոնյան արկածներ

Ազնավուրի երգերը՝ Ազնավուրի հրապարակում. համերգ՝ նվիրված լեգենդար շանսոնյեի 94-ամյակին

«Այն, ինչ կարեւոր է Հայաստանի համար, կարեւոր է նաեւ մեզ համար». Շառլ Ազնավուրը նշում է 94-ամյակը

Խաշ՝ Դիլիջանում, ժենգլայով հաց՝ Արցախում. CNN-ի հաղորդումը՝ Հայաստանի մասին

Գեղանկարիչ Դավիթ Դանիելյանի էմոցիոնալ կտավներն ու ցուցահանդեսի հայտնի հյուրերը

VARDA-ի «գիշերային պարը սիրեցյալի համար»

Բլոգ Լի. «Թանգարանային գիշերը» Երեւանում

Երեւանում 14-րդ անգամ անցկացվեց «Թանգարանային գիշերը»

«Եվրատեսիլ 2018». ամփոփիչ հոլովակ NEWS.am STYLE-ից

Արքայազն Հարրիի եւ Մեգան Մարքլի հարսանեկան արարողությունը

Հայ դերասանուհիները՝ գայթակղիչ հոլովակում

Բլոգ Լի. Գինու փառատոն․ Զբոսաշրջիկներն ու մասնակիցները՝ միջոցառման մասին

Երեւանում մեկնարկել են Գինու օրերը

Սրբուհի Սարգսյանի եւ Allusion Band-ի համերգը՝ նվիրված հաղթանակի օրվան

«Եվրատեսիլ 2018». Սեւակ Խանաղյանն իր պարտության մասին

«Շոկի մեջ ենք, որ Սեւակը չանցավ եզրափակիչ»․ Wiwibloggs-ի Ուիլյամն ու Դեբանը՝ «Եվրատեսիլի» առաջին կիսաեզրափակիչի արդյունքների մասին

«Եվրատեսիլ 2018». Սեւակ Խանաղյանի ելույթը՝ առաջին կիսաեզրափակիչում

«Եվրատեսիլ 2018»․ Սեւակ Խանաղյանի ելույթը ժյուրիի համար

Զեղչեր խանութներում. հավատա՞լ դրանց, թե՞ ոչ

16:10, 29 հունվարի

Ապրանքների գները զեղչելու ավանդույթը գալիս է շատ հնուց: Նախկինում խոշոր առեւտրականները նոր ապրանքի վրա գնորդների  ուշադրությունը սեւեռելու համար զգալիորեն իջեցնում էին հին ապրանքի գները` այդ կերպ ե’ւ ազատվելով դրանցից, ե’ւ գովազդելով նորերը:


Մեր օրերում խանութներում իրականացվող զեղչային մեծ ակցիաները նույնպես այդ միտումն ունեն, սակայն քիչ չեն նաեւ խանութները, որոնց նպատակը բոլորովին այլ է:

Հատկապես հագուստի խանութներում շատ հաճախ տնօրենները դիմում են անազնիվ քայլերի, օրինակ` հայտարարում, թե խանութը փակվում է, եւ իբրեւ թե այդ պատճառով լիկվիդացիոն վաճառք են իրականացնում` անհամեմատ ցածր գներով: Գրավիչ առաջարկ է, այնպես չէ՞: Երբեմն էլ չեղչերի տակ են հայտնվում վնասված եւ դեֆեկտ ունեցող հագուստը կամ նախորդ սեզոնների իրերը, որոնք արդեն դուրս են եկել նորաձեւությունից: Ըստ այդմ, հերթական զեղչային մեծ ակցիայի մասին լսելիս մտածեք վերոնշյալի մասին. ի՞նչ նպատակ է հետապնդում տվյալ խանութը` նոր ապրանքը գովազդելո՞ւ, թե հին, անպետք ապրանքից ազատվելու:

Եվրոպական մի շարք խանութներում, օրինակ, վնասված հագուստի վրա սովորաբար մակնշում է լինում այդ մասին, որպեսզի գնորդն իմանա, թե ինչու է տվյալ ապրանքի գինը զեղչվել: Եվ եթե նա, համապատասխան մակնշման առկայության դեպքում, գնի այդ իրը, այլեւս հետ վերադարձնել չի կարող, իսկ եթե դեֆեկտի մասին նշում չկա, գնորդը հանգիստ կարող է հետ հանձնել ապրանքը եւ պահանջել իր գումարը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ աստղը
Սիրուշո
Լիլիթ Հովհաննիսյան
Իվետա Մուկուչյան
Նազենի Հովհաննիսյան