Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ինչպես ճիշտ պալմինգ անել

19:17, 4 փետրվարի

Պալմինգը մեր աչքերի հոգնածությունն ու լարվածությունը թեթեւացնող, նյարդային համակարգը հանգստացնող վարժություն է։ Պալմինգ կարելի է անել եւ տանը, եւ աշխատավայրում եւ մետրոյի մեջ կամ համակարգչի առաջ նստած։ Վարժությունը շատ հեշտ ու պարզ է, բայց միեւնույն ժամանակ շատ օգտակար ու ազդեցիկ։  

Իսկ ինչպես է այն կատարվում. առաջին հերթին պետք  է շփել ձեռքերն այնպես, որ դրանք  տաքանան։ Այնուհետեւ «տաքացած» ափերը հարկավոր է դնել աչքերի վրա. ընդ որում, քիթը անհարժեշտ է բաց պահել, քանի որ շնչառությանը խոչընդոտ չպետք է լինի։

Ձեռքերի ափերի տակ աչքերն անհրաժեշտ է փակել եւ մոտ մեկ րոպե այդպես նստել։ Հաջորդիվ հարկավոր է բացել աչքերը եւ նայել ձեռքերի մեջ եղած խավարին. մատները չպետք է առանձնացնել, եւ լույսի շող չպետք է ընկնի։

Այս վիճակում անհրաժեշտ է սպասել 1-5 րոպե, ինչից հետո արդեն կարելի է իջեցնել ձեռքի ափերը, թարթել աչքերը եւ շարունակել կիսատ թողած գործը։

Այս հինգ րոպեների ընթացքում աչքերը հասցնում են հանգստանալ, եւ նրանք կրկին պատրաստ են աշխատել։

 

 

Աղբյուրը՝ ayzdorov.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ