Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ինչպես խուսափել գրասենյակային աշխատանքի հետեւանքով առաջացած առողջական խնդիրներից

20:16, 13 փետրվարի

Բոլորը, ովքեր գրասենյակային աշխատանքն են ընտրել, վտանգել են իրենց առողջությունը։ Նստած աշխատանքելու արդյունքում սրտի, տեսողության, ողնաշարի խնդիրներ, ինչպես նաեւ թութք է առաջանում։ Իսկ ինչպես կարելի է ձերբազատվել բազմաթիվ հիվանդություններ ձեռք բերելուց։

Սովորաբար նման դեպքերում ցանկություն չի առաջանում գնալ մարզասրահ կամ տանը վարժություններ անել, ուստի պետք է աշխատավայրում մարզել մկանները։

1. Ժամացույցի վրա հիշեցում դրեք, որպեսզի ամեն երեք ժամը մեկ անգամ հիշեցնի ձեզ մատները, ձեռքերն ու նախաբազուկը նուրբ մերսելու համար։

2. Եթե աշխատանքն իր մեջ ներառում է մի հարկից մյուսը գնալը, ապա պետք է հրաժարվել վերելակից եւ ոտքով բարձրանալ ու իջնել։ Սա հիանալի մարզանք է վարիկոզից խուսափելու համար։

3. Ամեն 30 րոպեն մեկ անգամ բազկաթոռին նստած պետք է ձգվել՝ ձեռքերը վեր բարձրացնելով՝ չմոռանալով խորը շնչելու եւ հանդարտ արտաշնչելու մասին։

4. Ամեն անգամ ոտքերը բարձրացրեք հատակից եւ մարզվեք։

Վարժությունները շատ պարզ են, բայց կանոնավոր անելու դեպքում դրական արդյունքն ապահովված է։

 

Աղբյուրը՝ Zdorovye.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ