Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Յոթ խորամանկություն, որոնք կօգնեն նիհարելու հարցում

21:15, 29 ապրիլի

Առաջարկում ենք ընթերցել այն յոթ խորամանկությունների մասին, որոնք կօգնեն ձեզ նիհարել։

 1.    Փոքր սպասք

Կան մարդիկ, ովքեր ունեն մի վատ սովորություն՝ պետք է մինչեւ վերջ ուտեն, քանի որ դատարկ ափսեն «հուշում է», որ նա արդեն հագեցել է։ Ուստի, այս պարագայում կարելի է փոքր սպասք օգտագործել, հետեւաբար փոքր չափաբաժնով սնվել։

2.    Փոքր կտորներ

Լինում են դեպքեր, երբ չես կարողանում դիմակայել այս կամ այն ուտեստի գայթակղությանը եւ անպայման ցանկանում ես փորձել այն։ Հետեւաբար, ավելորդ կալորիաներից խուսափելու եւ ցանկությունը բավարարելու համար կարելի է գնել կամ ուտել փոքր կտորներով կամ չափաբաժնով սնունդ։

3.    Ուտում ենք այն, ինչ տեսնում ենք  

Երբ համեղ ուտեստները, քաղցրավենիքը աչքի առաջ է, այն ուտելու ցանկությունն ավելի է  մեծանում։ Ուստի, ավելորդ կիլոգրամներ չկուտակելու համար կարելի է ուտեստները դարակներում կամ աչքի չընկնող վայրերում պահել։

4. Ուտում ենք այն, ինչ հարմար է

Հավանաբար շատ քչերն են պատրաստ հանուն իրենց ուտելու ցանկությունը բավարարելու երկար ու դժվար ուտեստներ պատրաստել։ Այս դեպքում բոլորն էլ նախընտրում են արագ սնունդը։ Հետեւաբար, տանը արագ պատրաստվող մթերք մի պահեք, այլ լվացեք ու սառնարանում թարմ միրգ եւ բաջարեղեն ունեցեք։

5. Ծավալի խաբկանք

Եթե ուտեստը մեծ ծավալ է զբաղեցնում, օրգանիզմն ավելի արագ է հագենում։ Դրա վառ օրինակը ապուրներն են։ Դրանք մեծ ծավալ ունեն, բայց հիմնականը հեղուկ զանգվածն է։

6. Դանդաղ ուտելու  

Հոգեբանական մի շարք փորձարկումներ ցույց են տվել, որ ով արագ ու աննկատ է սնվում, ավելի շատ է ուտում։ Ուստի, ամեն ինչ պետք է անել դանդաղ, զգույշ. սկզբում պետք է սպասքը շարել, ընթացքում սնունդը երկար ծամել, իսկ ուտելուց հետո միանգամից չհավաքել սեղանը։

7. Վայելեք ուտեստի ամեն պատառը

Համադամասեր լինելը վնասակար չէ առողջության կամ կազմվածքի համար։ Վայելելով ձեր կերած ամեն մի պատառը՝ դուք ավելի արագ եք հագենում, քան եթե առանց երկար ծամելու ուտեք։ Առաջին հերթին կարելի է հիանալ ուտեստի տեսքով, հետո դանդաղ եւ վայելելով ուտել առաջին պատառը... սա շատ կարեւոր է։

 

Աղբյուրը՝ Liza.ua


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության