«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

Վեց գործոն, որոնք ծերացնում են քո մաշկը

19:09, 29 փետրվարի

Ո՞ր գործոններ են արագացնում մաշկի ծերացումը։

Ծխախոտի ծուխը

Կարեւոր չէ, դու ծխում ես, թե շփվում ես ծխողների հետ, ծխախոտի ծուխը բոլոր դեպքերում վնասում է քո մաշկը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ ծուխը չորացնում է մաշկը ու կնճիռների առաջացման պատճառ դառնում: Ծխախոտի ծուխը սպառում է օրգանիզմում վիտամին C-ի պաշարը, որը մաշկի խոնավության պահպանման կարեւորագույն պայմաններից է: Որոշ հետազոտողների կարծիքով ծխախոտի ծուխը նույնքան կործանարար ազդեցություն է թողնում մաշկի վրա, որքան ուլտրամանուշակագույն ճառագայթները:

Արեւի ազդեցությունը

Արեւի ճառագայթները ծերացնում են մաշկը: Արեւի ազդեցության տակ մաշկը չորանում է, կնճիռները խորանում, բացի դրանից մաշկի վրա կարող են նաեւ պեպեններ հայտնվել, որոնք հետո վեր են ածվում շագանակագույն բծերի: Նաեւ նկատի ունեցեք, որ արեւային լոգանքները բարձրացնում են մաշկի քաղցկեղի հավանականությունը:

Ֆիզիկական վարժությունների պակասը

Նստակյաց կենսակերպը նպաստում է մաշկի ծերացմանը: Իրական տարիքից երիտասարդ տեսք ունենալու համար պետք է սպորտով զբաղվել: Վարժություններն օգնում են տոնուսի մեջ պահել մկանները ու լավացնել արյան շրջանառությունը: Մասնագետների կարծիքով, կանոնավոր մարզանքները պետք է մաշկի խնամքի կարեւոր բաղադրիչը դառնան:

Ոգելիցի օգտագործումը

Ոգելից խմիչքը նպաստում է մաշկի ծերացմանը, լայնացնելով մաշկի վրա մանր արյունատար անոնթները ու ավելացնելով արյան հոսքը դեպի մաշկի մակերես: Ժամանակի ընթացքում այդ արյունատար անոթները վնասվում են, իսկ դեմքի մաշկը կարմրավուն երանգ է ձեռք բերում, ինչը նույնպես չի գեղեցկացնում կնոջը:

Սթրես

Սթրեսը, անհանգստությունը, դեմքը խոժոռելու սովորությունը բացասաբար են անդրադառնում մեր արտաքինի վրա: Սկզբում մանր կնճիռներ են հայտնվում, որոնք ժամանակի ընթացքում խորանում են: Ձգտեք վերահսկել ձեր զգացմունքները, արագ հաղթահարել ձեր սթրեսները, ազատվել խոժոռվելու սովորությունից ու օրվա ընթացքում բազմազան դարձնել ձեր դիմախաղը: Փորձագետները խորհուրդ են տալիս նաեւ չհրաժարվել յոգայով զբաղվելուց, քանի որ դա նույնպես նպաստում է լիցքաթափմանը:

Քնի պակասը

Քնի պակասից դու հոգնած տեսք ես ունենում: Քնի պակասը նախեւառաջ դեմքի վրա է արտահայտվում՝ աչքերի տակ մուգ շրջանակներ ու մանր կնճիռներ են առաջանում: Նաեւ քնի պակասը այն հիմնական գործոնն է, որը կարող է հիշողության խնդիրներ ու դեպրեսիայի ախտանիշներ առաջացնել՝ օրինակ ամենօրյա գործունեության նկատմամբ հետաքրքրության կորուստ ու բացասական մտածողություն: Գիտնականների ուսումնասիրությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ լավ ինքնազգացողություն ու նորմալ աշխատունակություն պահպանելու համար մեծահասակների մեծ մասին անհրաժեշտ է օրական 8-9 ժամ քնել: Գիշերը ամուր քնելու համար պետք է քչացնել օրվա ընթացքում կոֆեինի գործածումը, քնելուց առնվազն երկու ժամ առաջվանից ոչինչ չուտել ու ձգտել նույն ժամին պառկել քնելու:

Աղբյուրը՝ Creu


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ