Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Հինգ հոգեբանական փաստ, որ պիտի իմանաք ձեր մասին

20:21, 7 հունիսի

1. Մենք բոլորս հակված ենք նմանակման եւ ապրումնակցման

Դուք երբեւէ նկատե՞լ եք, թե փոքր երեխաներն ինչպես են պատճենում մեծերին: Ձեր կարծիքով ինչու է լինում դա: Դա էվոլյուցիոն մեխանիզմ է, որը դրվել է մանուկ հասակից եւ որը մեզ բոլորիս ապրումնակցման ընդունակ է դարձնում:

2. Դուք ավելի արագ եք կարդում երկար նախադասությունները, չնայած նախընտրում եք կարճերը:

Նախադասության մեջ 100 նշանը օպտիմալ են արագ կարդալու համար, բայց մարդիկ սովորաբար գերադասում են 39-ը: Որեւէ իրի կորուստը ձեզ կրկնակի դժբախտ է դարձնում երջանկության այն քանակի համեմատ, որը դուք ստացել էիք, երբ ձեռք էիք բերել այդ իրը:

3. Համաժամանակյա գործունեությունը խմբի հիմնական կապն է:

Ահա թե ինչու նվագախմբերը, մարզիկները եւ զինվորները քայլում են /կանգնում իրար այդքան մոտ. դա նրանց ստիպում է իրար ավելի մոտ զգալ: 

4. Դուք ընտրության ավելի շատ տարբերակներ եք ցանկանում, քան ի վիճակի եք անել

Երբեք չե՞ք մտածել, թե ինչու է այդքան դժվար ճաշացանկից աղանդեր ընտրել:

5. Դուք վստահ եք, որ այլ մարդկանց վրա ազդելն անհամեմատ ավելի հեշտ է, քան ձեզ վրա

Հոգեբանական այսպիսի եզրույթ կա «երրորդ դեմքի էֆեկտ», որը ենթադրում է, որ գովազդը երբեք չի ազդի անձամբ մեզ վրա, որովհետեւ մենք խելացի ենք, փոխարենը միշտ ազդում է շրջապատի բոլոր մարդկանց վրա:

Աղբյուրը` Creu


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել