Սերժ Թանկյանը Երեւանում ներկա գտնվեց իր հեղինակած «Օրկա» սիմֆոնիայի փորձին

15 ոճային լուք Նազենի Հովհաննիսյանից, որոնք յուրաքանչյուր աղջիկ կարող է կրկնել

Street Style Երեւանում․ ուսանողուհիների աշնանային look-երը

Երեւանյան ազդ. ուր գնալ այս շաբաթ

Shine&Food. Յուրահատուկ ուտեստ, որից մի պատառ անգամ չի մնա

Իվետա Մուկուչյանի անակնկալ ելույթը՝ «Հայաստանի Ձայն»-ում

Սոֆի Մխեյանը, Էրիկը, Միհրան Ծառուկյանը, Հայկոն եւ այլք՝ Երեւանի տոնին նվիրված համերգին

Fan Attack. Լիա Զախարյան VS երկրպագուներ

Կովկասցիները, աղջիկներին սիրահետելը եւ խաղատների հանդեպ կիրքը՝ նոր Comedy Club-ում

Միշել Մստոյանը հրաշալի հանդես եկավ «Գոլոս»-ում եւ անցավ հաջորդ փուլ

Զաալի Սարկիսյանն իր ձայնով ռուսական «Գոլոս»-ում գրավել է Ալեքսանդր Գրադսկիին

15 ոճային լուք Քլոե Քարդաշյանից, որոնք յուրաքանչյուր հայ աղջիկ կարող է կրկնել

Գայանե Ասլամազյանը դարձավ 41 տարեկան

Սեքսուալ տոպով Շուշան Երիցյանն իր 25-ամյակի խնջույքին

Ջոն Մալկովիչն այցելել է «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոն

Դուդուկի վարպետը. Ջիվան Գասպարյանը նշում է ծննդյան 89-ամյակը

Սերժ Թանկյանը բարձր տրամադրությամբ ժամանեց Երեւան

Ջոն Մալկովիչը բացեց Արամ Խաչատրյանի անվան 5-րդ փառատոնը

Սննդակարգ, որը կօգնի ձեզ թողնել ծխելը

19:03, 8 ապրիլի

Կա մթերքների մի ամբողջ շարք, որոնք օգնում են թողնել ծխելը: Ծխախոտից հրաժարվելու առաջին օրը խորհուրդ է տրվում.

Ձուկ եւ ծովամթերք

Այս մթերքները ցինկ են պարունակում, որը նվազեցնում է անհանգստությունը՝ այդպիսով օգնելով ավելի հեշտ տանել աբստինետային սինդրոմը, որն առաջանում է  սիգարետից հրաժարվելու դեպքում:

Հավկիթ

Այն հարկավոր է օգտագործել առաջին 2-3 շաբաթները՝ առանց սիգարետի, քանի որ դրանք նաեւ վիտամին В են պարունակում եւ օգնում հանգստացնել նյարդային համակարգը:

Շիլա եւ մյուսլի

Ավելի լավ է՝ նախաճաշն սկսել ձավարեղենի շիլայից, քանի որ դրանք մեծ քանակությամբ բջջանյութ են պարունակում, որը  դուրս է բերում տոքսինները օրգանիզմից: Իսկ մյուսլիի բաղադրության մեջ գտնվող ընկուզեղենը մագնիում է պարունակում, որն օգնում է թուլացնել գրգռվածությունը: 

Չիր

Ծխելու սեւեռուն միտքը հաղթահարելու միջոցներից մեկը չիր ուտելն է: Սալորաչիրը, չամիչը, ծիրանաչիրը հակաօքսիդանտներ, վիտամիններ եւ հանքանյութեր են պարունակում, որոնք ունակ են ամրացնել սրտանոթային համակարգը, որը երկար ժամանակ տուժել է նիկոտինի ազդեցությունից:

Գազար

Եթե  ծխելու ցանկություն է առաջանում, ապա կարելի է գազար ուտել: Այն կօգնի դուրս բերել օրգանիզմում կուտակված նիկոտինը:

Խնձոր

Քնկոտությունը, հոգնածությունը կօգնի հաղթահարել խնձորը, որը մեծ քանակությամբ երկաթ է պարունակում:

 

Աղբյուրը՝ Otvetnavse.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ երգչուհին
Իվետա Մուկուչյան
Լիլիթ Հովհաննիսյան
Սիրուշո
Սոֆի Մխեյան
Էմմի