Ովքեր են հայերը, ինչու է Երեւանում հիստերիա եւ շատ այլ նորություններ՝ Մարտիրոսյանից, Ուրգանտից, Սվետլակովից եւ Ցեկալոյից՝ «Պրոժեկտորպերիսհիլթոն»-ում

Սուպերմոդել Սթելլա Մաքսվելլը Love advent էրոտիկ օրացույցում

Նիհարում ենք Ամանորին ընդառաջ. կարդիովարժություններ

Խարլամովն ընդդեմ Միշա Գալուստյանի, Թիմաթիի, Բուզովայի ու այլ աստղերի Comedy club-ի նոր թողարկման մեջ

10 ուտեստ, որ Ամանորին կա յուրաքանչյուր հայի սեղանին

Սիրուշոյի անակնկալ այցն իր երկրպագուներին

Մեգան Մարքլն առաջ է անցել Քեյթ Միդլթոնից՝ տարվա նորաձեւ աստղերի վարկանիշում

Մոդել Ժասմին Սանդերսը Love Magazine-ի էրոտիկ օրացույցում

Գվեն Ստեֆանին՝ ԱՄՆ-ում հայտնի դիզայներ Մարիաննա Հարությունյանի զարդերով

Կրքոտ պարեր՝ ձողի վրա. մոդել Բարբարա Պալվինը` Love Magazine-ի էրոտիկ օրացույցում

Ջիջի Հադիդը՝ Love Magazine–ի էրոտիկ օրացույցում

Ինչպես է Գոհար Ավետիսյանը երգում

Շպռոտը ցույց է տվել սեքսուալ կազմվածքը

Երեւանյան ազդ. ուր գնալ ու ինչ դիտել դեկտեմբերյան սառնամանիքին

Shine&Food. Մայրիկիս պատրաստած համեղ բորշչի դիետիկ այլընտրանքը

Մելանի Բին երգում է Սիրուշոյի «Վույ աման» երգը

«Թոփ մոդել ԱՊՀ 2017» մրցույթի հաղթող դարձավ Ռուսաստանի ներկայացուցիչը

Ձմեռը սիրելու 7 պատճառ

Սննդակարգ, որը կօգնի ձեզ թողնել ծխելը

19:03, 8 ապրիլի

Կա մթերքների մի ամբողջ շարք, որոնք օգնում են թողնել ծխելը: Ծխախոտից հրաժարվելու առաջին օրը խորհուրդ է տրվում.

Ձուկ եւ ծովամթերք

Այս մթերքները ցինկ են պարունակում, որը նվազեցնում է անհանգստությունը՝ այդպիսով օգնելով ավելի հեշտ տանել աբստինետային սինդրոմը, որն առաջանում է  սիգարետից հրաժարվելու դեպքում:

Հավկիթ

Այն հարկավոր է օգտագործել առաջին 2-3 շաբաթները՝ առանց սիգարետի, քանի որ դրանք նաեւ վիտամին В են պարունակում եւ օգնում հանգստացնել նյարդային համակարգը:

Շիլա եւ մյուսլի

Ավելի լավ է՝ նախաճաշն սկսել ձավարեղենի շիլայից, քանի որ դրանք մեծ քանակությամբ բջջանյութ են պարունակում, որը  դուրս է բերում տոքսինները օրգանիզմից: Իսկ մյուսլիի բաղադրության մեջ գտնվող ընկուզեղենը մագնիում է պարունակում, որն օգնում է թուլացնել գրգռվածությունը: 

Չիր

Ծխելու սեւեռուն միտքը հաղթահարելու միջոցներից մեկը չիր ուտելն է: Սալորաչիրը, չամիչը, ծիրանաչիրը հակաօքսիդանտներ, վիտամիններ եւ հանքանյութեր են պարունակում, որոնք ունակ են ամրացնել սրտանոթային համակարգը, որը երկար ժամանակ տուժել է նիկոտինի ազդեցությունից:

Գազար

Եթե  ծխելու ցանկություն է առաջանում, ապա կարելի է գազար ուտել: Այն կօգնի դուրս բերել օրգանիզմում կուտակված նիկոտինը:

Խնձոր

Քնկոտությունը, հոգնածությունը կօգնի հաղթահարել խնձորը, որը մեծ քանակությամբ երկաթ է պարունակում:

 

Աղբյուրը՝ Otvetnavse.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ երգիչը
Արամե
Անդրե
Միշո
Արսեն Սաֆարյան
Նարեկ Մակարյան