Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Լինել ազատ եւ կարծրատիպերից դուրս». «Երևան Մոլի»՝ ոչ ստանդարտ ցուցադրությունն ու անակնկալները հաճախորդներին

20:06, 7 ապրիլի

«Լինել ազատ եւ կարծրատիպերից դուրս». Մայրության եւ գեղեցկության տոնի առիթով այս կարգախոսն է ընտրել «Երևան Մոլ» առևտրի կենտրոնն՝ իր այցելուների համար կազմակերպելով գունեղ եւ ստանդարտներից դուրս նորաձեւության ցուցադրություն։ NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում «Երևան Մոլի» մարքեթինգի բաժնի վաճառքի եւ միջոցառումների մենեջեր Ինգա Մուրադյանը նշեց, որ ցուցադրության մասնակիցները մինչեւ 20:00-ն շրջելու են առեւտրի կենտրոնի տարածքում՝ ներկայացնելով մոլի խանութների գարուն-ամառ հավաքածուները:

«Հեղափոխվիր» խորագրով այլընտրանքային ցուցադրության հիմնական նպատակն է, որ այն մարդիկ, այն երիտասարդները, ովքեր իրենց մտածելակերպով կարծրատիպերից դուրս են, ովքեր մտածում են ոչ ստանդարտ, շարունակեն լինել այդպիսին, լինել գունավոր, լինել տարբերվող: Այս ցուցադրությամբ մենք կոչ ենք անում լինել կյանքում այսպիսին՝ գունավոր ու խենթ,-ասաց Ինգա Մուրադյանը՝ հավելելով, որ ցուցադրության բոլոր մոդելները հագնված են սթիրթ-սթայլ ոճով, որը մատուցվել է սովորականից վառ գույներով:

Միջոցառման ընթացքում լրագրողներին ներկայացվեցին Givenchy ապրանքանիշի դիմահարդարման պարագաների նորույթները, իսկ ընկերության անվճար տաղավարում «Երևան Մոլի» իգական սեռի այցելուները հնարավորություն ստացան ծանոթանալ սեզոնի թրենդներին և օգտվել դիմահարդարման անվճար ծառայությունից:

«Երևան Մոլի» թվային մարքեթինգի նախագծերի մենեջեր Գոռ Ամիրյանն էլ նշեց, որ այս ոչ ստանդարտ շոուն մեկն է առեւտրի կենտրոնի այն բազմաթիվ նախագծերից, որոնք իրականացվելու են առաջիկայում. «Մեկ ամսից կթողարկենք «Երևան Մոլ» նվեր քարտը, որը եզակի պրոդուկտ է Հայաստանի մոլային շուկայում եւ հնարավորություն է տալիս գնումներ կատարել մոլի ցանկացած բրենդից, ինչպես նաև հնարավորություն է տալիս օգտվել Կինոպարկից, Նավապետ Քիդի զվարճանքի կենտրոնից եւ սրճարաններից:

«Երեւան Մոլ» նվեր քարտը հանդիսանում է ոչ թե որևէ բանկի հետ համատեղ նախագիծ, ինչի դեպքում հաճախորդները քարտը գնելու համար պետք է ներկայացնեն հայտ և սպասեն մի քանի օր, այլ ամբողջապես «Երևան Մոլի» պրոդուկտն է:

Բայց սա միակ նորությունը չէ: Շուտով կթողարկվի «Երևան Մոլի» նոր կայքը, որը նույնպես տարբերվելու է. «Բացի այն, որ կայքում ներկայացած է լինելու մոլի բրենդների և գործող զեղչերի մասին տեղեկատվություն, գործելու է նաեւ նորաձեւության բլոգ, որտեղ ներկայացվելու են նորձևությանը, շոփինգին և ժամանցին վերաբերող հոդվածներ»,-եզրափակեց Գոռ Ամիրյանը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ