MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

«Լինել ազատ եւ կարծրատիպերից դուրս». «Երևան Մոլի»՝ ոչ ստանդարտ ցուցադրությունն ու անակնկալները հաճախորդներին

20:06, 7 ապրիլի

«Լինել ազատ եւ կարծրատիպերից դուրս». Մայրության եւ գեղեցկության տոնի առիթով այս կարգախոսն է ընտրել «Երևան Մոլ» առևտրի կենտրոնն՝ իր այցելուների համար կազմակերպելով գունեղ եւ ստանդարտներից դուրս նորաձեւության ցուցադրություն։ NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում «Երևան Մոլի» մարքեթինգի բաժնի վաճառքի եւ միջոցառումների մենեջեր Ինգա Մուրադյանը նշեց, որ ցուցադրության մասնակիցները մինչեւ 20:00-ն շրջելու են առեւտրի կենտրոնի տարածքում՝ ներկայացնելով մոլի խանութների գարուն-ամառ հավաքածուները:

«Հեղափոխվիր» խորագրով այլընտրանքային ցուցադրության հիմնական նպատակն է, որ այն մարդիկ, այն երիտասարդները, ովքեր իրենց մտածելակերպով կարծրատիպերից դուրս են, ովքեր մտածում են ոչ ստանդարտ, շարունակեն լինել այդպիսին, լինել գունավոր, լինել տարբերվող: Այս ցուցադրությամբ մենք կոչ ենք անում լինել կյանքում այսպիսին՝ գունավոր ու խենթ,-ասաց Ինգա Մուրադյանը՝ հավելելով, որ ցուցադրության բոլոր մոդելները հագնված են սթիրթ-սթայլ ոճով, որը մատուցվել է սովորականից վառ գույներով:

Միջոցառման ընթացքում լրագրողներին ներկայացվեցին Givenchy ապրանքանիշի դիմահարդարման պարագաների նորույթները, իսկ ընկերության անվճար տաղավարում «Երևան Մոլի» իգական սեռի այցելուները հնարավորություն ստացան ծանոթանալ սեզոնի թրենդներին և օգտվել դիմահարդարման անվճար ծառայությունից:

«Երևան Մոլի» թվային մարքեթինգի նախագծերի մենեջեր Գոռ Ամիրյանն էլ նշեց, որ այս ոչ ստանդարտ շոուն մեկն է առեւտրի կենտրոնի այն բազմաթիվ նախագծերից, որոնք իրականացվելու են առաջիկայում. «Մեկ ամսից կթողարկենք «Երևան Մոլ» նվեր քարտը, որը եզակի պրոդուկտ է Հայաստանի մոլային շուկայում եւ հնարավորություն է տալիս գնումներ կատարել մոլի ցանկացած բրենդից, ինչպես նաև հնարավորություն է տալիս օգտվել Կինոպարկից, Նավապետ Քիդի զվարճանքի կենտրոնից եւ սրճարաններից:

«Երեւան Մոլ» նվեր քարտը հանդիսանում է ոչ թե որևէ բանկի հետ համատեղ նախագիծ, ինչի դեպքում հաճախորդները քարտը գնելու համար պետք է ներկայացնեն հայտ և սպասեն մի քանի օր, այլ ամբողջապես «Երևան Մոլի» պրոդուկտն է:

Բայց սա միակ նորությունը չէ: Շուտով կթողարկվի «Երևան Մոլի» նոր կայքը, որը նույնպես տարբերվելու է. «Բացի այն, որ կայքում ներկայացած է լինելու մոլի բրենդների և գործող զեղչերի մասին տեղեկատվություն, գործելու է նաեւ նորաձեւության բլոգ, որտեղ ներկայացվելու են նորձևությանը, շոփինգին և ժամանցին վերաբերող հոդվածներ»,-եզրափակեց Գոռ Ամիրյանը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել