Շպռոտի կենացը՝ նվիրված ոստիկաններին, «դուխով որձերին» եւ հայ աղջիկներին

«Вечерний Ургант». Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական սուրճի եւ հայկական սուշիի մասին

Գորան Բրեգովիչի համերգը Երևանում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնում»

Բլոգ Լի. Ես եւ Եվրոպայի քունգ ֆուի առաջնությունը Երեւանում

Shine&Food. Հայկական աղցան` Հունաստանից մեր հայրենակցի խնդրանքով

14-ամյա Սաթենիկ Գեւորգյանը Հայաստանից հիանալի ելույթ ունեցավ «Ты супер» նախագծում

Fan Attack. Մարի Պետրոսյան VS երկրպագուներ

Ինչպես Comedy Club-ը ծաղրեց Մաքսիմ Գալկինի «Лучше всех» հաղորդումը

Հայ երգիչները մասնակցեցին «Բարությունը հիմա է, այստեղ» խորագիրը կրող բարեգործական համերգին

POPcorn blog. TAXI

Թամարա Գվերդծիթելիի համերգը Երևանում

18-ամյա Միրիամ Բաղդասարյանի շքեղ ելույթը կանադական «Ձայնում»

Րաֆֆի Արտոն կրկին փայլել է ֆրանսիական «Ձայն»-ում

Բլոգ Լի. Հին Գյումրիի հմայքը եւ տխուր տրամադրությունը

Shine&Food. Լազանյայի դիետիկ տարբերակ՝ հատուկ ինձ նման «բկլիկների» համար

Fan Attack. Արսեն Սաֆարյան VS երկրպագուներ

«Միսս Արմենիա» Լիլի Սարգսյանը՝ NEWS.am STYLE-ի տոնական ֆոտոշարքում

Ինչպես Alex and Ani բրենդի հիմնադիր Քերոլին Ռաֆայելյանը կառուցեց ամերիկյան զարդերի կայսրությունը. Forbes-ի անդրադարձը

20:35, 19 մայիսի

Աշխարհահռչակ Forbes ամսագիրն իր հերթական համարում անդրադարձել է ԱՄՆ-ում հայտնի հայ գործարար, աշխարհահռչակ Alex and Ani զարդերի բրենդի հիմնադիր եւ տնօրեն Քերոլին Ռաֆայելյանին եւ նրա կառուցած զարդերի կայսրությանը.

«Երբ նա մտնում է սենյակ, դուք նախ լսում եք նրան, հետո տեսնում: Մինչ Forbes-ի հետ հանդիպելը, նա այցելում է գրասենյակ, որտեղ կտեսնեք տարբեր զարդեր՝ ապարանջաններ, մատանիներ, վզնոցներ՝ պատրաստված թանկարժեք քարերից, իսկ դրանցից 12-ը հենց նրա ձեռքի գործն են»,-գրում է պարբերականը՝ տեղեկացնելով.

«Բրենդի ամենավաճառվող աքսեսուարները հետաքրքիր լուծումներով նուրբ ապարանջաններն են, որոնց վրա կարող եք տեսնել տարբեր խորհրդանիշներ՝ կենդանակերպի նշաններից մինչեւ սպորտային թիմերի լոգոներ»:

Ամսագրի հետ զրույցում Ռաֆայելյանը խոստովանել է. «Միայն գումարը չէ, որ մեզ ոգեշնչում է անել սա»,-ավելացնելով, որ հավատում է՝ ցանկացած զարդ դրական էներգիա է հաղորդում այն կրողին:

2010 թ-ին Alex and Ani բրենդի եկամուտը կազմում էր 5 միլիոն դոլար, իսկ 2016-ին այն հասել է 500 միլիոնի:

Խոսելով հայուհու ստեղծած բրենդի մասին՝ Fashion Jewelry & Accessories Trade ասոցիացիայի գործադիր տնօրեն Բրենթ Քլիվելանդն ասել է.

«Նրանք պարզապես զարդ չեն վաճառում, դրա հետ մեկտեղ նրանք վաճառում են նաեւ դրական էներգիա: Ապարանջանն ուղղակի շարժվող անիվ է»:

Alex and Ani-ի ցանկացած ապարանջան իր հետ ունի հատուկ նշանակության քարտ, որը կարող է խորհրդանշել Աստծուն, վերին ուժերը... դրանք խաղաղություն եւ հանգստություն են պարգեւում կրողին՝ բրենդի երկրպագուներին խրախուսելով գնել այդ զարդերը:

Այսօր Քերոլին Ռաֆայելյանը Forbes-ի՝ «Ամերիկայի ամենահարուստ ինքնուրույն կանանց» ցուցակում զբաղեցնում է 18-ր տեղը: Նրան է պատկանում կազմակերպության եկամտի 80%-ը, որը կազմում է մոտավորապես 1,5 միլիարդ դոլար:

Alex and Ani բրենդը ստեղծվել է 2004 թ-ին: Բրենդը կոչվում է Քերոլինի դուստերի՝ Ալեքսի եւ Անիի անուններով: Ռաֆաելյանն առաջին անգամ զարդեր սկսել է վաճառել 1966թ-ին՝ իր հայրիկի հիմնած խանութում: Alex and Ani խանութը պաշտոնապես բացել է 2009 թ-ին:

Աղբյուրը՝ Forbes.com 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ