Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

«Ինձ ոգեշնչում է Հայաստանը». Nina Sarkisyants. հավակնոտ անուն՝ հարսանեկան նորաձեւության աշխարհում

11:26, 6 սեպտեմբերի

Հարսանեկան նորաձեւության աշխարհում հայկական նոր անուն է հավակնում դառնալ հանրաճանաչ՝ Nina Sarkisyants: NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում ապրանքանիշի հիմնադիր Նինա Սարկիսյանցը պատմեց, թե ինչպես է որոշել զբաղվել հարսանյաց զգեստների դիզայնով եւ ինչպես է փորձելու հայկական անունը տարածել միջազգային շուկայում:

«Սարկիսյանց ամուսնուս ազգանունն  է, նրանք արմատներով Մուշից են: Ես ծնվել եմ Վանաձորում: Իմ նախնիները Թումանյանի տոհմից են սերում: Մասնագիտությամբ մարքեթոլոգ եմ: Դեռ փոքր տարիքից գեղեցիկ զգեստներ տեսնելու համար դիտում էի պատմական ֆիլմեր, կարծես, նախապատրաստվեի ապագայում դրանք ստեղծելուն: Սակայն լուրջ չէի վերաբերվում դիզայների մասնագիտությանը, այդ իսկ պատճառով ուրիշ մասնագիտություն ընտրեցի: Սակայն զգեստների հանդեպ սերը ես միշտ եմ ունեցել: Ես հետեւում էի հայտնի դիզայներների աշխատանքներին, բայց երբեք չէի մտածի, որ կարող եմ որոշ ժամանակ անց ստեղծել իմ սեփական ապրանքանիշը, որը նույնպես հայտնի կդառնա»,- ասում է նա:

Նինա Սարկիսյանցը վեց տարի առաջ ամուսնու հետ Վորոնեժում փոքրիկ խանութ է հիմնում. ամեն ինչ սկսվում է հենց այդտեղից:

«Սրահը շատ փոքր էր, եւ մենք վաճառում էինք ոչ թանկ ապրանքանիշերի զգեստներ, բայց բավականին արագ կարողացանք գնորդներ գրավել: Ինքս մեծ բավականություն էի ստանում հարսնացուների հետ աշխատանքից, սիրում էի նրանց զուգել»:

Դիզայների խոսքով՝ կարճ ժամանակ անց Մոկսվայում մի իտալացի գործարարի հետ հանդիպումը շրջադարձային է լինում.

«Նա Միլանում ուներ զգեստների սեփական արտադրություն, եւ առաջարկեց մեզ համատեղ արտադրանք սկսել: Եվ այդպես առաջացավ սեփական ապրանքանիշը հիմնելու գաղափարը: Դժվարությունները շատ էին, քանի որ մենք սկզբում ոչ շատ թանկ զգեստների շուկան էինք վերցրել, բայց հիմա մեր առջեւ խնդիր էր դրված գրավել էլիտար, ձեռագործ զգեստների շուկան: Սկսել ենք զրոյից՝ նորաձեւության աշխարհում չունենալով ոչ մի կոնտակտ: Մեզ օգնեցին իմ մարքեթոլոգի գիտելիքներն ու ամուսնուս տնտեսագիտական գիտելիքները: Ես սկսեցի ստեղծել մեր առաջին հավաքածուն, իսկ ամուսինս զբաղվեց բրենդի առաջխաղացմամբ»,- անկեղծանում է Նինան:

 Nina Sarkisyants անունը կարճ ժամանաակ անց լայն տարածում է ստանում. «Մեր առաջին իսկ հավաքածուն շատ կարճ ժամանակում վաճառվեց, եւ արդեն երկու ամսից անց մենք բացեցինք մեծ բուտիկ Վորոնեժի ամենկենտրոնական հատվածում՝ 140-ամյա հնության շենքում: Թողարկեցինք մեր առաջին հավաքածուն՝ Melitena-ն, այնուհետ մեկը մյուսի հետեւից եղան նոր հավաքածուներ՝ Сiliсia, Коmmagena, Arrata, Sofena, Erato, իսկ վերջին հավաքածուն՝ Biayna-ն կթողարկենք օրերս»:

Հարսանյաց զգեստներ ստեղծելիս Նինան առաջնորդվում է սկզբունքով՝ երբեք չկրկնօրինակել. «Մենք երբեք չենք վերցնում ուրիշի գաղափարները ոչ զգեստներ ստեղծելիս, ոչ էլ անգամ մեր հավաքածուի նկարահանումների, գովազդային արշավների դեպքում: Տարբեր դիլերներ նշում են, որ մենք ունենք մեր ուրույն ոճը, դա եվրոպական, այսպես ասած, լակոնիկ ոճն է եւ  հասարակ ձեւը՝ համադրված բարդ կտորների  եւ ասեղնագործության հետ»:

Ապրանքանիշը հաջողություններ է գրանցել նաեւ միջազգային շուկայում՝ Մոնակոյի արքայազների հետ բարեգործական ընթրիք, մասնակցություն Iternational New-York Bridal Fashion Week-ին, ցուցադրոթյուններ՝ Մոսկվայում, ապագայում պատրաստվում են ցուցադրվել նաեւ Միլանում:  

«Մեր հարսանցուներն ամենատարբեր երկրներից են, այդ թվում եւ Հայաստանից: Մեր զգեստները վաճառվում են Իտալիայում, Օմանում, Թունիսում, այժմ բանակցություններ են տարվում Ֆրանսիայում, Լիբանանում, Իրանում վաճառքի հանելու հետ կապված»:

Այս ամենից զատ՝ Նինա Սարկիսյանցը երազում է, որպեսզի իր ապրանքանիշը, որպես հայկական անուն, տարածվի ամբողջ աշխարհում. «Ինձ ոգեշնչում է Հայաստանը, երազում եմ այստեղ էլ հիմնել իմ արտադրությունը, եւ որպես հայ դիզայներ, իսկ ես ինձ հայ դիզայներ եմ համարում, զգեստներս հայտնի դառնան ամբողջ աշխարհում»:

Nina Sarkisyants ապրանքանիշի ստեղծագործական թիմը սեպտեմբերի 19-ին կլինի Հայաստանում, որտեղ կնկարահանի գովազդային հոլովակ:

Շուշան Շատիկյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել