Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Ինձ ոգեշնչում է Հայաստանը». Nina Sarkisyants. հավակնոտ անուն՝ հարսանեկան նորաձեւության աշխարհում

11:26, 6 սեպտեմբերի

Հարսանեկան նորաձեւության աշխարհում հայկական նոր անուն է հավակնում դառնալ հանրաճանաչ՝ Nina Sarkisyants: NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում ապրանքանիշի հիմնադիր Նինա Սարկիսյանցը պատմեց, թե ինչպես է որոշել զբաղվել հարսանյաց զգեստների դիզայնով եւ ինչպես է փորձելու հայկական անունը տարածել միջազգային շուկայում:

«Սարկիսյանց ամուսնուս ազգանունն  է, նրանք արմատներով Մուշից են: Ես ծնվել եմ Վանաձորում: Իմ նախնիները Թումանյանի տոհմից են սերում: Մասնագիտությամբ մարքեթոլոգ եմ: Դեռ փոքր տարիքից գեղեցիկ զգեստներ տեսնելու համար դիտում էի պատմական ֆիլմեր, կարծես, նախապատրաստվեի ապագայում դրանք ստեղծելուն: Սակայն լուրջ չէի վերաբերվում դիզայների մասնագիտությանը, այդ իսկ պատճառով ուրիշ մասնագիտություն ընտրեցի: Սակայն զգեստների հանդեպ սերը ես միշտ եմ ունեցել: Ես հետեւում էի հայտնի դիզայներների աշխատանքներին, բայց երբեք չէի մտածի, որ կարող եմ որոշ ժամանակ անց ստեղծել իմ սեփական ապրանքանիշը, որը նույնպես հայտնի կդառնա»,- ասում է նա:

Նինա Սարկիսյանցը վեց տարի առաջ ամուսնու հետ Վորոնեժում փոքրիկ խանութ է հիմնում. ամեն ինչ սկսվում է հենց այդտեղից:

«Սրահը շատ փոքր էր, եւ մենք վաճառում էինք ոչ թանկ ապրանքանիշերի զգեստներ, բայց բավականին արագ կարողացանք գնորդներ գրավել: Ինքս մեծ բավականություն էի ստանում հարսնացուների հետ աշխատանքից, սիրում էի նրանց զուգել»:

Դիզայների խոսքով՝ կարճ ժամանակ անց Մոկսվայում մի իտալացի գործարարի հետ հանդիպումը շրջադարձային է լինում.

«Նա Միլանում ուներ զգեստների սեփական արտադրություն, եւ առաջարկեց մեզ համատեղ արտադրանք սկսել: Եվ այդպես առաջացավ սեփական ապրանքանիշը հիմնելու գաղափարը: Դժվարությունները շատ էին, քանի որ մենք սկզբում ոչ շատ թանկ զգեստների շուկան էինք վերցրել, բայց հիմա մեր առջեւ խնդիր էր դրված գրավել էլիտար, ձեռագործ զգեստների շուկան: Սկսել ենք զրոյից՝ նորաձեւության աշխարհում չունենալով ոչ մի կոնտակտ: Մեզ օգնեցին իմ մարքեթոլոգի գիտելիքներն ու ամուսնուս տնտեսագիտական գիտելիքները: Ես սկսեցի ստեղծել մեր առաջին հավաքածուն, իսկ ամուսինս զբաղվեց բրենդի առաջխաղացմամբ»,- անկեղծանում է Նինան:

 Nina Sarkisyants անունը կարճ ժամանաակ անց լայն տարածում է ստանում. «Մեր առաջին իսկ հավաքածուն շատ կարճ ժամանակում վաճառվեց, եւ արդեն երկու ամսից անց մենք բացեցինք մեծ բուտիկ Վորոնեժի ամենկենտրոնական հատվածում՝ 140-ամյա հնության շենքում: Թողարկեցինք մեր առաջին հավաքածուն՝ Melitena-ն, այնուհետ մեկը մյուսի հետեւից եղան նոր հավաքածուներ՝ Сiliсia, Коmmagena, Arrata, Sofena, Erato, իսկ վերջին հավաքածուն՝ Biayna-ն կթողարկենք օրերս»:

Հարսանյաց զգեստներ ստեղծելիս Նինան առաջնորդվում է սկզբունքով՝ երբեք չկրկնօրինակել. «Մենք երբեք չենք վերցնում ուրիշի գաղափարները ոչ զգեստներ ստեղծելիս, ոչ էլ անգամ մեր հավաքածուի նկարահանումների, գովազդային արշավների դեպքում: Տարբեր դիլերներ նշում են, որ մենք ունենք մեր ուրույն ոճը, դա եվրոպական, այսպես ասած, լակոնիկ ոճն է եւ  հասարակ ձեւը՝ համադրված բարդ կտորների  եւ ասեղնագործության հետ»:

Ապրանքանիշը հաջողություններ է գրանցել նաեւ միջազգային շուկայում՝ Մոնակոյի արքայազների հետ բարեգործական ընթրիք, մասնակցություն Iternational New-York Bridal Fashion Week-ին, ցուցադրոթյուններ՝ Մոսկվայում, ապագայում պատրաստվում են ցուցադրվել նաեւ Միլանում:  

«Մեր հարսանցուներն ամենատարբեր երկրներից են, այդ թվում եւ Հայաստանից: Մեր զգեստները վաճառվում են Իտալիայում, Օմանում, Թունիսում, այժմ բանակցություններ են տարվում Ֆրանսիայում, Լիբանանում, Իրանում վաճառքի հանելու հետ կապված»:

Այս ամենից զատ՝ Նինա Սարկիսյանցը երազում է, որպեսզի իր ապրանքանիշը, որպես հայկական անուն, տարածվի ամբողջ աշխարհում. «Ինձ ոգեշնչում է Հայաստանը, երազում եմ այստեղ էլ հիմնել իմ արտադրությունը, եւ որպես հայ դիզայներ, իսկ ես ինձ հայ դիզայներ եմ համարում, զգեստներս հայտնի դառնան ամբողջ աշխարհում»:

Nina Sarkisyants ապրանքանիշի ստեղծագործական թիմը սեպտեմբերի 19-ին կլինի Հայաստանում, որտեղ կնկարահանի գովազդային հոլովակ:

Շուշան Շատիկյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության