Գարեջրի 5-րդ հոբելյանական փառատոնը՝ Երեւանում (ֆոտո/վիդեո)

Այսօր ծնվել է Պատրիկ Սուեյզին. կյանքից վաղաժամ հեռացած դերասանի մասնակությամբ 5 ֆիլմ, որոնք առաջարկում ենք դիտել

POPcorn blog. 10 ամենաշատ հետեւողն ունեցող հայերն Ինսթագրամում

Ռոբերտ Դե Նիրոն դարձավ 75 տարեկան

Շոն Պենը նշում է 58-ամյակը

Forbes-ը ներկայացրել է 2018 թվականի ամենաբարձր վարձատրվող դերասանուհիների վարկանիշը

Մադոննան դարձավ 60 տարեկան

Կրքոտ VARDA-յի նոր տեսանյութը

PROFFY. Մի քանի ժամով` կոշկակար

Ամուսնության առաջարկություն՝ Ջուսին, շոկային կերպար Բրիթնիից, մերկ լուսանկար Լիլի Մորտոյից. շաբաթվա ամփոփումը՝ NEWS.am STYLE-ում

Shine&Food: Պարզիր՝ սունկ ուտելուց հետո չթունավորվելու ի՞նչ շանս ունես

Բլոգ Լի. Գառնու տաճարը, Գեղարդի վանքը, Քարերի սիմֆոնիան ու Կոտայքի այլ գողտրիկ անկյունները

POPcorn blog. 10 հայ բլոգեր, որոնց արժե հետեւել համացանցում

Դասթին Հոֆմանը նշում է 81-ամյակը

PROFFY. Կենդանաբանական այգու աշխատակից

Բլոգ Լի. Երեւանյան տրանսպորտը՝ զբոսաշրջիկների աչքերով

«Տարազ ֆեստ»

Shine&Food. Յոգան նիհարեցնում է. առասպել, թե՞ իրականություն

Ինչպես է ձեւափոխվում մարմինը, երբ ուտում եք գիշերը

19:05, 1 փետրվարի

Մեր ժամանակներում բոլորս ձգտում ենք ավելի գիտակցորեն վերաբերվել ավելորդ քաշի խնդրին՝ պարբերաբար զբաղվելով սպորտով, սննդակարգին հետևելով, հնարավորինս շատ շարժվելով և ուսափելով գիշերային ճաշկերույթներից: Բայց միշտ չէ, որ դա հնարավոր է լինում: Հատկապես դժվար է լինում դիմակայել  գիշերով որևէ բան ուտելու գայթակղությանը: Մինչդեռ հենց դա էլ կարող է ճակատագրական դառնալ ավելորդ քաշի դեմ պայքարում: Զուր չէ, որ սննդաբանները խորհուրդ են տալիս երեկոյան ժամը 6-ից հետո ոչինչ չուտել: Գիտնականներն ապացուցել են, որ հատկապես գիշերային սնունդը նպաստում է գիրացմանը:

Ինչու ենք մենք հենց գիշերով քաղց զգում

Պատճառները երեքն են՝

ֆիզիոլոգիական, այլ կերպ ասած՝ օրվա ընթացքում սննդի պակասը

թաքնված քաղց. չհամակարգված և ոչ լիարժեք սնունդն օրվա ընթացքում օրգանիզմում սննդարար նյութերի պակասի է հանգեցնում

հոգեբանական, երբ մենք սնվելով փորձում ենք պայքարել սթրեսի դեմ

Ինչպես են գիշերային ճաշկերույթներն ազդում օրգանիզմի վրա

Որպես կանոն մարդը գիշերը քնում է, և օրգանիզմն այդ ժամանակ հանգստի վիճակում է: Եվ հանկարծ դուք անհագ ցանկությամբ ստամոքս եք ուղարկում տավարի միս տապակած կարտոֆիլով և մայոնեզով աղցան: Հանգստի վիճակում գտնվող աղիները որքան էլ ջանք գործադրեն, չեն կարող այդքան սնունդը մարսել: Ուստի սնունդն ամբողջությամբ չի մարսվում և մնալով աղիներում՝ նպաստում է թույների առաջացմանը: Բացի դա, ածխաջրերը նպաստում են ինսուլինի մեծ քանակությամբ արտադրությանը, ինչն էլ լյարդում և ճարպային հյուսվածքներում շաքարի բաշխման խանգարման է հանգեցնում, և օրգանիզմում ավելորդ ճարպեր են կուտակվում:

Ինչպես խուսափել գիշերն ուտելուց

Աշխատեք օրվա ընթացքում լիարժեքորեն սնվել՝ մոտ 5 անգամ:

Սննդակարգը որքան հնարավոր է բազմազան դարձրեք՝ դրանում ներառելով անհրաժեշտ քանակությամբ սպիտակուցներ, ճարպեր, ածխաջրեր, միկրոնյութեր:

Սթրեսի դեմ պայքարելու այլընտրանքային միջոցներ գտեք՝ երեկոյան զբոսանքներ, սպորտ, վազք, յոգա, ֆիլմի դիտում և այլն:

Որ դեպքերում է թույլատրվում ուտել գիշերը

Բոլորին չէ, որ խորհուրդ է տրվում ուշ երեկոյան սահմանափակել գաստրոնոմիական ցանկությունները: Տարիներ առաջ իսրայելցի գիտնականները հետազոտություններ իրականացնելով պարզել էին, որ երեկոյան ժամը 8-ից հետո առատորեն սնվող մարդիկ հաճախ ավելի արագ են ձերբազատվում ավելորդ կիլոգրամներից, քան նրանք, ովքեր օրվա ընթացքում նախընտրում են լավ սնվել, իսկ երեկոյան ժամը 6-ից հետո այլևս ոչինչ չեն ուտում: Պատճառն այն է, որ քնելուց առաջ սնվողները որպես կանոն բաց են թողնում նախաճաշը և օրվա ընթացքում շատ քիչ են սնվում: Այսինքն՝ ուշ սննդի կալորիականությունը չի գերազանցում ցերեկային սննդակարգի էներգետիկ արժեքը: Այլ կերպ ասած՝ եթե դուք չեք հասցնում նախաճաշել, ապա կարող եք ընթրել սովորականից շատ ավելի ուշ՝ առանց կառուցվածքին վնաս հասցնելու: Բայց կարևոր է հիշել, որ քնելուց առաջ ցանկալի է ցածր կալորիական և առանց շաքարի սնունդ ուտել՝ շիլաներ, կանաչ խնձոր, ինսուլինի ավելորդ արտազատումից խուսափելու և գիշերը հանգիստ քնելու համար:

 

 

Աղբյուր՝ Elle

Լուսանկարը՝ thinkstockphotos.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության