POPcorn blog. Լիսաբոնյան արկածներ

Ազնավուրի երգերը՝ Ազնավուրի հրապարակում. համերգ՝ նվիրված լեգենդար շանսոնյեի 94-ամյակին

«Այն, ինչ կարեւոր է Հայաստանի համար, կարեւոր է նաեւ մեզ համար». Շառլ Ազնավուրը նշում է 94-ամյակը

Խաշ՝ Դիլիջանում, ժենգլայով հաց՝ Արցախում. CNN-ի հաղորդումը՝ Հայաստանի մասին

Գեղանկարիչ Դավիթ Դանիելյանի էմոցիոնալ կտավներն ու ցուցահանդեսի հայտնի հյուրերը

VARDA-ի «գիշերային պարը սիրեցյալի համար»

Բլոգ Լի. «Թանգարանային գիշերը» Երեւանում

Երեւանում 14-րդ անգամ անցկացվեց «Թանգարանային գիշերը»

«Եվրատեսիլ 2018». ամփոփիչ հոլովակ NEWS.am STYLE-ից

Արքայազն Հարրիի եւ Մեգան Մարքլի հարսանեկան արարողությունը

Հայ դերասանուհիները՝ գայթակղիչ հոլովակում

Բլոգ Լի. Գինու փառատոն․ Զբոսաշրջիկներն ու մասնակիցները՝ միջոցառման մասին

Երեւանում մեկնարկել են Գինու օրերը

Սրբուհի Սարգսյանի եւ Allusion Band-ի համերգը՝ նվիրված հաղթանակի օրվան

«Եվրատեսիլ 2018». Սեւակ Խանաղյանն իր պարտության մասին

«Շոկի մեջ ենք, որ Սեւակը չանցավ եզրափակիչ»․ Wiwibloggs-ի Ուիլյամն ու Դեբանը՝ «Եվրատեսիլի» առաջին կիսաեզրափակիչի արդյունքների մասին

«Եվրատեսիլ 2018». Սեւակ Խանաղյանի ելույթը՝ առաջին կիսաեզրափակիչում

«Եվրատեսիլ 2018»․ Սեւակ Խանաղյանի ելույթը ժյուրիի համար

Ինչպե՞ս պայքարել սննդային կախվածության դեմ

19:12, 3 փետրվարի

Ցուրտ եղանակներին շատերիս համար հիմնական զբաղմունք են դառնում այսպես կոչված սառնարանային արշավները, երբ օրվա ընթացքում սառնարանում դասավորված մթերքները մեկը մյուսի հետևից ստամոքս ենք ուղարկում: Թե ինչ վնասակար հետևանքներ կարող է ունենալ այդ սովորությունը, պետք չէ թվարկել, այդ մասն շատ է ասվել և գրվել: Ավելի կարևոր է իմանալ, թե ինչպես պայքարել այդ կախվածության դեմ և ի վերջո չսևեռվել սառնարանում դրված համեղ ուտեստների վրա:

Հիշո՞ւմ եք, թե ինչպես էին ծնողները փոքր ժամանակ մեզ պարգևատրում որևէ համեղ բանով, երբ գոհ էին լինում մեր պահվածքից կամ պարտադրում ափսեի միջի սնունդը մինչև վերջ ուտել:Եվ հենց այդ պատճառով էլ արդեն հասուն տարիքում մեզ համար սնունդը վերածվում է շքանշանի կամ սթրեսների դեմ պայքարելու արդյունավետ դեղահաբի: Որ մեկս չի փորձում պարգևատրել ինքն իրեն համեղ քաղցրավենիքներով՝ այս կամ խնդիրը հաջող լուծելու դեպքում կամ չի փորձում սթրեսի դեմ պայքարել մեծ չափաբաժնով սննդի միջոցով: Հենց մեր այդ մանկական սովորությունն էլ երբեմն մեզ դրդում է շատակերության:

Բայց դա ուղղելի է: Պարզապես հարկավոր է պարգևատրելու համար սննդին համարժեք այլ մրցանակ սահմանել, որը չի վնասի ձեր առողջությանն ու կառուցվածքին: Օրինակ՝ կարող եք ձեզ համար առայժմ գերակա չհամարվող արժեքներով դա անել՝ ՍՊԱ սրահ կամ անգլերենի դասերի հաճախելով, զբոսանքի դուրս գալով, նոր հագուստ գնելով և այլն:

Նույնը վերաբերում է նաև սթրեսային իրավիճակներից դուրս գալուն: Սնունդն իրականում սթրեսի հաղթահարման ժամանակավոր և վնասակար միջոց է: Շատ ավելի արդյունավետ են տան մաքրությունը, վազքը, ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը:

Ավելրդ քաշի դեմ պայքարը մրցավազք է սեփական անձի հետ: Յուրաքանչյուր հաղթանակ մեզ ավելի արժեքավոր լինելու զգացում է պարգևում, բայց այդ զգացումը վերապրելու համար ստիպված ենք լինում նորից քաշ հավաքել: Դա կարող է անվերջանալի գործընթացի վերածվել, և ժամանակի ընթացքում այդ հաղթանակներն ավելի շատ կվնասեն ձեզ, քան կօգնեն:

Հրաժարվեք քաշի դեմ պայքարելու մտքից և այլ ոլորտներում նվաճումների հաճույքը զգալու միջոցներ գտեք: Օրինակ՝ հաղթահարեք որևէ լեռան բարձունքը, լողալ սովորեք: Հնարավորությունները բազմաթիվ են, և այլ ոլորտներում հաջողություններ գրանցելու համար նույնքան համբերատարություն և ջանք է պահանջվում, որքան նիհարելու դեպքում:

Սննդի միջոցով սեր, հոգատարություն, հարգանք կամ ուրախություն ցուցադրելը շատ տարածված սովորություն է : Իհարկե, հաճելի է սիրելի մարդու հյուրասիրությունն ընդունել, բայց սերը միայն դրանով չպետք է սահմանափակվի: Եվ եթե հրաժարվում եք որևէ մեկի պատրաստած սննդից, ամենևին չի նշանակում, թե նրան չեք սիրում կամ հարգում: Հարկավոր է ձերբազատվել կարծրատիպերից և հարաբերություններում սննդին առանցքային տեղ տալու սովորությունից: Օրինակ՝ ժամադրության համար կարելի է սրճարանի փոխարեն թատրոն կամ կինո գնալ, հյուրերին ոչ թե ճաշի կամ ընթրիքի, այլ կարաոկե երգելու կամ թենիս խաղալու հրավիրել:

Դուք շարունակում եք անել այն, ինչով զբաղվել եք ամբողջ կյանքի ընթացքում՝ առանց մտածելու ձեր արարքների հետևանքների մասին: Եթե այդ սովորությունները վնասում են ձեզ, ուրեմն ժամանակն է վերափոխել դրան: Դրա համար, օրինակ, առավոտյան նախաճաշեք ձեզ համար անսովոր ձևով, որի մասին երբևէ անգամ չէիք կարող մտածել: Կարող եք ձմերուկ ուտել, արգանակ, մի բան, ինչ մինչ օրս առավոտյան չեք կերել: Չափորոշիչների կտրուկ խախտումը կարող է օգնել ձեզ կյանքն այլ տեսանկյունից գնահատելու հարցում:

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ