Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

«Կարծում եմ՝ հայկական գեները զգացվում են մեր զարդերի մեջ». Թաիլանդում հայտնի Artinian բրենդը տոնել է ստեղծման 21-ամյակը

15:05, 6 փետրվարի

Հայկական Artianian բրենդը, որը ներկայացնում է թանկարժեք զարդեր, հիմնադրվել է 1997 թ-ին՝ Թաիլանդում: Բրենդի ստեղծման 21-ամյակի առիթով ստեղծվել է նոր՝ Parisienne հավաքածուն, որը ներկայացվել է Բանգկոկի Mandarin Oriental հյուրանոցում:

Բրենդի հոբելյանի առթիվ Luxuo կայքը զրուցել է Արտո Արտինյանի հետ, որը եղբոր՝ Սարո Արտինյանի հետ է հիմնադրել Artinian բրենդը:

«Մեր նոր՝ Parisienne հավաքածուն ստեղծվել է հատուկ Artinian տան ցուցադրության համար: Այն ներառում է վզնոցներ, ապարանջաններ, մատանիներ ու ականջողեր, որոնք պատրաստված են ադամանդից: Մեր այս հավաքածուն ստեղծված է հատուկ առիթների համար, ինչպիսիք են, օրինակ, գալաներն ու կարմիր գորգի արարողությունները: Զարդերը պատրաստված են դասական ոճով, իսկ յուրահատուկ չափսերի ադամանդները առանձնակի փայլ են հաղորդում դրանց»:

Հարցին՝ արդյոք բրենդն իր մեջ պարունակո՞ւմ է նաեւ հայկական էլեմենտներ, Արտինյանը պատասխանել է.

«Շատ դժվար է մատնանշել հայկական ծագումը մեր զարդերի մեջ: Միգուցե, այն առկա չէ զարդերի դիզայնի մեջ, բայց առկա է ամբողջ պատրաստման գործընթացում: Հայերն ամբողջ աշխարհին հայտնի են իրենց ձիրքով, շատերն են տիրապետում զարդեր պատրաստելու արվեստին եւ դրա մանրուքներին: Կարծում եմ՝ հայկական գեները զգացվում են մեր զարդերի մեջ»:

Աղբյուրը՝ Luxuo.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ