Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Calvin Klein-ում մտադիր են փոխել ապրանքանիշի անվանումը

13:21, 12 հունվարի

2018-ի դեկտեմբերին հայտարարություն տարածվեց, որ Calvin Klein ապրանքանիշի կրեատիվ տնօրեն Ռաֆ Սիմոնսը լքում է իր պաշտոնը։ Ապրանքանիշի ղեկավարությունը չէր թաքցնում, որ դիզայների հետ բաժանում նշանակում է «նոր ուղղության սկիզբ», որը տարբերվում է կրեատիվ Սիմոնսի տեսությունից։

Փոփոխությունները երկար չսպասեցրեցին։ Առաջին հերթին որոշվեց ready-to-wear հավաքածուի անվանումից հրաժարվել 205W39NYC վերջավորությունից, որը 2016թ․-ին ներմուծել էր Սիմոնստը։ Կլինի՞ արդյոք այլ նավանում դեռ հայտնի չէ։ Այս մասին հայտնում է Bazaar-ը։

Իսկ թե ով կարող է զբաղեցնել կրեատիվ տնօրենի պաշտոնը նույնպես դեռ հայտնի չէ։ Calvin Klein-ի ղեկավարությունը մշակելով ապրանքանիշի նոր ուղղությունը մտադիր է մոտակա տարիներ ընթացքում վաճառքը հասցնել 12 միլիարդ դոլարի։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ