Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Գնացի պրեմիերայի. Անցյալը վերադառնում է. «Կրիդ 2»

20:33, 18 հունվարի

Հարգելի ընթերցողներ, այսուհետ մենք կունենանք եւս մեկ մշտական խորագիր՝ «Ես գնացի պրեմիերայի». ամեն ամիս կներկայացնենք երկու նոր ֆիլմերի դիտում:

Եւ այս տարի դրանցից առաջինը «Կրիդ 2» սպորտային դրաման է (որպես կանոն՝ առանց սփոյլերների):

Ադոնիս Կրիդի մասին պատմությունը շարունակելու ռեժիսորական բազկաթոռը զբաղեցրել է Սթիվեն Քեյփլ-կրտսերը: Գործադիր պրոդյուսերը բնականաբար մնացել է բոլորիս կողմից շատ սիրված Սլայ Սիլվեստր Ստալոնեն է, որը երկար տարիներ անց խաղաց  Ռոկկի Բալբոայի դերը:

Սյուժեն պտտվում է այն առանցքի շուրջ, որ Իվան Դրագոյի որդին, որը հեռավոր անցյալում պարտվել էր Ռոկկի հետ մենամարտում, որոշում  է վրեժխնդիր լինել իր հոր խայտառակության համար: Իվանն իր որդուն՝ Վիկտորին մարզում է՝ Ադոնիս Կրիդի հետ մարտի համար, որի հորը՝ Ապոլոյին, նա մի ժամանակ սպանել էր ռինգում: Իմանալով այդ մասին՝ Ադոնիսը նույնպես որոշում  է վրեժ լուծել: Միակ մարդը, ով ինչ-որ ձեւով փորձում է ամեն ինչ շտկել, Ռոկկին է:  Հաջողվու՞մ է դա նրան: Կիմանաք ֆիլմը նայելով:

Մի խոսքով, դրաման այստեղ  ավելի վատն է, քան հնդկական կինոյում է, եւ որքան էլ պարադոքսալ է, այն ունի իր մինուսներն ու պլյուսները: Երբեմն թվում է, որ կրքերն արդեն շատ ձգվեցին,ինչից տուժում է խրոնոմետրաժը: Մյուս կողմից, դրաման, ընդհանուր առմամբ, խիստ հասկանալի է եւ տեղին:

Ֆիլմը պատմում է համբերության մասին, այն մասին, որ մենք պետք է կշռենք մեր յուրաքանչյուր քայլը, վերլուծենք մեզ  շրջապատող իրականությունը, այն մասին է, որ մարդը սովորում է իր սխալների վրա եւ ոչ թե ուրիշների:

Բռնցքամարտի տեսարանները նույնպես հրաշալի են ներկայացված. Կարելի է նույնիսկ ասել, որ այստեղ կպնելու բան չկա: Բոլոր մարտերը, մարզումները, շարժիչ պահերը ցուցադրվում են ինչպես հարկն է` ինչպես դերասանական, այնպես էլ բեմադրման եւ օպերատորական աշխատանքի առումով:

Դերասաններից կնշենք հիմնական դեմքերի քառյակին

Սիլվեստր Ստալոնեն այնքան է մտել Ռոկկիի դերի  մեջ, որ պարզ չէ, թե որտեղ է սկսվում Ստալոնեն եւ որտեղ ավարտվում Ռոկկին, ով այս ֆիլմում արդեն ծեր իմաստուն է եւ կյանքի խորհուրդներ է տալիս է: Նա արդեն վաղուց բիզնեսում չէ, հիմնականում հոգ է տանում իր որդու հետ հարաբերությունների վերականգնման մասին եւ սգում հեռացած կնոջ համար:

Մայքլ Բ.Ջորդանը մեզ շատ ուրախացրեց Ադոնիսի դերում: Տարին տարվա վրա նրա դերասանական խաղը կատարելագործվում է (Ես չեմ զարմանա, եթե ոչ հեռու ապագայում նա Օսկար նվաճի):  Նրա կողմից կերպարի մատուցումը խիստ հուզական է: Այն, ինչ Ջորդանը ցուցադրում է ֆիլմում, սկզբում կույր եւ աներեր վստահությունը, իսկ հետո՝ խոնարհությունն ու իր  սխալականության ընդունումը, արժանի են հարգանքի:  Ընդհանրապես Մայքլը կարողանում է դրամա ներկայացնել ցանկացած ժանրի ֆիլմում: Ես կասեի՝ նրա խաղն ինչ-որ տեղ հիշեցնում է  Դենզել Վաշինգտոնի խաղին:

Դոլֆ Լունդգրեն չի դադարում զարմացնել: Ինչպես վերջերս Ակվամենում, այնպես էլ այստեղ նա իդեալական կերպով է սազում իր կերպարին: Հեռավոր անցյալում նա արդեն խաղացել էր Իվան Դրագոյի դերը, բայց այնտեղ նա նույնիսկ ռեպլիկ համարյա չուներ: Իսկ այստեղ նա լուրջ կերպար է անձնավորում, որը վրեժ է լուծում ավիրված կյանքի համար:

Շատ հիասթափեցրեց Վիկտոր Դրագոն՝ Ֆլորիան Մունտեանիի կատարմամբ: Հասկանալի է, որ պրոֆեսիոնալ բռնցքամարտիկից ոչ ոք մեծ խաղ չէր ակնկալում, բայց փայտի պես անշարժանալ կադրում, դա էլ է հատուկ տաղանդ պահանջում: Միակ բանը, որով նա առանձնանում է, բացի ռինգում տեսարաններից, դա տարբեր տեսակի ծամածռություններն են: Եվ ես ավելի շատ հակված եմ մեղադրելու կինոարտադրողներին՝ վատ քաստինգի համար, եւ մարդկանց, ովքեր պատասխանատու են ընտրության համար, քան Ֆլորիանին:

Անձամբ ինձ ֆիլմը շատ դուր եկավ:  Ինչպես եւ Ռոկկիիի մասին սերիալներից շատերում, այստեղ եւ՛դրամա կա, եւ՛սոցիալական ենթատեքստ, եւ՛ մեծ մարտեր, եւ՛ ուսուցանիչ բարոյականություն: Մինուսներից կնշեմ չափազանց ձգձգված  խրոնոմետրաժը, գերհագեցված դրամատիզմը եւ որոշ դերասանների վատ խաղը՝ Վիկտոր Դրագոյի դերակատարի գլխավորությամբ:

Նաեւ շատ տխրեցրեց, որ ֆիլմում երաժշտություն չկար, որը կարող էր հոգու մեջ մխրճվել:Ի դեպ, սրանք իմ զուտ անձնական ակնկալիքներն են: Ի վերջո, Ռոկկիի մասին բոլոր ֆիլմերը մեզ տվել են տասնամյակը առնվազն մեկ հիթ:

Հ.Գ.

Ստալոնեն հայտարարել է, որ այս ֆիլմից հետո ինքը հրաժեշտ է տալիս Ռոկկիի կերպարին: Դե ինչ, շնորհակալություն քեզ ամեն ինչի համար, «Իտալացի հովատակ», մենք միշտ կհիշենք քո «Վագրի Հայացքը» -Eye Of The Tiger («Ռոկկի» ֆրանշիզի հիմնական սաունդթրեքը ՝ Survivor խմբի կատարմամբ):

Բարի՛ դիտում

Նորայր Նազարյան

 

 

 

 

 

 

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել