Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

«Լավ մոռացված հինը». «Ուր են տանում երազանքները»

20:33, 3 ապրիլի

Նյութը կարդալուց առաջ խորհուրդ եմ տալիս ընթերցանությունը համատեղել բրիտանական The Cinematic Orchestra խմբի Arrival of The Birds & Transformation դյութիչ երաժշտության հետ։

Տեսնես ի՞նչ է մեռնելը։ Հետո ի՞նչ է լինելու։ Կմնա՞մ արդյոք հոգով արքայությունում, որտեղ ինձ համար տեղ չկա, թե՞ լույսի պայծառ շողը կտանի ինձ երկինք ու կպարուրի ամպերի փափուկ մշուշում։ Թե՞ կընկնեմ երկրի խորքը՝ խավար դժոխք, որտեղ բանականությունս կայլասերվի ու կայրվի։

Իսկ եթե առանց պոեզիայի, ապա միտք բանիս, կարծում եմ, որսացիք. ի՞նչ է մեզ սպասվում մահվանից հետո։

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է 1998 թվականի կինոնկար այլաբանության, ֆանտաստիկայի եւ դրամայի ժանրում՝ «Ուր են տանում երազանքները»։

Ռեժիսոր՝ Վինսենթ Ուորդ, գլխավոր դերերում՝ Ռոբին Ուիլյամս, Քյուբա Գուդինգ կրտսեր եւ Աննաբելա Շիորա։

Մանկաբույժ Քրիս Նիլսենն ապրում է երջանիկ եւ հաշտ ու համերաշխ կնոջ՝ Էննիի եւ երկու երեխաների հետ։ Բայց մի անգամ տեղի է ունենում ահավոր մի բան. երեխաները մահանում են ավտովթարից։ Որոշ ժամանակ անց զոհվում է նաեւ Քրիսը. նա հայտնվում է դրախտում։

Իրեն որպես ուղեվար կցված բարի ոգու օգնությամբ նա սկսում է վարժվել իր նոր գոյությանը։ Բայց երբ վշտից խենթացած կինը կյանքին վերջ է տալիս ինքնասպանությամբ, նրան նզովում եւ հավերժ քշում են դժոխք։ Քրիսն ամեն կերպ փորձում է գտնել սիրելիին, բայց դեռ ոչ մեկին երբեք չի հաջողվել փրկել մեղավոր հոգին սանդարամետից։

«Ուր են տանում երազանքները» այն կինոնկարն է, որը չի կարելի պարզապես դիտել։ Այն պետք է զգալ՝ մենակ դիտելով, որպեսզի ոչ ոք եւ ոչինչ չշեղի ուշադրությունդ կինոնկարից։

Զգացեք, ապրեք Ուիլյամսի հերոսի հետ այն ամենը, ինչ բաժին է ընկել նրան. իսկական սեր, սիրելի երեխաների մահ, սեփական վախճան, ճանապարհորդություն դրախտով, եւ որ գլխավորն է՝ ճանապարհ դեպի դժոխք՝ փրկելու սիրելի կնոջը։ Ոչ մի բանի մասին մի մտածեք այդ պահին, պարզապես պարուրվեք այն անսահման քնքշությամբ ու սիրով, որոնք լցնում են ֆիլմը։ Զգացեք սենտիմենտալ թախիծը, որից արցունքներն իրենք իրենց են հայտնվում ձեր աչքերում։

Իսկ ամենագլխավորը ֆիլմի գաղափարն ու նրա մատուցումն է։ Մեզանից յուրաքանչյուրն ինքն է իր համար դրախտ կամ դժոխք հորինում։ Եդեմի հայեցակարգը՝ կառուցված այն բանի վրա, որ դրախտը կտավ է, իսկ դու նկարիչ՝ սահմանափակված միայն սեփական երեւակայությամբ, ցավեցնելու աստիճան պարզ է ու հանճարեղ միաժամանակ։

Որքան լուսավոր է ցուցադրված դրախտը մարդու երեւակայության վիզուալացման առումով, այնքան խավար ու անելանելի է դժոխքը։ Այստեղ մեզ չեն ցուցադրում թեժ կրակ, լավա կամ ֆիզիկական ցավ։ Ոչ, այստեղ դժոխքը խավար, մութ, դեպրեսիվ ու մենթալ անդունդ է, որտեղ լույս չկա։ Եվ որ ամենակարեւորն է՝ մարդն այստեղ թե՛ ինքն է բանտարկյալ, թե՛ ինքն էլ իր բանտապահն է։

Ֆիլմը դիտելուց հետո ծագում է հետեւյալ միտքը. միայն վախերն են ծնունդ առնում դժոխքում, դրախտում միայն երջանկություն է։

Անհնար է չհիանալ Ռոբին Ուիլյամսի անզուգական խաղով, որն իրեն հատուկ անկեղծությամբ ու հմայքով փոխանցում է հույզերի ողջ ընդգրկումը։ Առաջին հայացքից  սեր լճում հիասքանչ անծանոթուհու հանդեպ եւ անելանելիության վիճակ   երեխաների մահվան հետ կապված, զարմանք դրախտում կատարվող ամեն ինչի հանդեպ եւ հուսահատ վճռականություն՝ փրկելու սիրելիին դժոխքի տառապանքներից։

Հիանալի է նաեւ Քյուբա Գուդինգ կրտսերը, որին հաջողվել է ցուցադրել խրատատուի կերպարը. Ուիլյամսի հետ բավական կոլորիտային տանդեմ է ստացվել։

Անհնար է անտարբեր անցնել Աննաբել Շիորայի հանդեպ։ Նա ցուցադրել է մարդու, կնոջ ու մոր ողջ դրաման։ Դիտեք ֆիլմը։ Անպայման դիտեք։

Հ.Գ. Հոդվածը գրեցի Դենիս Լարիոնովի «Սովորական երկինք. ինչպե՞ս են դրախտը պատկերում կինոյում» հոդվածով ոգեշնչված։ Եթե թեման հետաքրքիր է, կարդացեք այն ազատ ժամանակ։

Հաճելի կինոդիտում,

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության