Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Լավ մոռացված հինը. Մեզանից ամեն մեկը ինչ-որ բանի է սպասում. «Տերմինալ»

20:33, 10 ապրիլի

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է 2004 թվականի տրագիկոմեդիայի ժանրի «Տերմինալ» ֆիլմը:

Ռեժիսորն է Սթիվեն Սփիլբերգը, գլխավոր դերերում նկարահանվել են՝ Թոմ Հենքսը, Քեթրին Զետա-Ջոնսը եւ Սթենլի Տուչչին:

Ֆիլմը պատմում է Վիկտոր Նավորսկու պատմության մասին, որն Արեւելյան Եվրոպայից ուղեւորվում է Նյու Յորք: Մինչ Վիկտորն օդանավով թռչում է, նրա հայրենիքում պետական հեղաշրջում է իրականացվում: Ջոն Քենեդու անվան միջազգային օդանավակայանում հայտնվելով ոչմիտեղից անձնագրով, նա Միացյալ Նահանգներ մտնելու իրավունք չունի եւ պետք է իր օրերն ու գիշերներն անցկացնի 67 մուտքի մոտի նստարանների վրա, մինչեւ հայրենիքում պատերազմն ավարտվի:

Սթիվեն Սփիլբերգը ոչ միայն հանճարեղ ռեժիսոր է, այլեւ կինոյում յուրատեսակ մարգարե, ինչպես նաեւ մարդ, որը պատրաստ է փորձարարություններ անել եւ նախագծի մեջ ներդնել այնքան փող, որքան անհրաժեշտ է, որ վերջնարդյունքն իրեն գոհացնի, որի համար չի ամաչի: «Տերմինալ» ֆիլմում եւս նա փող չխնայեց, որ կառուցի  օդանավակայանի լիարժեք շենքը՝ բյուջեի հիմնական մասը դրա մեջ ներդնելով: Սփիլբերգը այդպես վարվեց հանուն մեծ ռեալիզմի:

Վիկտորի համար օդանավակայանը եւ 67 տերմինալը դարձան միաժամանակ տուն եւ բանտ: Կային մարդիկ, որ նրան կարող էին օգնել, բայց դա չարեցին. Վիկտորը ստիպված էր ապրել եւ իր կերակուրը հայթայթել օդանավակայանի տարածքում:

Կարելի է միայն հիանալ նրա հնարամտությամբ եւ համառությամբ, իսկ գլխավորը՝ ուրիշների հանդեպ բարեհոգությամբ: Նա իր դժբախտության համար ոչ մեկին չի մեղադրում եւ փորձում է խնդիրն ինքնուրույն լուծել՝ այս ընթացքում պաշտպանելով օրինական իրավունքները, որոնց վրա կարող է հույս դնել յուրաքանչյուրը:

Օդանավակայանում ապրելու ընթացքում Վիկտորին անգամ հաջողվում է ընկերներ ձեռք բերել՝ ի դեմս օդանավակայանի աշխատակիցների, ինչպես նաեւ սեր գտնել: Վիկտորը եւ ուղեկցորդուհի Ամելիան (Քեթրին Զետա-Ջոնս), միմյանց նկատում են եւ իրենց միջեւ կայց զգում:

Գլխավոր հակամարտող ուժը ամերիկյան բյուրոկրատիան է, որը զուրկ է հասարակ մարդկանց հանդեպ խղճահարությունից եւ նրանց հասկանալուց: Քաղաքական գործիչները եւ մարդիկ, որոնք օտար ճակատագրերը վճռելու իշխանություն ունեն, խստորեն հետեւում են օրենքի տառին՝ չցանկանալով մտնել նրանց դրության մեջ, որոնց կյանքը ծնկի է բերել: Նրանց ոտքի կանգնելու հնարավորություն ուղղակի չեն տալիս:

Թոմ Հենքսը մեծագույն գովեստի է արժանի: Նա ապշեցուցիչ դերասան է, որն իր խաղով կարող է ամբողջ ֆիլմի ընթացքում մարդկանց էկրանի մոտ պահել. եւ կարեւոր չէ, թե նա ում է մարմնավորում՝ հիմար, բայց բարի Ֆորեսթ Գամփի՞ն, «Կանաչ մղոնում» բանտային հսկիչի՞ն, թե՞ «Իզգոյում» ժամանակակից Ռոբինզոն Կրուզոյին, նա կստիպի հավատալ իր հերոսին եւ ցույց կտա, թե ով է ինքը ցանկացած դերում:

Քեթրին Զետա-Ջոնսը հոյակապ դերասանուհի է եւ անչափ գեղեցիկ կին, որի խաղն աչքի է ընկնում յուրատեսակությամբ եւ էներգետիկայով, նրա հերոսուհիները հանդիսատեսին միշտ իրենց կողմն են տրամադրում:

Սթենլի Տուչչին, որը կատարում է օդանավակայանի տարածքում վիթխարի իշխանություն ունեցող մարդու դերը, մարդ-բյուրոկրատի կամ մեքենա-կիբորգի ամենացայտուն օրինակն է, որը մեկ քայլ իսկ չի շեղվում այն ուղղությունից, որը նրա համար նախատեսում է ծառայողական դիրքը:

«Տերմինալը» դեպի իրեն է ձգում իր բարի մթնոլորտով, ստիպում կարեկցել հերոսին. աներեւակայելի հետաքրքիր ֆիլմ է սովորական մարդու մասին՝ այնպիսի, ինչպիսին ենք նաեւ մենք: Սթիվեն Սփիլբերգը ֆիլմ է նկարահանել, որը նման չէ նրա մյուս նախագծերին, ցույց է տվել, թե ինչպես պետք է նկահանել կատակերգական դրամաները:

Հաճելի դիտում

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ