Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Քրիստոնյային վայել չէ». երկրպագուներին զայրացրել է Քանյե Ուեսթի արտադրած հագուստը Քրիստոսի անվան պատկերով

19:17, 23 ապրիլի

Ամերիկացի ռեփեր եւ դիզայներ Քանյե Ուեսթը Կալիֆոռնիայում Coachella փառատոնի ընթացքում զատկական եկեղեցական արարողություն է անցկացրել եւ սիմվոլիկ նշանակությամբ ապրանք վաճառել church clothes (հագուստ եկեղեցու համար) անվանումով։ Այս մասին հայտնում է The Independent-ը։

Ուեսթի թիմը վրաններ է դրել բաց երկնքի տակ, որոնցում վաճառվել են մոխրագույն եւ բեժ երանգների իրերը. դրանց վրա տարբեր գրություններ են եղել։ Բլուզների վրա գրված էր «կիրակնօրյա պատարագ լեռան վրա», «սուրբ հոգի», որոնք վաճառվում էին 225 դոլարով, «հավատա Աստծուն» շապիկների արժեքը կազմում էր 70 դոլար։ Վաճառվում էին նաեւ «Հիսուսն է գալիս» եւ «եկեղեցական գուլպաներ» գրությամբ գուլպաներ, որոնց արժեքը կազմում էր 50 դոլար։

«Ես սիրում եմ Քանյեին, սակայն մտադիր չեմ սովորական բլուզի համար 225 դոլար ծախսել»,- բողոքել է օգտատերերից մեկը։ «Քանյեն ցանկանում է, որ իրեն լուրջ ընդունեն որպես դիզայներ։ Բայց նա մշտապես զրոյական ստեղծագործական արժեքով հագուստ է պատրաստում եւ օգտվելով իր հանրաճանաչ լինելուց՝ ապրանքը երեք անգամ թանկ է վաճառում»,- գրել է մեկ այլ օգտատեր։

2018թ.-ի հոկտեմբերին հայտնի է դարձել, որ ԱՄՆ Բասկետբոլի ազգային ասոցիացիայի կազմակերպիչները խաղացողներին արգելել են մրցության ընթացքում կրել Yeezy սպորտային կոշիկները. խոսքը Քանյե Ուեսթի ապրանքանիշի մասին է։ Նյութը, որն օգտագործվել էր որպես դիզայնի տարր, կոշիկներն անպետք էր դարձրել խաղի համար։  


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել