«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Exclusive: Քարդաշյանների երեխաների զբոսանքը` Հյուսիսային պողոտայում

Քիմ Քարդաշյանը լուսանկարվեց եւ ինքնագրեր բաժանեց վաղ առավոտից իրեն սպասող երկրպագուներին

Երկրպագուները ողջունում են Քիմ Քարդաշյանին Երեւանում

Աշխարհահռչակ դիջեյ Արմին Վան Բյուրենը ժամանեց Երեւան

Ինչպե՞ս է նշել իր տարեդարձը Լիա Զախարյանը, եւ ովքե՞ր են եղել իր հյուրերը

Իսպանիայի հմայիչ թագուհի Լետիսիայի ոճային կերպարները

Exclusive. Քրիստինա Կարապետյանն ու Կարո Նաղդալյանը մկրտեցին իրենց որդուն

65 մ երկարություն եւ 410 կգ քաշ. Երեւանում պատրաստված աշխարհի ամենամեծ գաթան տարեցտարի գերազանցում է իր չափսերը

Աշոտ Շարմազանովիչը, նրա փաստաբանն ու քաղաքական ծանոթ իրավիճակներ. «Save Միլիոն» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

Ամառ 2019. հայ հայտնիները՝ լողազգեստով

Սրբուկը, Իվետան եւ Ֆելիքսը Գյումրիում ելույթ չեն ունեցել Անկախության 28-ամյակին

Թագուհի Մաքսիմայի գլխի ոճային աքսեսուարների հավաքածուն

Ո՞վ է Women’s Club-ի նոր մասնակիցը

Ի՞նչ look-ով են հայտնիները ներկայացել «Ազնիվ գողերը» ֆիլմի կարմիր գորգին

Շեյխա Մոզայի անկրկնելի ոճը

Հարկատուներին զայրացնում է․ որքան գումար է Ֆրանսիան ծախսում Բրիջիտ Մակրոնի վրա

Դիետա պահելիս ամենակարեւոր սխալները

18:22, 19 մայիսի

Դիետոլոգները կազմել են նիհարել ցանկացող կանանց գլխավոր սխալների ցանկը։ Ըստ «Росбалт»-ի, դրանք 5-ն են։

Առաջին սխալ. կանայք չեն հաշվում «լավ» կալորիաները եւ չեն սահմանափակում նման սնունդ օգտագործելիս։ Սակայն, ընդհանուր առմամբ «լավ» կալորիաները շատ ավելի են գերազանցում օրվա չափաբաժինը եւ նույնպես հանգեցնում են ավելորդ կիլոգրամների կուտակմանը։ Չէ՞ որ մրգերն ու բանջարեղենը նմանապես կարող են վերածվել ճարպի։

Երկրորդ սխալ. շատերը հրաժարվում են մթերքների մի խումբ (սպիտակուցներ, ածշաջրեր եւ ճարպեր) օգտագործելուց, ինչը կրկին քաշի ավելացում է բերում, էլ չասած մարսողության հետ կապված խնդիրների, հոգնածության ու դյուրագրգռության նման կողմնակի երեւույթները։

Երրորդ սխալ. դիետա պահողները բավարար հաճախ չեն սնվում։ Իրականում սնունդ պետք է ընդունել յուրաքանչյուր 3-5 ժամը մեկ, պնդում են դիետոլոգները։

Չորրորդ սխալ. շատ կանայք հաճախ «ուտում» են անձնական խնդիրները, ընդ որում՝ հաճախ իրենց հաշիվ չտալով, թե ինչ են անում։ Մասնագետները խստորեն խորհուրդ են տալիս վերահսկել էմոցիաները եւ խնդիրն «ուտելու» ցանկության դեպքում սնունդը փոխարինել մեկ այլ բանով։

Հինգերորդ սխալ. Հնարավորինս շուտ արդյունքի հասնելու ձգտումը հանգեցնում է նյարդային վիճակի ու գլխացավի։ Իսկ կորցրած քաշն անդառնալի չի լինում՝ որոշ ժամանակ անց սպառնալով ոչ միայն վերադառնալ, այլեւ՝ եւս 2-3 լրացուցիչ կիլոգրամ ավլացնել։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ