«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Exclusive: Քարդաշյանների երեխաների զբոսանքը` Հյուսիսային պողոտայում

Քիմ Քարդաշյանը լուսանկարվեց եւ ինքնագրեր բաժանեց վաղ առավոտից իրեն սպասող երկրպագուներին

Երկրպագուները ողջունում են Քիմ Քարդաշյանին Երեւանում

Աշխարհահռչակ դիջեյ Արմին Վան Բյուրենը ժամանեց Երեւան

Ինչպե՞ս է նշել իր տարեդարձը Լիա Զախարյանը, եւ ովքե՞ր են եղել իր հյուրերը

Իսպանիայի հմայիչ թագուհի Լետիսիայի ոճային կերպարները

Exclusive. Քրիստինա Կարապետյանն ու Կարո Նաղդալյանը մկրտեցին իրենց որդուն

65 մ երկարություն եւ 410 կգ քաշ. Երեւանում պատրաստված աշխարհի ամենամեծ գաթան տարեցտարի գերազանցում է իր չափսերը

Աշոտ Շարմազանովիչը, նրա փաստաբանն ու քաղաքական ծանոթ իրավիճակներ. «Save Միլիոն» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

Ամառ 2019. հայ հայտնիները՝ լողազգեստով

Սրբուկը, Իվետան եւ Ֆելիքսը Գյումրիում ելույթ չեն ունեցել Անկախության 28-ամյակին

Թագուհի Մաքսիմայի գլխի ոճային աքսեսուարների հավաքածուն

Ո՞վ է Women’s Club-ի նոր մասնակիցը

Ի՞նչ look-ով են հայտնիները ներկայացել «Ազնիվ գողերը» ֆիլմի կարմիր գորգին

Շեյխա Մոզայի անկրկնելի ոճը

Հարկատուներին զայրացնում է․ որքան գումար է Ֆրանսիան ծախսում Բրիջիտ Մակրոնի վրա

Սննդաբան Լիլիթ Բաբասյանը շարունակում է բացահայտել նիհարելու մասին ամենատարածված միֆերը

16:17, 18 մայիսի

Հայտնի սննդաբան, «Նոր կյանք նոր մարմնում» գրքի հեղինակը Լիլիթ Բաբասյանը որոշել է օգնել աղջիկներին, ովքեր սխալ սննդակարգի են հետեւում եւ ցրել բոլոր միֆերը նիհարելու մասին:

Այսօր Լիլիթն իր Instagram-ում կրկին անգամ անդրադարձել է նիհարելու մասին միֆերին։ Նա գրել է․

«Նիհարելու մասին միֆերը շատ են։ Այսօր ներկայացնում եմ վերջին 3 միֆը.

Միֆ 13 ❌ Շագանակագույն շաքարն ավելի օգտակար է, քան սպիտակը. իրականում 1 թեյի գդալ շագանակագույն շաքարը պարունակում է 17 կիլոկալորիա, 1 թեյի գդալ սպիտակ շաքարը՝ 16։ Շագանակագույն շաքարը պարունակում է կալցիում, մագնեզիում, սակայն այնքան քիչ, որ իրական օգուտ չկա։ Շաքարը մնում է շաքար, ինչ գույնի էլ լինի։

Միֆ 14 ❌ Նիհարելու համար պետք է բացառել ճարպային սնունդը. իրականում ճարպերն անհրաժեշտ են կյանքի համար, դրանք հանդիսանում են անփոխարինելի ճարպային թթուների աղբյուր։ Պետք է վերահսկել միայն հագեցած ճարպաթթուների օգտագործումը, դրանք պարունակվում են կենդանական սննդի մեջ։ Արյան մեջ դրանց ավելցուկը նպաստում է խոլեստերինի կուտակմանը։

Միֆ 15 ❌ Սպորտով զբաղվելու դեպքում կարելի է ամեն ինչ ուտել. իրականում, եթե դուք պարապմունքից հետո ուտեք հացաբուլկեղեն, քաղցրավենիք և այլ կալորիական սնունդ, ավելորդ կիլոգրամներից հաստատ չեք ազատվի։ Մարզվելիս էլ հիշեք ճիշտ սնվելու մասին»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում








@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ