Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Հինգ հոգեբանական փաստ, որ պիտի իմանաք ձեր մասին

21:12, 6 հունիսի

1. Մենք բոլորս հակված ենք նմանակման եւ ապրումնակցման

Դուք երբեւէ նկատե՞լ եք, թե փոքր երեխաներն ինչպես են պատճենում մեծերին: Ձեր կարծիքով ինչու է լինում դա: Դա էվոլյուցիոն մեխանիզմ է, որը դրվել է մանուկ հասակից եւ որը մեզ բոլորիս ապրումնակցման ընդունակ է դարձնում:

2. Դուք ավելի արագ եք կարդում երկար նախադասությունները, չնայած նախընտրում եք կարճերը:

Նախադասության մեջ 100 նշանը օպտիմալ են արագ կարդալու համար, բայց մարդիկ սովորաբար գերադասում են 39-ը: Որեւէ իրի կորուստը ձեզ կրկնակի դժբախտ է դարձնում երջանկության այն քանակի համեմատ, որը դուք ստացել էիք, երբ ձեռք էիք բերել այդ իրը:

3. Համաժամանակյա գործունեությունը խմբի հիմնական կապն է:

Ահա թե ինչու նվագախմբերը, մարզիկները եւ զինվորները քայլում են /կանգնում իրար այդքան մոտ. դա նրանց ստիպում է իրար ավելի մոտ զգալ: 

4. Դուք ընտրության ավելի շատ տարբերակներ եք ցանկանում, քան ի վիճակի եք անել

Երբեք չե՞ք մտածել, թե ինչու է այդքան դժվար ճաշացանկից աղանդեր ընտրել:

5. Դուք վստահ եք, որ այլ մարդկանց վրա ազդելն անհամեմատ ավելի հեշտ է, քան ձեզ վրա

Հոգեբանական այսպիսի եզրույթ կա «երրորդ դեմքի էֆեկտ», որը ենթադրում է, որ գովազդը երբեք չի ազդի անձամբ մեզ վրա, որովհետեւ մենք խելացի ենք, փոխարենը միշտ ազդում է շրջապատի բոլոր մարդկանց վրա:

Աղբյուրը` Creu


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել