NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է․ երեք լուք մեկ ժակետով՝ ոճաբանի խորհուրդները

Դավիթ Պարոնիկյանը, Միշ Ամիրյանը & Co-ն ներկայացնում են. «համեղ» երաժշտություն Smart’n’Special-ից

«Ուզում եմ նստել «Համացանց» անունով ձին». Սարիկ Անդրեասյանն իր Youtube-յան շոուն ունի

«Իտալական մաֆիայի կրտսեր կազմ». հայ երիտասարդը «Лучше всех» հաղորդմանը եկել էր 8-ամյա թարգմանչի հետ

Քիմ Քարդաշյանը վերադարձել է Սպիտակ տուն՝ դատապարտյալներին աջակցելու համար

«Հայաստանը բացահայտումների երկիր է». Միխայիլ Շիրվինդտը Սեւանի ափին խեցգետնով քաբաբ է փորձել

Shabeeg․ խոսող շապիկներ

Թիմաթին եւ Նազիման ներկայացրել են Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը

Տարանտինոյի «Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմը՝ Կաննի կինոփառատոնում

Սերժ Թանկյանը կատարել է «Գահերի խաղ»-ի վերջին եթերաշրջանի սաունդթրեքը

«Եվրատեսիլը» բեմից այն կողմ․ տեսանյութ Թել Ավիվից

Ով կհաղթի «Եվրատեսիլ 2019»-ին. լրագրող-փորձագետների կանխատեսումները եւ կարծիքը Սրբուկի ելույթի մասին

Exclusive. հարցազրույց Սրբուկի հետ՝ «Եվրատեսիլ 2019»-ի երկրորդ կիսաեզրափակչից առաջ

Մաշկի արագ խոնավեցում ու թեթեւ, ցերեկային դիմահարդարում մի քանի րոպեում. խորհուրդներ մասնագետից

Ավարտը մոտ է. «Գահերի խաղ»-ի վերջին սերիայի թրեյլերը

Ինչպես են Քիմ Քարդաշյանին «տեղավորել» թաց զգեստի մեջ, եւ շաբաթվա ընթացքում քանի օր է մարզվում աստղը

Հարցում. ո՞վ կնստի երկաթե գահին, ըստ «Գահերի խաղ»-ի հայ երկրպագուների

Պայքար թագավորական նավահանգստի համար. «Գահերի խաղ»-ի 8-րդ եթերաշրջանի 5-րդ սերիայի թրեյլերը

Սթրեսից ազատվելու 5 անսովոր մեթոդ

21:12, 14 հունիսի

1. Սանրվելը

Մոնիտորի առջեւ անցնող աշխատանքային օրվա ընթացքում դեմքի մկաններն այնպես են լարվում, որ գլուխը ծանրանում է եւ սկսում է ցավել: Սթրեսից խուսափելու միջոցներից մեկը մազերը 10-15 րոպե սանրելն է: Այդ պրոցեդուրան օգնում է «թափ հաղորդել» արյանը եւ թուլացնել մկանները:

2. Պաղպաղակ ուտել

Համեղ սնունդը արդյունավետ հակասթրեսային դոպինգ է: Լավ տրամադրությունը պահպանելուն, սթրեսը հանելուն օգնում է ճարպոտ ձուկը, որում նյարդային համակարգի համար շատ օգտակար օմեգա-3 թթուներ են պարունակվում: Եթե ձուկ չեք սիրում, պաղպաղակ կամ բանան կերեք: Այդ մթերքները հակադեպրեսանտներից վատ չեն ազդում: 

3. Մերսում

Էներգիան պահպանելու համար 30 վայրկյան մերսեք քթի տակ, հոնքերի արանքում, ստորին շուրթի տակ եւ ափի կենտրոնում գտնվող կետերը: 

4. Ափերը տրորել

Նյարդային լարումից ազատվելու եւ սթրեսից խուսափելու եւս մեկ միջոց: Պետք է ամբողջ ուժով ափերն իրար քսել, մինչեւ որ տաքանան: Օգտակար է նաեւ լավ տրորել ականջները: Այդպես դուք կկարողանաք առույգանալ եւ կենտրոնանալ աշխատանքի վրա: 

5.  «Լվանալ» սթրեսները

Բացասական հույզերը հաղթահարելուն օգնում է  15 րոպեանոց ցնցուղը: Կանգնեք ջրի տաք ցնցուղի տակ, որպեսզի ջուրը մերսի գլուխը եւ ուսերը: Շուտով կզգաք, որ ջուրն իր հետ տանում է այն, ինչ անպետք է: 

Աղբյուրը` Creu


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ