«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Exclusive: Քարդաշյանների երեխաների զբոսանքը` Հյուսիսային պողոտայում

Քիմ Քարդաշյանը լուսանկարվեց եւ ինքնագրեր բաժանեց վաղ առավոտից իրեն սպասող երկրպագուներին

Երկրպագուները ողջունում են Քիմ Քարդաշյանին Երեւանում

Աշխարհահռչակ դիջեյ Արմին Վան Բյուրենը ժամանեց Երեւան

Ինչպե՞ս է նշել իր տարեդարձը Լիա Զախարյանը, եւ ովքե՞ր են եղել իր հյուրերը

Իսպանիայի հմայիչ թագուհի Լետիսիայի ոճային կերպարները

Exclusive. Քրիստինա Կարապետյանն ու Կարո Նաղդալյանը մկրտեցին իրենց որդուն

65 մ երկարություն եւ 410 կգ քաշ. Երեւանում պատրաստված աշխարհի ամենամեծ գաթան տարեցտարի գերազանցում է իր չափսերը

Աշոտ Շարմազանովիչը, նրա փաստաբանն ու քաղաքական ծանոթ իրավիճակներ. «Save Միլիոն» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

Ամառ 2019. հայ հայտնիները՝ լողազգեստով

Սրբուկը, Իվետան եւ Ֆելիքսը Գյումրիում ելույթ չեն ունեցել Անկախության 28-ամյակին

Թագուհի Մաքսիմայի գլխի ոճային աքսեսուարների հավաքածուն

Ո՞վ է Women’s Club-ի նոր մասնակիցը

Ի՞նչ look-ով են հայտնիները ներկայացել «Ազնիվ գողերը» ֆիլմի կարմիր գորգին

Շեյխա Մոզայի անկրկնելի ոճը

Հարկատուներին զայրացնում է․ որքան գումար է Ֆրանսիան ծախսում Բրիջիտ Մակրոնի վրա

Քենդալ  Ջենները կրկին սկանդալի կենտրոնում է գազավորված ըմպելիքի պատճառով

23:14, 20 հունիսի

Հայտնի մոդել Քենդալ  Ջեններին կրկին մեղադրում են. այս անգամ թաքնված գովազդի համար։ Խնդիրը Coca-Cola-ի շշով ֆոտոշարքն է, որը ձեռքին նրան ֆիքսել են պապարացիները խանութից դուրս գալիս։

Фото: legion-media.ru

Instagram-ի իր էջում Քենդալը հրապարակել է իբրեւ տեսահսկման սարքերի լուսանկարը, որում նա դրամարկղում վճարում է գնումների համար։ Եվ երկրպագուները վստահ են, որ սա թաքնված գովազդ է։ Առավել եւս, նա վանիլի գույնի հագուստ է կրում. երկրպագուների կարծիքով՝ հենց կոլայի պատճառով։

Աստղի հետ այսպիսի բան առաջին անգամ չի տեղի ունենում։ 2017թ.-ին Քենդալը նկարահանվել է Pepsi-ի գովազդային հոլովակում։ Ըստ սյուժեի՝ ֆոտոսեսիայի ընթացքում մոդելը նկատում է ցույց եւ որոշում միանալ ռասակայական փոքրամասնությունների իրավունքների համար պայքարողներին։ Դա ոչ բոլորին է դուր եկել։ Հոլովակի թողարկումից հետո քննադատել են թե մոդելին, թե ընկերությանը. օգտատերեևը վստահ են, որ Pepsi-ն եւ Քենդալը գումար են աշխատում «ներգաղթյալների իրավունքների» միջոցով։

Լուսանկարները՝ Getty 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում








@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ