Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Հնգօրյա ամառային դիետա

18:17, 7 հուլիսի

Շատ դիետոլոգներ ու կանայք, որոնք փորձել են այս հնգօրյա դիետան, այն նիհարելու համար առավել օպտիմալ եւ պարզ տարբերակ են համարում։ Այս ամառային դիտեան մի շարք առավելություններ ունի, ներառյալ՝
կարճ ժամկետ, հավասարակշռված սննդակարգ, նիհարող մարդու համար «հարմարավետ» սնուցման ռեժիմ, կալորեականության նվազեցում եւ այլն։

Արդյունավետ դիետայի ճաշացանկը հետեւյալ տեսքն ունի.

Նախաճաշին՝ 100 կգ շիլա, 15 րոպե եռացված կանաչ թեյ, 150-200 գրամ ցանկացած մրգեր ու հատապտուղներ։ Անհրաժեշտ է հերթականությամբ օգտագործել բրինձ, վարսակաձավար եւ հնդկացորեն։
Ետճաշիկին կարելի է ուտել 250 գրամ ցանկացած տեսակի մրգեր։

Կեսօրին պետք է ուտել 150 գրամ բանջարեղենի ապուր, 200 գրամ բանջարեղենային ռագու կամ բանջարեղենի աղցան՝ բուսական յուղով, 100 գրամ սպիտակուցային սնունդ, մրգերով աղցան։
Ճաշին՝ 100 գրամ կաթնաշոռ՝ մրգերով ու հատապտուղներով, մեկ բաժակ մրգի հյութ։

Ընթրիքին 200 գրամ մրգերով աղցան՝ մեկ գդալ յոգուրտով, 100 գրամ թխվածքով եւ մեկ բաժակ կեֆիրով։
Եթե շատ եք ցանկանում ուտել, ապա քնելուց 3 ժամ առաջ կարելի է ուտել 100 գրամ սպիտակուցային սնունդ։

Աղբյուրը՝ violetnotes.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ