Պահարան. այն ամենն ինչ պարտադիր է ճամպրուկում՝հանգստի մեկնելիս

Ամերիկաբնակների արձագանքը հայկական տեսահոլովակներին. մաս 2` Իվետա Մուկուչյան

«IQ-իկ». Փոքրիկները` լրագրության մասին

Makeup tutorial. ստանում ենք վառ ամառային դիմահարդարում

Ինչպես ընտրել ամառային շապիկներն ու ճիշտ համադրել դրանք

«Իռլանդացին» ֆիլմի առաջին թիզերը

Արտասահմանցիները հայկական տեսահոլովակներ են դիտում

Երկու հայ հանդիպեցին Մոսկվայում․ Հրանտ Թոխատյան եւ Սարիկ Անդրեասյան

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է․ երեք լուք մեկ ժակետով՝ ոճաբանի խորհուրդները

Դավիթ Պարոնիկյանը, Միշ Ամիրյանը & Co-ն ներկայացնում են. «համեղ» երաժշտություն Smart’n’Special-ից

«Ուզում եմ նստել «Համացանց» անունով ձին». Սարիկ Անդրեասյանն իր Youtube-յան շոուն ունի

«Իտալական մաֆիայի կրտսեր կազմ». հայ երիտասարդը «Лучше всех» հաղորդմանը եկել էր 8-ամյա թարգմանչի հետ

Քիմ Քարդաշյանը վերադարձել է Սպիտակ տուն՝ դատապարտյալներին աջակցելու համար

«Հայաստանը բացահայտումների երկիր է». Միխայիլ Շիրվինդտը Սեւանի ափին խեցգետնով քաբաբ է փորձել

Shabeeg․ խոսող շապիկներ

Թիմաթին եւ Նազիման ներկայացրել են Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը

Տարանտինոյի «Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմը՝ Կաննի կինոփառատոնում

Սերժ Թանկյանը կատարել է «Գահերի խաղ»-ի վերջին եթերաշրջանի սաունդթրեքը

Քաշ հավաքելու անսպասելի պատճառներ

19:19, 13 հուլիսի

Դիետա

Դիետայի ժամանակ դուք որպես կանոն սահմանափակում եք այս կամ այն սննդարար  նյութի գործածումը: Դրա համար էլ օրգանիզմն անցնում է խնայողության ռեժիմի՝ կուտակելով այն սակավաթիվ պաշարները, որ ստանում է, նաեւ դանդաղեցնելով նյութափոխանակությունը: Դիետան ավարտելուց հետո մետաբոլիզմի կուտակման ու դանդաղման պրոցեսը մնում է նույնը, բայց քանի որ դուք արդեն սկսում եք շատ ուտել, ամբողջ ավելցուկը կրկնակի ուժով է ազդում ձեր քաշի վրա: Հենց այդ պատճառով էլ դիետաներից հետո շատերը, որպես կանոն, ոչ միայն արագ վերկանգնում են նախկին քաշը, այլեւ շարունակում են գիրանալ:

Նիհարելու համար խիստ դիետաներ մի պահեք: Հիշեք, որ ավելորդ քաշից ազատվելու համար պետք է ստեղծել ձեր օրական նորմայի 20 տոկոսը չգերազանցող կալորիաների դեֆիցիտ, նաեւ ձեր սննդակարգը հաստացնել թարմ մրգերով, բանջարեղենով ու կանաչիով ու բացառել ռաֆինացված մթերքները, քաղցրավենիքն ու խմորեղենը:

Սթրես

Ցանկացած սթրեսը սադրում է կորտիզոլ հորմոնի արտադրությունը, որը դանդաղեցնում է նյութափոխանակությունը, դրանից էլ ավելորդ կիլոգրամներ են առաջանում: Բացի դրանից հերթական լարվածությունն ու սթրեսը կոնֆետներով ու տորթերով հաղթահարելու սովորությունը շատերին է ծանոթ:

Ձգտեք ավելի թեթեւ վերաբերվել կյանքին, զբաղվեք մեդիտացիայով, յոգայի հաճախեք ու առավելագույնս բացառեք նյարդային համակարգը խթանող ըմպելիքները, օրինակ՝ սուրճը, սեւ թեյը եւ այլն:

Դեղորայք

Այսօր մենք արդեն սովորել ենք, որ ամենափոքր ցավի ու մրսածության դեպքում միանգամից հաբեր ենք ընդունում: Մինչդեռ գլխացավը կարող է անցնել, եթե պարզապես պառկեք ու հանգստանաք, իսկ մրսածությունը կարելի է հաղթահարել առանց հաբի՝ օգտագործելով մեր ներքին ռեսուրսները: Բայց ոչ, մենք այդքան ժամանակ ու եռանդ չունենք, դեղն ավելի արագ է ու հեշտ: Մինչդեռ դեղամիջոցների չարաշահումը կարող է երկարաժամկետ հեռանկարում վնասել առողջությանը, խրոնիկ հիվանդությունների, նաեւ՝ գիրացման պատճառ դառնալ: Օրինակ՝ հակադեպրեսանտները, ստերոիդները, պրոգեստերոնային հակաբեղմնավորիչ հաբերը նպաստում են գիրանալուն:

Աղբյուրը՝ Creu


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ