Ամերիկաբնակների արձագանքը հայկական տեսահոլովակներին. մաս 2` Իվետա Մուկուչյան

«IQ-իկ». Փոքրիկները` լրագրության մասին

Makeup tutorial. ստանում ենք վառ ամառային դիմահարդարում

Ինչպես ընտրել ամառային շապիկներն ու ճիշտ համադրել դրանք

«Իռլանդացին» ֆիլմի առաջին թիզերը

Արտասահմանցիները հայկական տեսահոլովակներ են դիտում

Երկու հայ հանդիպեցին Մոսկվայում․ Հրանտ Թոխատյան եւ Սարիկ Անդրեասյան

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է․ երեք լուք մեկ ժակետով՝ ոճաբանի խորհուրդները

Դավիթ Պարոնիկյանը, Միշ Ամիրյանը & Co-ն ներկայացնում են. «համեղ» երաժշտություն Smart’n’Special-ից

«Ուզում եմ նստել «Համացանց» անունով ձին». Սարիկ Անդրեասյանն իր Youtube-յան շոուն ունի

«Իտալական մաֆիայի կրտսեր կազմ». հայ երիտասարդը «Лучше всех» հաղորդմանը եկել էր 8-ամյա թարգմանչի հետ

Քիմ Քարդաշյանը վերադարձել է Սպիտակ տուն՝ դատապարտյալներին աջակցելու համար

«Հայաստանը բացահայտումների երկիր է». Միխայիլ Շիրվինդտը Սեւանի ափին խեցգետնով քաբաբ է փորձել

Shabeeg․ խոսող շապիկներ

Թիմաթին եւ Նազիման ներկայացրել են Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը

Տարանտինոյի «Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմը՝ Կաննի կինոփառատոնում

Սերժ Թանկյանը կատարել է «Գահերի խաղ»-ի վերջին եթերաշրջանի սաունդթրեքը

«Եվրատեսիլը» բեմից այն կողմ․ տեսանյութ Թել Ավիվից

Ֆիննական դիետա

22:19, 14 հուլիսի

Այս դիետան մշակվել է ֆիննական կառավարության կողմից ավելորդ քաշի խնդրի դեմ պայքարելու համար: Սննդակարգի հիմքը բանջարեղենային ապուր-խյուսն է, որն անհրաժեշտ է ուտել օրական  3-4 անգամ: Սննդից բացառվում են բարձր կալորիական մթերքները, ճարպերի եւ շաքարների բոլոր տեսակները, սահմանափակվում է աղի քանակությունը: Արգելված է խմորեղենը, մակարոնեղենը, հացը, բրինձը, քաղցրեղենը, ապխտած սննդամթերքը եւ պահածոները:  

Սպիտակուցային մթերքներից նախընտրությունը տրվում է ձկանը եւ ծովամթերքին: Խորհուրդ է տրվում օգտագործել բանջարեղենին, ձավարեղենին (գերադասելի է գարեձավարը, հնդկաձավարը եւ վարսակը), ոչ ճարպոտ մսին, յուղազուրկ կաթնամթերքին, մրգերին: Անհրաժեշտ է օրական խմել առնվազն 2 լ հեղուկ, այդ թվում` թեյ, սուրճ եւ առանց շաքարի հյութեր, հանքային եւ սովորական եռացրած ջուր: 

Ապուրի բաղադրատոմս. 500 գ սոխը, 300 գ նեխուրի արմատը, 250 գ գազարը,  250 գ կաղամբը,  250 գ մաղադանոսը, 200 գ սոխ-պրասը, 200 գ ծաղկակաղամբը, 1 գլուխ սխտորը լվանալ, կտրատել, վրան ջուր լցնել եւ եփել, մինչեւ պատրաստ լինի: Հետո դրանցից պյուրե պատրաստել, ավելացնել մեկ բաժակ լոլիկի հյութ, սեւ պղպեղ, ռեհան, թարխուն ըստ ճաշակի եւ եփել եւս  10 րոպե:

Մեկ օրվա համար օրինակելի ճաշացանկ

Նախաճաշ. Բանջարեղենով ապուր, կաթով շիլա (2 ճաշի գդալ), մրգահյութ:

2-րդ նախաճաշ. ապուր, մրգեր: 

Ճաշ. Ձկան ապուր, 100 գ խաշած հավի միս, բանջարեղենով աղցան  (կանաչ բանջարեղենից կամ քերած գազարից), մրգահյութ: 

Ընթրիք. Ապուր, ոչ ճարպոտ մսի տապակա, հնդկաձավար, մրգային աղցան յոգուրտով: 

Գիշերը. Մեկ բաժակ տաք կաթ:

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության