Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Ֆիննական դիետա

22:19, 14 հուլիսի

Այս դիետան մշակվել է ֆիննական կառավարության կողմից ավելորդ քաշի խնդրի դեմ պայքարելու համար: Սննդակարգի հիմքը բանջարեղենային ապուր-խյուսն է, որն անհրաժեշտ է ուտել օրական  3-4 անգամ: Սննդից բացառվում են բարձր կալորիական մթերքները, ճարպերի եւ շաքարների բոլոր տեսակները, սահմանափակվում է աղի քանակությունը: Արգելված է խմորեղենը, մակարոնեղենը, հացը, բրինձը, քաղցրեղենը, ապխտած սննդամթերքը եւ պահածոները:  

Սպիտակուցային մթերքներից նախընտրությունը տրվում է ձկանը եւ ծովամթերքին: Խորհուրդ է տրվում օգտագործել բանջարեղենին, ձավարեղենին (գերադասելի է գարեձավարը, հնդկաձավարը եւ վարսակը), ոչ ճարպոտ մսին, յուղազուրկ կաթնամթերքին, մրգերին: Անհրաժեշտ է օրական խմել առնվազն 2 լ հեղուկ, այդ թվում` թեյ, սուրճ եւ առանց շաքարի հյութեր, հանքային եւ սովորական եռացրած ջուր: 

Ապուրի բաղադրատոմս. 500 գ սոխը, 300 գ նեխուրի արմատը, 250 գ գազարը,  250 գ կաղամբը,  250 գ մաղադանոսը, 200 գ սոխ-պրասը, 200 գ ծաղկակաղամբը, 1 գլուխ սխտորը լվանալ, կտրատել, վրան ջուր լցնել եւ եփել, մինչեւ պատրաստ լինի: Հետո դրանցից պյուրե պատրաստել, ավելացնել մեկ բաժակ լոլիկի հյութ, սեւ պղպեղ, ռեհան, թարխուն ըստ ճաշակի եւ եփել եւս  10 րոպե:

Մեկ օրվա համար օրինակելի ճաշացանկ

Նախաճաշ. Բանջարեղենով ապուր, կաթով շիլա (2 ճաշի գդալ), մրգահյութ:

2-րդ նախաճաշ. ապուր, մրգեր: 

Ճաշ. Ձկան ապուր, 100 գ խաշած հավի միս, բանջարեղենով աղցան  (կանաչ բանջարեղենից կամ քերած գազարից), մրգահյութ: 

Ընթրիք. Ապուր, ոչ ճարպոտ մսի տապակա, հնդկաձավար, մրգային աղցան յոգուրտով: 

Գիշերը. Մեկ բաժակ տաք կաթ:

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ