«Գինեկոլոգները գինի պատրաստողներն են»․ «IQ-իկ»-ի 3-րդ թողարկումը

Պահարան. այն ամենն ինչ պարտադիր է ճամպրուկում՝հանգստի մեկնելիս

Ամերիկաբնակների արձագանքը հայկական տեսահոլովակներին. մաս 2` Իվետա Մուկուչյան

«IQ-իկ». Փոքրիկները` լրագրության մասին

Makeup tutorial. ստանում ենք վառ ամառային դիմահարդարում

Ինչպես ընտրել ամառային շապիկներն ու ճիշտ համադրել դրանք

«Իռլանդացին» ֆիլմի առաջին թիզերը

Արտասահմանցիները հայկական տեսահոլովակներ են դիտում

Երկու հայ հանդիպեցին Մոսկվայում․ Հրանտ Թոխատյան եւ Սարիկ Անդրեասյան

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է․ երեք լուք մեկ ժակետով՝ ոճաբանի խորհուրդները

Դավիթ Պարոնիկյանը, Միշ Ամիրյանը & Co-ն ներկայացնում են. «համեղ» երաժշտություն Smart’n’Special-ից

«Ուզում եմ նստել «Համացանց» անունով ձին». Սարիկ Անդրեասյանն իր Youtube-յան շոուն ունի

«Իտալական մաֆիայի կրտսեր կազմ». հայ երիտասարդը «Лучше всех» հաղորդմանը եկել էր 8-ամյա թարգմանչի հետ

Քիմ Քարդաշյանը վերադարձել է Սպիտակ տուն՝ դատապարտյալներին աջակցելու համար

«Հայաստանը բացահայտումների երկիր է». Միխայիլ Շիրվինդտը Սեւանի ափին խեցգետնով քաբաբ է փորձել

Shabeeg․ խոսող շապիկներ

Թիմաթին եւ Նազիման ներկայացրել են Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը

Տարանտինոյի «Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմը՝ Կաննի կինոփառատոնում

Գույների հոգեբանություն

20:21, 21 հուլիսի

Գույնը դիզայնի ամենաուժեղ գործիքներից մեկն է: Սակայն գունային լուծումները չեն կարող համընդհանուր լինել: Տարբեր երկրների եւ մայրցամաքների բնակիչների վրա գույնը կարող է տարբեր ներգործություն ունենալ: Օրինակ՝ Հյուսիսային Ամերիկայի գնորդների համար գրավիչ գույնը կարող է միանգամայն անտարբեր թողնել Հնդկաստանի բնակիչներին: Այնուամենայնիվ, ձեր լոգոյի, ապրանքի կամ վեբ-կայքի համար համապատասխան գույնի ընտրությունը կարող է ձեր արտադրանքին բարձր արժեք ապահովել կամ հակառակը՝ ընդհանրապես փչացնել ընդհանուր տպավորությունը:

Սպառողների 87.7 տոկոսը գույնը որպես կոնկրետ ապրանքը գնելու հիմնական պատճառ է նշում: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդիկ 90 վայրկյանի ընթացքում են ենթագիտակցորեն գնահատում միջավայրը կամ ապրանքը: 62-90 տոկոսով այդ գնահատականը հիմնված է միայն գույի վրա:

Այսպիսով, տարբեր գույներն ինչպե՞ս են ազդում օնլայն-գնորդների պահվածքի վրա (հետազոտությունն անցկացվել է Հյուսիսային Ամերիկայում):

▪ Դեղին. Լավատեսական եւ երիտասարդական գույն է: Սովորաբար օգտագործվում է ցուցափեղկի վրա ուշադրություն գրավելու համար:

▪ Կարմիր. Էներգիայի գույնն է: Արագացնում է զարկերակը: Հաճախ օգտագործվում է խոշոր վաճառքի համար:

▪ Կապույտ. Ունի վստահելիության եւ անվտանգության շշմեցուցիչ էֆեկտ: Սովորաբար օգտագործվում է բանկերի եւ գործարարների համար:

▪ Կանաչ. Զուգորդվում է վճարունակության հետ: Աչքի համար հաճելի է: Օգտագործվում է թուլանալու համար:

▪ Նարնջագույն. Ագրեսիվ գույն է: Գործողության դիմելու կոչ է՝ գրանցվել, գնել կամ վաճառել:

▪ Վարդագույն. Ռոմատիկ եւ կանացիության գույն է: Օգտագործվում է կանանց եւ երիտասարդ աղջիկների համար նախատեսված ապրանքների առաջընթացի համար:

▪ Սեւ. Հզոր եւ փայլուն գույն է: Օգտագործվում է շքեղ ապրանքների առաջընթացի համար:

▪ Մանուշակագույն. Օգտագործվում է հանգստացնելու եւ հանդարտեցնելու համար: Սովորաբար կիրառվում է գեղեցկության արտադրությունում եւ հակատարիքային ապրանքներում:

 Աղբյուրը՝ Otvetnavse.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության