«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Գույների հոգեբանություն

20:21, 21 հուլիսի

Գույնը դիզայնի ամենաուժեղ գործիքներից մեկն է: Սակայն գունային լուծումները չեն կարող համընդհանուր լինել: Տարբեր երկրների եւ մայրցամաքների բնակիչների վրա գույնը կարող է տարբեր ներգործություն ունենալ: Օրինակ՝ Հյուսիսային Ամերիկայի գնորդների համար գրավիչ գույնը կարող է միանգամայն անտարբեր թողնել Հնդկաստանի բնակիչներին: Այնուամենայնիվ, ձեր լոգոյի, ապրանքի կամ վեբ-կայքի համար համապատասխան գույնի ընտրությունը կարող է ձեր արտադրանքին բարձր արժեք ապահովել կամ հակառակը՝ ընդհանրապես փչացնել ընդհանուր տպավորությունը:

Սպառողների 87.7 տոկոսը գույնը որպես կոնկրետ ապրանքը գնելու հիմնական պատճառ է նշում: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդիկ 90 վայրկյանի ընթացքում են ենթագիտակցորեն գնահատում միջավայրը կամ ապրանքը: 62-90 տոկոսով այդ գնահատականը հիմնված է միայն գույի վրա:

Այսպիսով, տարբեր գույներն ինչպե՞ս են ազդում օնլայն-գնորդների պահվածքի վրա (հետազոտությունն անցկացվել է Հյուսիսային Ամերիկայում):

▪ Դեղին. Լավատեսական եւ երիտասարդական գույն է: Սովորաբար օգտագործվում է ցուցափեղկի վրա ուշադրություն գրավելու համար:

▪ Կարմիր. Էներգիայի գույնն է: Արագացնում է զարկերակը: Հաճախ օգտագործվում է խոշոր վաճառքի համար:

▪ Կապույտ. Ունի վստահելիության եւ անվտանգության շշմեցուցիչ էֆեկտ: Սովորաբար օգտագործվում է բանկերի եւ գործարարների համար:

▪ Կանաչ. Զուգորդվում է վճարունակության հետ: Աչքի համար հաճելի է: Օգտագործվում է թուլանալու համար:

▪ Նարնջագույն. Ագրեսիվ գույն է: Գործողության դիմելու կոչ է՝ գրանցվել, գնել կամ վաճառել:

▪ Վարդագույն. Ռոմատիկ եւ կանացիության գույն է: Օգտագործվում է կանանց եւ երիտասարդ աղջիկների համար նախատեսված ապրանքների առաջընթացի համար:

▪ Սեւ. Հզոր եւ փայլուն գույն է: Օգտագործվում է շքեղ ապրանքների առաջընթացի համար:

▪ Մանուշակագույն. Օգտագործվում է հանգստացնելու եւ հանդարտեցնելու համար: Սովորաբար կիրառվում է գեղեցկության արտադրությունում եւ հակատարիքային ապրանքներում:

 Աղբյուրը՝ Otvetnavse.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ