Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Gucci-ի հաճախորդները դժգոհ են ապրանքանիշի արտադրանքի որակից

15:36, 6 օգոստոսի

Gucci-ի ստեղծագործական տնօրեն Ալեսանդրո Միկելեի աշխատանքի ընթացքում ապրանքանիշի վաճառքն աճել է երկու անգամ. 2018թ.-ին այն կազմել է 8 միլիարդ եվրո։ Ըստ կանխատեսումների՝ 2020թ.-ին այս գումարը կանցնի 10 միլիարդ եվրոյից։ Սակայն փորձագետները կարծում են, որ ապրանքանիշի համար աճի թեմաներն արդեն իսկ անցել են, քանի որ գնորդները չեն ամաչում հայտարարել որակի նկատմամբ իրենց պահաջների մասին, որն առաջին տեղում է հայտնվում՝ ստվերելով ագրեսիվ գովազդը։

Покупатели заметили снижение качества продукции Gucci

Gucci նորաձեւության տան որոշ հաճախորդներ ապրանքանիշի կողմից արտադրվող հագուստի եւ կոշիկների որակի անկում են նկատել։ Նրանք նշում են, որ իրերը գեղեցիկ ու ազդեցիկ տեսք ունեն պոդիումին, սակայն իրականում այնքան բարակ են, որ խանութում չեն կարողանում պաշտպանիչ մագնիս փակցնել։ Բողոքները կապված են նաեւ բանվածքի հետ, որը քանդվում է մի քանի անգամ կրելուց հետո եւ չի դիմանում լվացմանը։ Բացի այդ՝ հաճախորդները նշում են, որ ապրանքանիշի կոշիկները հնարավոր չէ կրել. մորթյա հատվածը թափվում է, միջատակերը լայնանում են ու ցուցադրում «տարօրինակ կպչուն սուբստանցիան», որի վրա ստիպված են լինում կանգնել։

Աղբյուրը՝ Buro247


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել