Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Սկանդալային փառատոն. ինչո՞ւ են մոդելներին հարցաքննության հրավիրել

17:06, 3 սեպտեմբերի

Fyre Festival փառատոնը, որի կազմակերպիչներն այցելուներին հեղինակային խոհանոց էին խոստացել, հինգաստղանի վիլլաներ եւ Բահամյան կղզիների դրախտային բնապատկերներ, սակայան կարողացել էին ապահովել միայն պանրով բուտերբրոդներ եւ վրաններ, արդեն իսկ լեգենդ է դարձել։

Ըստ դատական փաստաթղթերի, որոնք հայտնվել են The Wall Street Journal-ի տրամադրության տակ, Քենդալ Ջենները եւ Էմիլի Ռատակովսկին պատկառելի գումար են ստացել սոցիալական ցանցերում փառատոնի առաջխաղացման համար։ Այժմ նրանց դեմ հայց են ներկայացնում շահախարդախությանը մասնակից լինելու համար։

Ամերիկյան հայտնի գործակալությունների սուպերմոդելները՝ Քենդալ Ջենները, Բելլա Հադիդը եւ այլք, 2017թ.-ին փորձել են սոցիալական ցանցերում գովազդային հոլովակների եւ հրապարակումների միջոցով մարդկանց ներգրավվել փառատոնին։ Եվ, իհարկե, ոչ անվճար. Billboard-ի հաղորդմամբ՝ ըստ որոշ տվյալների՝ IMG Models-ը ստացել է 1,2 մլն դոլար, DNA-ը՝ 299 հազար դոլար, Քենդալ Ջենները՝ 275 հազար դոլար, իսկ մյուս մոդելներին հազար դոլար են վճարել Instagram-յան յուրաքանչյուր հրապարակման համար։

«Քարդաշյանների ընտանիք» իրապատում շոուի աստղը փառատոնի առաջխաղացման գործում իր դերի մասին վերջին հայտարարության մեջ նշել է. «Մարդիկ ինձ հետ կապ են հաստատում առաջխաղացման եւ գովազդի համար, բայց ես երբեք հստակ չգիտեմ, թե ինչով դա կավարտվի, դա միշտ ռիսկ է։ Ես, իհարկե, մի քանի հետազոտություն եմ անցկացնում, սակայն եթե դա սկսնակ ապրանքանիշ է, ես միայն կարող եմ հույս դնել նրա վրա, ինչ ասում են կազմակերպիչները։ Դու երբեք չգիտես, թե ինչ տեղի կունենա»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել