Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Colin’s հանրահայտ բրենդն՝ արդեն «Երեւան Մոլ»-ում. խանութի պաշտոնական բացումն ու լայն տեսականին (ֆոտո)

11:05, 30 սեպտեմբերի

«Երեւան Մոլ»-ում սեպտեմբերի  28-ին տեղի ունեցավ Colin’s միջազգային բրենդի խանութ սրահի բացումը: Տղամարդկանց եւ կանանց համար նախատեսված ջինսե, casual  եւ դասական ոճի հագուստ, հարմարավետ բլուզներ եւ վերնաշապիկներ՝ խանութը սեզոնային լայն տեսականի է առաջարկում իր հաճախորդներին, իսկ բացման կապակցությամբ այսօր ամբողջ տեսականու համար կգործի 20% զեղչ:

Colin’s-ի հայաստանյան տնօրեն Վլադ Ասլանյանի խոսքով՝ իրենք ամբողջությամբ պահպանել են բրենդի կոնցեպտը՝ թե գնային, թե դիզայնի եւ կահավորման հարցերում, իսկ «Երեւան Մոլ»-ն իր տեղայնքով եւ հարմարավետությամբ՝ լավագույնս համապատասխանում էր համաշխարհային ճանաչում ունեցող բրենդի չափանիշներին.

«Բրենդն ունի շուրջ 1000 խանութ՝ 33 երկրներում: Երեւանում մենք առաջինը ներկայանում ենք «Երեւան Մոլ»-ում, որը մեր շատ լավ գործընկերն է: Երկու տարվա ընթացքում մտադիր ենք դեռ երեք խանութների ցանց ունենալ»:

Colin’s-ի հայաստանյան տնօրենի խոսքով՝ իրենք 8 ամիս բանակցում էին բրենդի հետ՝ Հայաստանում խանութ ունենալու համար.

«Մեզ ապրանքանիշը շատ գրավեց իր ոճով, սկսեցինք ուաումնասիրել այն ու արդեն մոտեցանք բանակցությունների փուլին: Խանութի դիզայնն ու կահավորումն ամբողջությամբ արվել է իրենց ընդուված չափանիշներերով՝ Հայաստան ժամանած մասնագետների եւ դիզայներների կողմից: Եթե համեմատենք այլ երկրների գնացուցակների հետ, մեզ մոտ որոշ ապրանքներ ավելի մատչելի գին ունեն»:

Բրենդի մենեջերներն արդեն հասցրել են ուսումնասիրել հայաստանյան շուկան, եւ ապրանքանիշը հարմարեցնել հայ գնորդների պահանջներին.

«Քանի որ բրենդն ավելի շատ զարգացել է ռուսական եւ եվրոպական շուկայի շնորհիվ, համապատասխանում է նաեւ նորաձեւության մեր ոճին, բայց նրանց մասնագետներն ու ոճաբաններն այստեղ են. նրանք ոչ միայն օգնել են խանութի ձեւավորման հարցում, այլեւ ուսումնասիրել են մեր շուկան, ոճը, առօրյա հագուստն ու նախընտրությունները, եւ ապրանքները հարմարեցրել մեր շուկային»:

Վլադ Ասլանյանը նաեւ հավելեց, որ ցանկցած սեզոնին հաճախորդների համար կնախատեսվեն զեղչեր, որոնք եւս կհամաձայնեցվեն բրենդի մենեջերների հետ:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել