Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Colin’s հանրահայտ բրենդն՝ արդեն «Երեւան Մոլ»-ում. խանութի պաշտոնական բացումն ու լայն տեսականին (ֆոտո)

11:05, 30 սեպտեմբերի

«Երեւան Մոլ»-ում սեպտեմբերի  28-ին տեղի ունեցավ Colin’s միջազգային բրենդի խանութ սրահի բացումը: Տղամարդկանց եւ կանանց համար նախատեսված ջինսե, casual  եւ դասական ոճի հագուստ, հարմարավետ բլուզներ եւ վերնաշապիկներ՝ խանութը սեզոնային լայն տեսականի է առաջարկում իր հաճախորդներին, իսկ բացման կապակցությամբ այսօր ամբողջ տեսականու համար կգործի 20% զեղչ:

Colin’s-ի հայաստանյան տնօրեն Վլադ Ասլանյանի խոսքով՝ իրենք ամբողջությամբ պահպանել են բրենդի կոնցեպտը՝ թե գնային, թե դիզայնի եւ կահավորման հարցերում, իսկ «Երեւան Մոլ»-ն իր տեղայնքով եւ հարմարավետությամբ՝ լավագույնս համապատասխանում էր համաշխարհային ճանաչում ունեցող բրենդի չափանիշներին.

«Բրենդն ունի շուրջ 1000 խանութ՝ 33 երկրներում: Երեւանում մենք առաջինը ներկայանում ենք «Երեւան Մոլ»-ում, որը մեր շատ լավ գործընկերն է: Երկու տարվա ընթացքում մտադիր ենք դեռ երեք խանութների ցանց ունենալ»:

Colin’s-ի հայաստանյան տնօրենի խոսքով՝ իրենք 8 ամիս բանակցում էին բրենդի հետ՝ Հայաստանում խանութ ունենալու համար.

«Մեզ ապրանքանիշը շատ գրավեց իր ոճով, սկսեցինք ուաումնասիրել այն ու արդեն մոտեցանք բանակցությունների փուլին: Խանութի դիզայնն ու կահավորումն ամբողջությամբ արվել է իրենց ընդուված չափանիշներերով՝ Հայաստան ժամանած մասնագետների եւ դիզայներների կողմից: Եթե համեմատենք այլ երկրների գնացուցակների հետ, մեզ մոտ որոշ ապրանքներ ավելի մատչելի գին ունեն»:

Բրենդի մենեջերներն արդեն հասցրել են ուսումնասիրել հայաստանյան շուկան, եւ ապրանքանիշը հարմարեցնել հայ գնորդների պահանջներին.

«Քանի որ բրենդն ավելի շատ զարգացել է ռուսական եւ եվրոպական շուկայի շնորհիվ, համապատասխանում է նաեւ նորաձեւության մեր ոճին, բայց նրանց մասնագետներն ու ոճաբաններն այստեղ են. նրանք ոչ միայն օգնել են խանութի ձեւավորման հարցում, այլեւ ուսումնասիրել են մեր շուկան, ոճը, առօրյա հագուստն ու նախընտրությունները, եւ ապրանքները հարմարեցրել մեր շուկային»:

Վլադ Ասլանյանը նաեւ հավելեց, որ ցանկցած սեզոնին հաճախորդների համար կնախատեսվեն զեղչեր, որոնք եւս կհամաձայնեցվեն բրենդի մենեջերների հետ:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության