«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Exclusive: Քարդաշյանների երեխաների զբոսանքը` Հյուսիսային պողոտայում

Քիմ Քարդաշյանը լուսանկարվեց եւ ինքնագրեր բաժանեց վաղ առավոտից իրեն սպասող երկրպագուներին

Երկրպագուները ողջունում են Քիմ Քարդաշյանին Երեւանում

Աշխարհահռչակ դիջեյ Արմին Վան Բյուրենը ժամանեց Երեւան

Ինչպե՞ս է նշել իր տարեդարձը Լիա Զախարյանը, եւ ովքե՞ր են եղել իր հյուրերը

Իսպանիայի հմայիչ թագուհի Լետիսիայի ոճային կերպարները

Exclusive. Քրիստինա Կարապետյանն ու Կարո Նաղդալյանը մկրտեցին իրենց որդուն

65 մ երկարություն եւ 410 կգ քաշ. Երեւանում պատրաստված աշխարհի ամենամեծ գաթան տարեցտարի գերազանցում է իր չափսերը

Աշոտ Շարմազանովիչը, նրա փաստաբանն ու քաղաքական ծանոթ իրավիճակներ. «Save Միլիոն» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

Ամառ 2019. հայ հայտնիները՝ լողազգեստով

Սրբուկը, Իվետան եւ Ֆելիքսը Գյումրիում ելույթ չեն ունեցել Անկախության 28-ամյակին

Թագուհի Մաքսիմայի գլխի ոճային աքսեսուարների հավաքածուն

Ո՞վ է Women’s Club-ի նոր մասնակիցը

Ի՞նչ look-ով են հայտնիները ներկայացել «Ազնիվ գողերը» ֆիլմի կարմիր գորգին

Շեյխա Մոզայի անկրկնելի ոճը

Հարկատուներին զայրացնում է․ որքան գումար է Ֆրանսիան ծախսում Բրիջիտ Մակրոնի վրա

Colin’s հանրահայտ բրենդն՝ արդեն «Երեւան Մոլ»-ում. խանութի պաշտոնական բացումն ու լայն տեսականին (ֆոտո)

11:05, 30 սեպտեմբերի

«Երեւան Մոլ»-ում սեպտեմբերի  28-ին տեղի ունեցավ Colin’s միջազգային բրենդի խանութ սրահի բացումը: Տղամարդկանց եւ կանանց համար նախատեսված ջինսե, casual  եւ դասական ոճի հագուստ, հարմարավետ բլուզներ եւ վերնաշապիկներ՝ խանութը սեզոնային լայն տեսականի է առաջարկում իր հաճախորդներին, իսկ բացման կապակցությամբ այսօր ամբողջ տեսականու համար կգործի 20% զեղչ:

Colin’s-ի հայաստանյան տնօրեն Վլադ Ասլանյանի խոսքով՝ իրենք ամբողջությամբ պահպանել են բրենդի կոնցեպտը՝ թե գնային, թե դիզայնի եւ կահավորման հարցերում, իսկ «Երեւան Մոլ»-ն իր տեղայնքով եւ հարմարավետությամբ՝ լավագույնս համապատասխանում էր համաշխարհային ճանաչում ունեցող բրենդի չափանիշներին.

«Բրենդն ունի շուրջ 1000 խանութ՝ 33 երկրներում: Երեւանում մենք առաջինը ներկայանում ենք «Երեւան Մոլ»-ում, որը մեր շատ լավ գործընկերն է: Երկու տարվա ընթացքում մտադիր ենք դեռ երեք խանութների ցանց ունենալ»:

Colin’s-ի հայաստանյան տնօրենի խոսքով՝ իրենք 8 ամիս բանակցում էին բրենդի հետ՝ Հայաստանում խանութ ունենալու համար.

«Մեզ ապրանքանիշը շատ գրավեց իր ոճով, սկսեցինք ուաումնասիրել այն ու արդեն մոտեցանք բանակցությունների փուլին: Խանութի դիզայնն ու կահավորումն ամբողջությամբ արվել է իրենց ընդուված չափանիշներերով՝ Հայաստան ժամանած մասնագետների եւ դիզայներների կողմից: Եթե համեմատենք այլ երկրների գնացուցակների հետ, մեզ մոտ որոշ ապրանքներ ավելի մատչելի գին ունեն»:

Բրենդի մենեջերներն արդեն հասցրել են ուսումնասիրել հայաստանյան շուկան, եւ ապրանքանիշը հարմարեցնել հայ գնորդների պահանջներին.

«Քանի որ բրենդն ավելի շատ զարգացել է ռուսական եւ եվրոպական շուկայի շնորհիվ, համապատասխանում է նաեւ նորաձեւության մեր ոճին, բայց նրանց մասնագետներն ու ոճաբաններն այստեղ են. նրանք ոչ միայն օգնել են խանութի ձեւավորման հարցում, այլեւ ուսումնասիրել են մեր շուկան, ոճը, առօրյա հագուստն ու նախընտրությունները, եւ ապրանքները հարմարեցրել մեր շուկային»:

Վլադ Ասլանյանը նաեւ հավելեց, որ ցանկցած սեզոնին հաճախորդների համար կնախատեսվեն զեղչեր, որոնք եւս կհամաձայնեցվեն բրենդի մենեջերների հետ:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ