Արամեի մենահամերգն ու հայտնի հյուրերը

«Մահանալու ժամանակ չկա». պաշտոնական թրեյլերը

Ինչ է սպասվում կենդանակերպի նշաններին 2020 թվականին. Գուրգեն Հովհաննիսյան

Հրապարակվել է Ջեյմս Բոնդի մասին նոր ֆիլմի թիզերը

Ի՞նչ է կատարվել «Women’s Club»-ի հետնաբեմում եւ ինչեր են մնացել կադրից դուրս

Ո՞վ է արժանացել «Միսս Երեւան 2019» տիտղոսին և ի՞նչ նվեր է ստացել հաղթողը

Նոր հեռուստասերիալ Աշոտ Տեր-Մաթեւոսյանի, Սոֆյա Պողոսյանի, Սամվել Թոփալյանի եւ Լուիզա Ղամբարյանի մասնակցությամբ

Եվրոպայի ամենաէլեգանտ կնոջ՝ Մոնակոյի հմայիչ իշխանուհի Շարլինի ոճը

Էմոցիոնալ «Սիրո կինո». Միհրան Ծառուկյանի առաջին մենահամերգի հետաքրքիր դրվագները

Հայուհին 90-ականների հիթով գրավել է հունական «Ձայն»-ի ժյուրիին

SCANDAL Երեւանի կենտրոնում

«Կթվորուհի լինելը շատ բարդ է»․ ինչ փորձությունների միջով են անցնում «Ֆեյք մամա»-ի դերասանները

«Մենք շատ ենք սիրում Հայաստանը». Էնրիկե Իգլեսիասի եղբայրը` հայտնի պրոդյուսեր Խորխե Իգլեսիասը, ժամանեց Երեւան

«Սարսափելի գեղեցիկ». Անելյան, Լյուսին, Թերեզան ու Մարիամը՝ NEWS.am STYLE-ի հելոուինյան ֆոտոշարքում

Ջոկեր, Մալեֆիսենտա եւ շատ կախարդներ. հայ երիտասարդների հելոուինյան կերպարները

«Ննջասենյակային զավեշտ» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Հայկական բրենդը՝ Milan Fashion Week-ին. Լիանա Սարգսյանը՝ eLSi-ի եւ չինական Merrige-ի համագործակցության արդյունքում ստեղծված հավաքածուի մասին (ֆոտո)

15:31, 18 հոկտեմբերի

Milan Fashion Week-ին մասնակցելը երազանք է շատ դիզայներների համար, քանի որ նման շոուն մեծ ճանաչում է բերում՝ թե լուսաբանման, թե համագործակցությունների տեսանկյունից: Հայկական eLSi նորաձեւության տան տնօրեն Լիանա Սարգսյանին, սակայն, արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ հաջողվում է ներկայանալ հեղինակավոր նորաձեւության շաբթվան:

Այս տարի շոուի ընթացքում դիզայները ներկայացրել է իր գարուն-ամառ հավաքածուն՝ համագործակցելով չինական հայտնի Merrige բրենդի հետ: Թե ինչպես է ստացվել միջազգային այս համագործակցությունն ու ինչ տպավորություններ ունի հեղինակավոր ցուցադրությունից, Լիանան պատմել է NEWS.am STYLE-ին:

«Merrige-ի հետ համագործակցության առաջարկը եղել է հենց իրենց կողմից: Նախապես մի քանի ամիս առաջ ուղարկել էին ներքնազգեստները, որոնք հիմք ընդունելով՝ ստեղծել եմ հավաքածուն եւ պատրաստվել Միլանի նորաձեւության շաբաթվան»:

Իսկ ինչպե՞ս հայ դիզայներին հաջողվեց հայտնվել Milan Fashion Week-ին: Լիանան այսպես է մեկնաբանում.

«Դա տարիների մեծ եւ երկար աշխատանքի հետեւանք է. այն սկսվել է Վենետիկի փառատոնի փակ ցուցադրությունից, այնուհետեւ շարունակվել Դուբայում, երբ ներկայացանք այնտեղի նորաձեւության շաբաթին, որից հետո՝ Մոսկվայի  Mercedes Benz շուին: Այդպես՝ ծանոթություններ ձեռք բերելով, մեծ ներդրումներ եւ աշխատանք կատարելով հասանք Միլանի նորաձեւության շաբաթ»:

Լիանան, սակայն, դժվարացավ վերհիշել, թե ինչ հույզեր ուներ, երբ իր հավաքածուն ցուցադրվում էր Միլանի նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում.

«Շոուի ժամանակ չեմ կարողանում կենտրոնանալ տպավորություններիս վրա, որովհետեւ հիմնականում ետնաբեմում եմ լինում, լարված պատրաստվում ենք ցուցադրությանը, որպեսզի ամեն ինչ իր հունով գնա: Աշխատանքի արդյունքն արդեն վայելում ենք սոցցանցերի լուսաբնումներով, բլոգերների պատրաստած նյութերով, կողքի կարծիքները լսելով: Մի խոսքով՝ շոուի ժամանակ ոչինչ չենք հասցնում տեսնել, բայց հետագայում այդ կարծիքները լսելով հասկանում ենք՝ ինչպես է անցել, ինչ ենք արել կամ ինչը շտկելու եւ բարելավելու կարիք ունենք»:

Ցուցադրությանը հայ դիզայները ներկայացրել է 28 նմուշ, որոնք ցուցադրել են արտերկրի հայտնի գործակալությունների մոդելները.

«Մոդելները հայուհիներ չէին, նորաձեւության շաբաթների ժամանակ համագործակցում ենք կոնկրետ մոդելային ընկերությունների հետ. ինչ վերաբերում է նրանց ընտրությանը, նշեմ, որ մոտ 600 հայտից ընտրել ենք 28-ին, ինչը եւս երկար աշխատանքի արդյունքում է տեղի ունեցել»:

Հավաքածուն Լիանայի բնորոշմամբ՝ նախատեսված է  համարձակ, աշխատասեր բիզնես լեդիների եւ, առհասարակ, նրանց համար, ովքեր իրենց ներաշխարհով եւ ցանկություններով կհամապատասխանեն տվյալ հագուստին:

«Մենք փորձում ենք այնպես անել, որ մեր զգեստները միշտ լինեն կանացի»,-ասում է նա ու հավելում. «Այժմ էլ շատ առաջարկներ ունենք, բայց մենք էլ պետք է հասկանանք՝ որոնք են մեզ համար ավելի կարեւոր եւ հետաքրքիր: Այս պահին պատրաստվում ենք 2020 թ-ի աշուն-ձմեռ հավաքածուին, որով պետք է ներկայանանք Միլանի նորաձեւության շաբաթվան: Կարծում եմ՝ մինչեւ տարվա վերջ կունենանք նմուշները, իսկ ֆոտոշարքը կիրականացնենք Միլանում, որից հետ մանրամասներով կկարոանանք կիսվել մեր հետեւորդների հետ»:

Հարցին, թե որն է eLSi նորաձեւության տան հաջողության գրավականը, որը բրենդը վայելում է ոչ միայն Հայաստանում, այլեւ դրա սահմաններից դուրս, Լիանան պատասխանեց.

«Շատ կարեւոր է սիրել քո աշխատանքը, ունենալ աշխատասիրության մեծ ջիղ, շատ աշխատել եւ ստեղծագործել, հետեւել աշխարի նորույթներին եւ փորձել քայլել դրանց համահունչ»:

Սյունե Առաքելյան

Լուսանկարները՝ IMAXtree


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության