Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Հայկական բրենդը՝ Milan Fashion Week-ին. Լիանա Սարգսյանը՝ eLSi-ի եւ չինական Merrige-ի համագործակցության արդյունքում ստեղծված հավաքածուի մասին (ֆոտո)

15:31, 18 հոկտեմբերի

Milan Fashion Week-ին մասնակցելը երազանք է շատ դիզայներների համար, քանի որ նման շոուն մեծ ճանաչում է բերում՝ թե լուսաբանման, թե համագործակցությունների տեսանկյունից: Հայկական eLSi նորաձեւության տան տնօրեն Լիանա Սարգսյանին, սակայն, արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ հաջողվում է ներկայանալ հեղինակավոր նորաձեւության շաբթվան:

Այս տարի շոուի ընթացքում դիզայները ներկայացրել է իր գարուն-ամառ հավաքածուն՝ համագործակցելով չինական հայտնի Merrige բրենդի հետ: Թե ինչպես է ստացվել միջազգային այս համագործակցությունն ու ինչ տպավորություններ ունի հեղինակավոր ցուցադրությունից, Լիանան պատմել է NEWS.am STYLE-ին:

«Merrige-ի հետ համագործակցության առաջարկը եղել է հենց իրենց կողմից: Նախապես մի քանի ամիս առաջ ուղարկել էին ներքնազգեստները, որոնք հիմք ընդունելով՝ ստեղծել եմ հավաքածուն եւ պատրաստվել Միլանի նորաձեւության շաբաթվան»:

Իսկ ինչպե՞ս հայ դիզայներին հաջողվեց հայտնվել Milan Fashion Week-ին: Լիանան այսպես է մեկնաբանում.

«Դա տարիների մեծ եւ երկար աշխատանքի հետեւանք է. այն սկսվել է Վենետիկի փառատոնի փակ ցուցադրությունից, այնուհետեւ շարունակվել Դուբայում, երբ ներկայացանք այնտեղի նորաձեւության շաբաթին, որից հետո՝ Մոսկվայի  Mercedes Benz շուին: Այդպես՝ ծանոթություններ ձեռք բերելով, մեծ ներդրումներ եւ աշխատանք կատարելով հասանք Միլանի նորաձեւության շաբաթ»:

Լիանան, սակայն, դժվարացավ վերհիշել, թե ինչ հույզեր ուներ, երբ իր հավաքածուն ցուցադրվում էր Միլանի նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում.

«Շոուի ժամանակ չեմ կարողանում կենտրոնանալ տպավորություններիս վրա, որովհետեւ հիմնականում ետնաբեմում եմ լինում, լարված պատրաստվում ենք ցուցադրությանը, որպեսզի ամեն ինչ իր հունով գնա: Աշխատանքի արդյունքն արդեն վայելում ենք սոցցանցերի լուսաբնումներով, բլոգերների պատրաստած նյութերով, կողքի կարծիքները լսելով: Մի խոսքով՝ շոուի ժամանակ ոչինչ չենք հասցնում տեսնել, բայց հետագայում այդ կարծիքները լսելով հասկանում ենք՝ ինչպես է անցել, ինչ ենք արել կամ ինչը շտկելու եւ բարելավելու կարիք ունենք»:

Ցուցադրությանը հայ դիզայները ներկայացրել է 28 նմուշ, որոնք ցուցադրել են արտերկրի հայտնի գործակալությունների մոդելները.

«Մոդելները հայուհիներ չէին, նորաձեւության շաբաթների ժամանակ համագործակցում ենք կոնկրետ մոդելային ընկերությունների հետ. ինչ վերաբերում է նրանց ընտրությանը, նշեմ, որ մոտ 600 հայտից ընտրել ենք 28-ին, ինչը եւս երկար աշխատանքի արդյունքում է տեղի ունեցել»:

Հավաքածուն Լիանայի բնորոշմամբ՝ նախատեսված է  համարձակ, աշխատասեր բիզնես լեդիների եւ, առհասարակ, նրանց համար, ովքեր իրենց ներաշխարհով եւ ցանկություններով կհամապատասխանեն տվյալ հագուստին:

«Մենք փորձում ենք այնպես անել, որ մեր զգեստները միշտ լինեն կանացի»,-ասում է նա ու հավելում. «Այժմ էլ շատ առաջարկներ ունենք, բայց մենք էլ պետք է հասկանանք՝ որոնք են մեզ համար ավելի կարեւոր եւ հետաքրքիր: Այս պահին պատրաստվում ենք 2020 թ-ի աշուն-ձմեռ հավաքածուին, որով պետք է ներկայանանք Միլանի նորաձեւության շաբաթվան: Կարծում եմ՝ մինչեւ տարվա վերջ կունենանք նմուշները, իսկ ֆոտոշարքը կիրականացնենք Միլանում, որից հետ մանրամասներով կկարոանանք կիսվել մեր հետեւորդների հետ»:

Հարցին, թե որն է eLSi նորաձեւության տան հաջողության գրավականը, որը բրենդը վայելում է ոչ միայն Հայաստանում, այլեւ դրա սահմաններից դուրս, Լիանան պատասխանեց.

«Շատ կարեւոր է սիրել քո աշխատանքը, ունենալ աշխատասիրության մեծ ջիղ, շատ աշխատել եւ ստեղծագործել, հետեւել աշխարի նորույթներին եւ փորձել քայլել դրանց համահունչ»:

Սյունե Առաքելյան

Լուսանկարները՝ IMAXtree


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ