Սիրուն Մինասը` բոտեքսի միֆերի եւ հակացուցումների մասին

Հայտնիներ, որոնք իրենց երեխաներին այսօր ուղեկցել են առաջին դասարան

«Ուզում եմ երեխա ունենալ». Շպռոտը` իր երազանքի և 41-ամյակին նվիրված խնջույքի մասին

Եվա Խաչատրյանի, Վիկտորյա Սահակյանի եւ այլ դերասանուհիների մասնակցությամբ բացօթյա ներկայացումը

Backstage. Մեգին շուտով կթողարկի ամառային, ռիթմիկ նոր տեսահոլովակ

Backstage. «Աշխատում ենք ամեն ձեւով իրականացնել իրենց երազանքը». Արուս Տիգրանյան

Անդրանիկ Հարությունյանը` արկածային մանկության մասին եւ ոչ միայն

Backstage. Ինչպես են ընթանում «Երկուսով» հեռուստասերիալի նկարահանումները

Դիանա Տոռեսը` ծնողների կորստի, սիրահարվածության եւ ատամնաբույժի մասնագիտությամբ չաշխատելու մասին

Ինչպես է անցել Լիլիթ Բասյանի եւ Ալեքսանդր Բաբասյանի որդու 6-ամյակը. ծնողների անակնկալն ու խնջույքը

«Գրիշան իմ երազած ավտոմեքենան է նվիրել». Շողեր Թովմասյանը 28-ամյակի անակնկալների եւ խնջույքի մասին

Հասմիկ Կարապետյանը` խենթ հուշերի, կյանքի դժվար շրջանի ու Շանթի հետ իրենց առաջին հանդիպման մասին

Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Կաթնամթերքով դիետա

19:19, 24 նոյեմբերի

Այս սննդակարգին կարելի է հետեւել 3 շաբաթվա ընթացքում: Այն թույլ կտա ոչ միայն ավելի թեթեւ դառնալ, այլեւս երիտասարդացնել սեփական օրգանիզմը. կաթնամթերքը  օգնում է ազատվել նստվածքներից եւ այտուցներից, նպաստում են նյութափոխանակության արագացմանը: Իսկ դրանցում պարունակվող կալցիումը խոչընդոտում է ճարպային բջիջների կողմից ճարպի կուտակմանը: 

Շիճուկն իրենից ներկայացնում է շատ արժեքավոր ցածրկալորիական կաթնամթերք: Դրանում գործնականում չկան ճարպեր, փոխարենը չափից շատ են արժեքավոր սպիտակուցները:  Վիտամինների եւ հանքանյութերի հարուստ հավաքածուն շիճուկն անփոխարինելի դիետիկ մթերք է դարձնում, հետո էլ հրաշալիորեն հագեցնում է քաղցը:  

Ամբողջ սննդակարգի ընթացքում ջուր օգտագործեք անսահմանափակ քանակությամբ: Նախաճաշը միշտ միանման է. առանց շաքարի սուրճ կամ թեյ,  2 կրեկեր կամ մի կտոր պանիր:

Երկուշաբթի

Ճաշ. Մի բաժակ շիճուկ, 2 նարինջ կամ խնձոր:

Ընթրիք. 125 գ ոչ ճարպոտ կաթնաշոռ, 1 ձու, 2 վարունգ:

Երեքշաբթի

Ճաշ. 200 գ խաշած հավ, 2 վարունգ:

Ընթրիք. 125 գ ոչ ճարպոտ կաթնաշոռ, 2 բաժակ ոչ քաղցր յոգուրտ:

Չորեքշաբթի

Ճաշ. 100 գ պանիր, նարինջ կամ խնձոր:

Ընթրիք. 200 գ թարմ բանջարեղենից աղցան, 2 ձու:

Հինգշաբթի

Ճաշ. Մի կտոր բանջարեղենով լցոնած ձուկ, 2 վարունգ:

Ընթրիք. 200 գ վինեգրետ, 1 ձու, 50 գ խաշած հորթի միս:

Ուրբաթ

Ճաշ. 125 գ ոչ ճարպոտ կաթնաշոռ, նարինջ կամ խնձոր:

Ընթրիք. 100 գ խոզապուխտ, ձու, մի փունջ բողկ կամ լոլիկ:

Շաբաթ

Ճաշ. Մի բաժակ շիճուկ, 2 խնձոր կամ նարինջ:

Ընթրիք. 125 գ ոչ ճարպոտ կաթնաշոռ, մի բաժակ ոչ քաղցր յոգուրտ:

Կիրակի

Ճաշ. 100 գ խաշած հավի ֆիլե, վարունգ:

Ընթրիք. 100 գ պանիր, մի կապ բողկ:

 

Աղբյուրը` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ