Ինչո՞ւ Հայկ Պետրոսյանը հանդես չի գա ներկայացումներով, եւ ի՞նչ շարժառիթ է ստեղծել արտիստի առաջին սերը

Գարիկ Մարտիրոսյանը խաղում է կարաոկե «ռուլետկա»

«Խնդրում եմ Աստծուց, որ առողջ լինենք ու երջանիկ լինեն իմ բալիկները». Օլյա Հակոբյանը որդիների հետ՝ NEWS.am STYLE-ի ամանորյա ֆոտոշարքում

Համեղ թխվածք ձեր ամանորյա սեղանին․ առաջարկում է Սիլվի Բարկովան

Ինչպե՞ս խուսափել Ամանորին ավելորդ քաշ հավաքելուց

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2020թ․-ը․ տարվա թրենդներն ու հակաթրենդները

Սիլվի Բարկովան՝ Ամանորը Հայաստանում անցկացնելու եւ ամուսնուն սպասելու մասին

«Գրեմմի»-ի 10-ակի դափնեկիր Take 6 խմբի անդամները ժամանեցին Հայաստան

Արամեի մենահամերգն ու հայտնի հյուրերը

«Մահանալու ժամանակ չկա». պաշտոնական թրեյլերը

Ինչ է սպասվում կենդանակերպի նշաններին 2020 թվականին. Գուրգեն Հովհաննիսյան

Հրապարակվել է Ջեյմս Բոնդի մասին նոր ֆիլմի թիզերը

Ի՞նչ է կատարվել «Women’s Club»-ի հետնաբեմում եւ ինչեր են մնացել կադրից դուրս

Ո՞վ է արժանացել «Միսս Երեւան 2019» տիտղոսին և ի՞նչ նվեր է ստացել հաղթողը

Նոր հեռուստասերիալ Աշոտ Տեր-Մաթեւոսյանի, Սոֆյա Պողոսյանի, Սամվել Թոփալյանի եւ Լուիզա Ղամբարյանի մասնակցությամբ

Եվրոպայի ամենաէլեգանտ կնոջ՝ Մոնակոյի հմայիչ իշխանուհի Շարլինի ոճը

Էմոցիոնալ «Սիրո կինո». Միհրան Ծառուկյանի առաջին մենահամերգի հետաքրքիր դրվագները

Հայուհին 90-ականների հիթով գրավել է հունական «Ձայն»-ի ժյուրիին

«Պրեմիերայի էի գնացել». Թող լինի լույս. «Հոսանքների պատերազմը»

20:20, 7 դեկտեմբերի

Խրթին հարց է, թե ո՞վ է մտորում այնպիսի սովորական պրոցեսի մասին, ինչպիսին լուսավորությունն է: Սեղմում ես կոճակը, եւ սենյակը լցվում է վառ էլեկտրական լույսով:

Որեւէ մեկը մտածե՞լ է, թե հաղորդալարերով ինչպիսի հոսանք է անցնում՝ մշտակա՞ն, թե՞ փոփոխական:

«Հոսանքների պատերազմը» ֆիլմի սյուժեն ցուցադրում է երկու մրցակիցների՝ Թոմաս Էդիսոնի եւ Ջորջ Վեսթինհաուզի դիմակայությունը: Էդիսոնը հանճարեղ գիտնական է ու գյուտարար, իսկ Վեսթինհաուզը հաջողակ ձեռներեց է եւ ինժեներ՝ ամուր եւ հուսալի ֆինանսական թիկունքով: Երկու մրցակիցները պայքարելու են քաղաքների փողոցները լուսավորելու հնարավորության համար, Էդիսոնը՝ մշտական հոսանքով, իսկ Վեսթինհաուզը՝ փոփոխական:

Ֆիլմը նկարահանվել է իրական իրադարձությունների հիման վրա (իհարկե՝ մի քանի բացթողումներով):

Ֆիլմի գլխավոր առավելությունը շքեղ դերասանական կազմն է: Քամբերբեթչը գերազանց է մարմնավորել ինքնավստահ ու ինքնագոհ Թոմաս Էդիսոնին, որը չէր ցանկանում լսել ոչ մեկի կարծիքը:

Հանդարտ եւ հավասարակշռված Վեսթինհաուզի դերակատարը Մայքլ Շենոնն է, նրա հերոսը ստացվել է խորաթափանց եւ շատ ճշմարտանման:

Փառքի ճաճանչների տակ իր տեղն է գտել նաեւ Նիկոլաս Հոլթը Տեսլայի դերում: Ցանկալի կլիներ, որ նրան մի փոքր ավելի շատ ժամանակ տային կերպարը բացահայտելու համար, բայց անգամ սահմանափակ հնարավորությունների պարագայում նա, միեւնույն է, կարողացել է ոգեւորել: Ահա թե ինչ է նշանակում տաղանդավոր տղա լինելը:

Միանգամայն լավն է նաեւ Թոմ Հոլանդը. ակնհայտ է, որ նա մի դերի զոհը չի լինի (Սարդ մարդը), նա իր դերասանական կարիերայում միանգամայն պատկառելի պոտենցիալ ունի:

Ֆիլմի ժամանակաչափը ընդամենը 102 րոպե է, բայց նույնիսկ դա հաշվի առնելով, ֆիլմն այնքան էլ դինամիկ չէ, սակայն շատ հետաքրքիր է: Ֆիլմի գլխավոր բացասական կողմն այն է, որ մատուցման առումով անչափ միակողմանի է:

Մինչեւ պրեմիերան, կինոնկարը ներկայացվում էր որպես մի քանի կողմերի դիմակայություն, բայց բուն ֆիլմում տոտալ կերպով գերակայում է Էդիսոնի գիծը: Այսինքն՝ մեզ հնարավորություն չի ընձեռվում ընտրել որեւէ կողմի, այս կամ այն հերոսին, այլ պարտադրում են մեն-միակին, որի ապրումներին պետք է մասնակից լինել:

Միակ բանը, որում ֆիլմը չհիասթափեցրեց, վիզուալ բաղադրիչն է:

Վիզուալն այնքան անթերի է հղկված, որ կարելի է հերթով անվերջ հիանալ ամեն կադրով: Այսպիսի արդյունք է ստեղծվել 2 բանի շնորհիվ:

Առաջինը արտասովոր օպերատորական աշխատանքն է, որը բազմիցս զարմացնում է նկարահանման իր ոճով: Այսինքն՝ ամբողջ կինոնկարը նկարահանված է «անկյան տակ»:

Երկրորդը, որն օգնել է մթնոլորտի արտահայտմանը, գունային ներկապնակն է, որը հագեցած է հիմնականում մուգ եւ սառը գույներով: Եվ միայն պայծառ լույսերի, ավելի ճիշտ՝ լամպերի ջերմությունն է տարրալուծում կինոնկարի մռայլ ներկապնակը:

Ամփոփում

Ավելի տրամաբանական կլիներ ֆիլմն անվանել «Հոսանքների պատերազմը. Էդիսոնի դարաշրջան», քանի որ հենց նրան են հեղինակները ավելի շատ ուշադրություն դարձրել: Ֆիլմը դանդաղ տեմպը չի օգտագործում հանուն բարօրության՝ ժամանակաչափը լցնելով տանելի իրադարձություններով: Կինոնկարը միանշանակ կարեւոր է դրանում ցույց տրվող իրադարձությունների տեսակետից, սակայն մատուցումը բավականին մակերեսային է եւ չի ընդգրկում էլեկտրականության վերահսկողության համար պատերազմի բոլոր բարդությունները:

P.S.

Ժապավենը վարձույթին պատրաստ էր դեռեւս 2017 թվականին, սակայն քանի որ պրոդյուսերների թվում էր, բացի Մարտին Սկորսեզեից եւ Տիմուր Բեկմամբեթովից, նաեւ Հարվի Վայնշթեյնը, թողարկումն անորոշ ժամանակով հետաձգել էին, կարծում եմ՝ գիտեք պատճառը:

Հաճելի դիտում

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ