Օսկար 2020-ի մրցանակակիրներն ու կարմիր գորգի լավագույն եւ վատագույն կերպարները

Շատ հուշեր ու սեր. ինչպե՞ս է անցել Քրիստինե Պեպելյանի մենահամերգն ու ինչպե՞ս է որդին՝ Արեգը, օգնել նրան իր էներգետիկայով

Իրինա Թովմասյանի՝ անակնկալներով լի 38-ամյակն ու 80-ականների dress code-ը

5 փաստ սեւ զգեստների մասին. Գայանե Մանուկյան

Հայկ Մարությանը ներկա է գտնվել Մկրտիչ Արզումանյանի «Save Միլիոն» ներկայացմանը

Ինչո՞ւ Հայկ Պետրոսյանը հանդես չի գա ներկայացումներով, եւ ի՞նչ շարժառիթ է ստեղծել արտիստի առաջին սերը

Գարիկ Մարտիրոսյանը խաղում է կարաոկե «ռուլետկա»

«Խնդրում եմ Աստծուց, որ առողջ լինենք ու երջանիկ լինեն իմ բալիկները». Օլյա Հակոբյանը որդիների հետ՝ NEWS.am STYLE-ի ամանորյա ֆոտոշարքում

Համեղ թխվածք ձեր ամանորյա սեղանին․ առաջարկում է Սիլվի Բարկովան

Ինչպե՞ս խուսափել Ամանորին ավելորդ քաշ հավաքելուց

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2020թ․-ը․ տարվա թրենդներն ու հակաթրենդները

Սիլվի Բարկովան՝ Ամանորը Հայաստանում անցկացնելու եւ ամուսնուն սպասելու մասին

«Գրեմմի»-ի 10-ակի դափնեկիր Take 6 խմբի անդամները ժամանեցին Հայաստան

Արամեի մենահամերգն ու հայտնի հյուրերը

«Մահանալու ժամանակ չկա». պաշտոնական թրեյլերը

Ինչ է սպասվում կենդանակերպի նշաններին 2020 թվականին. Գուրգեն Հովհաննիսյան

Հրապարակվել է Ջեյմս Բոնդի մասին նոր ֆիլմի թիզերը

Ի՞նչ է կատարվել «Women’s Club»-ի հետնաբեմում եւ ինչեր են մնացել կադրից դուրս

Դիետա, որը կօգնի թողնել ծխելը

19:07, 19 հունվարի

Գաղտնիք չէ, որ ծխելը շատ վնասակար սովորություն է եւ կախվածություն է առաջացնում։ Շատ մարդիկ երկար տարիներ փորձում են ինքնուրույն հրաժարվել ծխելուց, բայց ապարդյուն։ Նրանք անգամ դիմում են հատուկ թերապիաների օգնությանը, բայց կրկին արդյունքը գոհացնող չէ։  Այսօր մենք ձեզ առաջարկում ենք հատուկ դիետա, որը կօգնի ձեզ թողնել ծխելը։

Իհարկե, այս վնասակար սովորությունից ազատվելն այնքան էլ հեշտ գործ չէ, եւ շատերը որոշում են, որ հենց վաղն այլեւս չեն ծխելու, բայց կախվածությունը «իր գործն անում է»։

Ծխելու սովորությունից հրաժարվելու առաջին եւ ամենակարեւոր պայմանը ճիշտ սնվելն է։ Առաջին հերթին պետք է արեւածաղկի սերմեր (չափավոր քանակությամբ), խնձոր եւ գազար օգտագործել։ Սուրճը հարկավոր է փոխարինել հանքային ջրով, թարմ քամած հյութով եւ կանաչ թեյով։

Մենյու

Նախաճաշին անհրաժեշտ է մեկ բաժակ վարսակ, ½ բաժակ դիետիկ կաթ եւ կանաչի թեյ օգտագործել։

Երկրորդ նախաճաշին (լանչին) կարող եք ուտել փոքր հացի կտոր եւ միրգ (խնձոր, նարինջ եւ այլն)։

Օգտակար կլինի, եթե օրվա ընթացքում բանջարեղեն, գազար եւ վարունգ ուտեք։

Ճաշի ժամին կարող եք ուտել հավի կրծքամսով, կիտրոնի հյութով, ձիթապտղի յուղով պատրաստված բանջարեղենային աղցան, ինչպես նաեւ մեկ բաժակ մրգային հյութ։

Քաղց զգալու դեպքում կարելի է գազարը, քաղցր պղպեղը, իմբիրը կամ բանանը խառնել կանաչ թեյով եւ փոքրիկ հացով ուտել։

Ընթրիքին կարելի է մեկ բաժակ քամած հյութ խմել, 250 գր. ձուկ (սաղմոն, ձողաձուկ) պատրաստել եւ150 գր. կանաչ լոբի։

Երեկոյան կարելի է նաեւ 1 բաժակ 1% կեֆիր ըմպել։

 

 

Աղբյուրը՝ Otvetin


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ