Շվեդական H&M-ը երկու գծով լոգոտիպի համար դատի է տվել գերմանական Adidas ընկերությանը: Այս մասին հայտնում է Business Insider նիդերլանդական հրատարակչությունը։
Հաագայի դատարանը վճռել է, որ H&M-ի ֆիթնեսի համար նախատեսված հագուստի երկու գծերը չեն խախտում Adidas ապրանքանիշի իրավունքները, որը ճանաչելի է երեք գծերով: Հաղորդվում է, որ գծերի համամասնությունը զգալիորեն տարբերվում է, ինչը նշանակում է, որ սպառողները չեն շփոթվում, թե հագուստի վրա որ ընկերության լոգոն է պատկերված:
Երկու ընկերությունների միջեւ իրավաբանական քննությունը սկսվել է 1997-ին, երբ Adidas-ը ուշադրություն է դարձրել H&M խանութներում վաճառվող ֆիթնեսի համար հագուստի Work Out-ի շարքին: Շապիկների եւ տաբատների վրա պատկերված էին երկու զուգահեռ ուղղահայաց գծեր։
Մի քանի անգամ դատարանը կանգնել է Adidas-ի կողմը եւ խախտում է ճանաչել, սակայն շվեդները թեեւ դադարեցրել են շարքի վաճառքը, սակայն շարունակել են բողոք ներկայացնել՝ հասնելով Հաագայի դատարան, որն էլ վերջնական որոշում է կայացրել:
Լուսանկարը՝ pixabay.com
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
19:08, 29 մարտի
Ֆլորենցիան պայքարում է Միքելանջելոյի Դավիթի արժանապատվությունը պաշտպանելու համար16:37, 29 մարտի
TLC ռեալիթի շոուի սիամական երկվորյակներ Էբբին և Բրիտանի Հենսելները ամուսնացել են15:18, 29 մարտի
Իրինա Շեյքը Swarovski campaign֊ում հայտնվել է շշմեցուցիչ կերպարով14:02, 29 մարտի
Ռոբերտ Դաունի կրտսերը խաղում է չորս տարբեր կերպարներ HBO-ի նոր սերիալում13:23, 29 մարտի
Թոմ Քրուզը բաժանվել է ռուս ընկերուհուց իր նախկին օլիգարխ ամուսնու պատճառով12:21, 29 մարտի
Դեմի Մուրը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ տարիքը պարզապես թիվ է11:17, 29 մարտի
Բեյոնսեն ձեռքերով սպագետի է ուտում անձնական ինքնաթիռի վրա և ծաղրում իր կովբոյական look-ի մասին մեմերը10:16, 29 մարտի
Selling Sunset սերիալի աստղը գոլֆ խաղալիս ընտրել է տարօրինակ և բաց աութֆիտ09:00, 29 մարտի
ՄԱՐՏԻ 29-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 28 մարտի
Ռիհաննան անհավանական տեսք ունի չինական Vogue-ի շապիկին22:15, 28 մարտի
Ռեբել Ուիլսոնը ուզում է «դրական հաղորդագրություն» տարածել՝ բացահայտելով, որ կորցրել է կուսությունը 35 տարեկանում21:35, 28 մարտի
TikTok-ը նվաճել է նիհարելու նոր թրենդը. «Կախարդական» Oatzempic ըմպելիքը