Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

KFC x Crocs. երազանքի համագործակցությո՞ւն, թե աշխարհի ամենավատ կոշիկը

20:14, 14 փետրվարի

Crocs-ի հողաթափերի վրա KFC-ի թեւիկները «պառակտել են» աշխարհը։ Նյու Յորքում նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում ներկայացրել են հավի թեւիկների զամբյուղի տեսքով կոշիկները, որոնք հենց դրա հոտն ունեն։ Գարնանը կոշիկների սահամանփակ քանակը կվաճառվի 60 դոլարով։

«Սիրո՞ւմ ես համաշխարհային ճանաչում ունեցող տապակած հավ։ Սիրո՞ւմ ես Crocs։ Սիրո՞ւմ ես գնդապետ Սանդերսին։ Այդ դեպքում ողջույն, մենք քեզ համար ինչ-որ բան ունենք։ Վերջապես։ Ձեր երկու սիրելի ապրանքանիշերը հավերժացվել են մեկում՝ ապացուցելու համար, որ համագործակցությունը կայացել է»,- համաշխարհային ճանաչում վայելով «քրոսքերի» կայքը դիմում է գնահատողներին։

«Սնունդում չօգտագործելու համար» վերնագրով հոլովակում աղջիկը կոշիկը հանում է սաստիկ եռացող ջրից։ Կոշիկի վերնահատվածը տապակած հավի է նման։ Կոշկատակը նման է KFC-ի՝ կարմիր ու սպիտակ տուփին։

«Հոգնեցրել է, որ իմ «քրոքսերը» չեն հրապարակվել «Paper» ամսագրի շապիկին։ Այո՛, դրանք իրական են»,- նշված է Twitter-ում KFC-ի պաշտոնական էջում։

Հնարավոր չէ փոխանցել կոշիկի սիրահարների շոկը։ «Նորաձեւությունը մահացել է։ Կեցցե նորաձեւությունը»,- գրել է մարկետինգի մասնագետ Ջեֆրի Սպիվոկը։

Աղբյուրը՝ BBC


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել