Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

«Պրեմիերայի էի գնացել». Մի անգամ...Անգլիայում. «Ջենթլմեններ»

22:06, 18 փետրվարի

Վերջին տարիներին Գայ Ռիչին, նկարահանելով «Արթուր թագավորի սուրը» եւ «Ալադինի» դիսնեյյան ռեմեյքը, ասես, իր ափսեի մեջ չլիներ. ոճական առումով այս ֆիլմերը նրան այնքան էլ չէին համապատասխանում: Ռիչին «Ջենթլմեններում», կարելի է ասել, վերադարձավ իր սովորական վիճակին:

Ըստ սյուժեի՝ Օքսֆորդի տաղանդավոր շրջանավարտը, կիրառելով իր յուրահատուկ խելքն ու բացառիկ հանդգնությունը, ստեղծել է հարստանալու անօրինական սխեմա՝ օգտագործելով աղքատացած անգլիական արիստրոկրատիայի կալվածքները: Սակայն երբ որոշում է իր բիզնեսը վաճատել ԱՄՆ-ից միլիարդատերերի ազդեցիկ գերդաստանին, նրա ճանապարհին են կանգնում ոչ պակաս հմայիչ, բայց դաժան «ջենթլմենները»:

Թմրավաճառ Միկի Փիրսոնի կողմից հանցավոր բիզնեսի վաճառքի պատմությունը գրավում է առաջին հերթին իսկապես բրուտալային, սրամիտ հերոսներով ու ինտելեկտուալ ճակատամարտերը բռնության տեսարանների եւ հրացայտ հումորի հետ հմուտ համադրությամբ:

«Ջենթլմենները» թույլ է տալիս սրտանց ծիծաղել արտառոց իրավիճակների վրա, զարմանալ սյուժետային ոլորուն թվիսթներով: Ըստ ներգործության ուժի եւ յուրօրինակության՝ ֆիլմը մի փոքր տանուլ է տալիս արդեն դասական՝ «Խաղաթղթեր, փող, երկու հրացան» եւ «Մեծ խաղագումար» ֆիլմերին, բայց Ռիչիի հերոսները հիմա ավելի հասուն են ու մասշտաբային: Մնացած առումով սա անչափ տաղանդավոր եւ ստեղծագործական կինո է, որին հանդիստեսը ենթագիտակցորեն կարոտել էր:

Դերասանների փայլուն ընտրության, դերերի հմուտ բաշխման շնորհիվ Ռիչին հասնում է էկրանին տեղի ունեցողին հանդիսատեսի իսկական ներգրավվածության: Բայց, ինչպես հաճախ է լինում այս ռեժիսորի դեպքում, միանգամայն նշանակալի դեր են խաղում նաեւ վառ դետալները, որոնք իրենց վրա են բեւեռում ուշադրությունը՝ գլխավոր հերոսների էլեգանտ հանդերձանք, թանկարժեք մեքենաներ, ժամացույցներ, հնաոճ իրեր, ատրճանակի ձեւ ունեցող ոսկե թղթապանակ եւ այլն...

Հեղինակը ծաղրում է իշխանության եւ ճոխության աշխարհը՝ ցույց տալով դրա արատավոր էությունը, բայց դրա հետ մեկտեղ հրաշալի զգում է այդ աշխարհի մասը դառնալու հանդիսատեսի ցանկությունը:

Մեթյու ՄաքԿոնահին արդեն որերորդ անգամ ապացուցում է, որ իր սերնդի լավագույն դերասաններից մեկն է եւ գիտի՝ ինչ անել, երբ ռեժիսորը կարիք ունի ինչ-որ ավելի շատ բանի, քան սցենարին կուրորեն հետեւելը: Կարելի է ասել, որ կինոնկարն ամբողջությամբ ներծծված է ՄաքԿոնահիի խարիզմայով:

Անսպասելիորեն զվարճալի էր Չառլի Հանեմի եւ Հյու Գրանտի կիսով չափ երգիծական դուետը, որոնք իրենց երկխոսություններով դրամայի խտությունը հոյակապ նոսրացնում են, իսկ ոչ տիպական ծաղրանկարային Քոլին Ֆարելը իր հայտնվելով լրացնում է Ռիչիի կինոնկարի հեգնական տրամադրությունը:

Կինոնկարի սյուժեն՝ իր ոչ գծային, ոչ ամբողջական ֆլեշբեքերով եւ պատումի հանելուկներով լարվածության մեջ է պահում մինչեւ եզրափակիչ կադրերը: Եվ թող որ ֆիլմի տեմպն անշտապ է, իսկ ավարտը կարող է այնքան էլ տպավորիչ չթվալ, ինչպես շատերը սպասում են: Բայց սա հաստատապես ամենասրամիտ քրեական կատակերգություններից մեկն է, որ վերջին տասնամյակին էկրան է բարձրացել:

 

 

Հաճելի դիտում

Նորայր Նազարյան

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության