«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

«Դասարանցիները». նոր գեղարվեստական ֆիլմի պրեմիերան

Նոր սիթքոմ Մկրտիչ Արզումանյանի, Անուշ Առաքելյանի եւ Արմեն Մարգարյանի մասնակցությամբ

Գրիգը՝ իր նոր տեսահոլովակի նկարահանումների եւ Սոնային Մարտի 8-ին նվեր չտալու մասին

Սոնա Շահգելդյանը՝ հոր կարոտի, կյանքի դժվարությունների եւ զավեշտալի մանկության մասին

Օսկար 2020-ի մրցանակակիրներն ու կարմիր գորգի լավագույն եւ վատագույն կերպարները

Գարնանային դիետա

19:19, 1 մարտի

Կանանց թվում է , որ գարնան գալուն պես պետք է սկսել բանջարեղեն եւ միրգ ուտել։ Սակայն իրականում այս օրերին միշտ չէ, որ այն մթերքը, որը արեւի շողերի հետ հայտնվում է մեր սեղաններին, կարելի է բնական համարել եւ ուտել։ Սակայն մի շտապեք հիասթափվել։ Առաջարկում ենք ընթերցել, թե ինչ կարելի է  ուտել այս օրերին եւ ինչպես պահել գարնանային դիետա։

Առաջին հերթին պետք է նշել, որ այս դիետային հետեւելու ընթացքում դուք ոչ մի սով կամ քաղց չեք զգալու։ Բանջարեղեն կարելի է շատ ուտել, բայց չափի սահմաններում։ Սննդակարգից պետք է հանել քաղցր մրգերն ու բանանը։ Փորձեք ավելի շատ հանքային ջուր կամ կանաչ թեյ խմել։ Խանութ գնալիս եւ կաթնամթերք գնելի ուշադրություն դարձրեք յուղայնությանը (1-3%)։

Այսպիսով՝

Նախաճաշ

Նախաճաշին հարկավոր  է ուտել քիչ կալորիականություն ունեցող կաթնաշոռ (125գր) եւ մի քանի կրեկեր կամ տոստ։ Հարկավոր է խմել թեյ կամ սուրճով՝ մեկ գդալ մեղրով։

Երկրորդ նախաճաշ (լանչ)

1-2 միրգ (բացառությամբ՝ արգելված մրգերի), կանաչ բանջարեղեն (վարունգ, բուլղարական պղպեղ)։

Ճաշ

Մեկ բաժակ առանց յուղ ապուր (մածնաբրդոշ-окрошка, բանջարեղենային ապուրներ եւ այլն, եփած հավի, տավարի կամ հոթի միս։ Իսկ որպես խավարտ կարող եք ուտել թարմ բանջարեղեն եւ 3 ճաշի գդալ կանաչ ոլոռ։

Ետճաշիկ
Մի քանի կրեկեր կամ տոստ, մեկ թեյի գդալ բուսական յուղ, կես տուփ կաթնաշոռ։

Ընթրիք

Մի քանի միրգ եւ դիետիկ յոգուրտ։

Ցուցում. ուտելուց առաջ անպայման պետք է 200մլ. չգազավորված ջուր խմել։

 

 

Աղբյուրը՝ Woman.ru 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության