«Վախենում էի ինձնից, որ տանը սկսել էի գործեր անել, եփել-թափել». Լիդուշիկ

Անի Դաշյանի մայրանալու, Էդգար Իգիթյանի պլաստիկ վիրահատության, «Օսկար 2021»-ի եւ Անի Երանյանի ոճի մասին

«Ունեմ աշխատանք, բայց չունեմ երկրորդ կես». զրույց Վարուժան Մարգարյանի հետ

Հայկ Պետրոսյանի ամուսնության, Նարեկ Մակարյանի անկեղծ զրույցի, Քիմ Քարդաշյանի նոր սիրավեպի մասին

Վիկա Մարտիրոսյանը՝ իր ընտանիքի, հայտնիների հետ աշխատանքի և «Ամարաս»-ի սան Տիգրանի կորստի մասին

Exclusive. Գրիգոր Կյոկչյանն ամուսնացել է

«Երազում եմ մայրանալու մասին, բայց որ բալիկս անպայման իմ պես խուճուճ լինի»․ Էվա Խաչատրյանի էքսկլյուզիվ հարցազրույցը

Օրվա լրահոսը․ Գրիգոր Դանիելյանի որդու 4-ամյակը, «Գրեմմի» երաժշտական մրցանակաբաշխությունը եւ այլն

Լիլիթի ու Վահեի որդու ծննդյան լուրը, Լիանա Վանոյանի ընտրյալը, «Ոսկե գլոբուս»-ի մրցանակակիրները

Վարդուհի Վարդանյանի որդու պսակադրությունը, Գոռի ու Մարիամի բաժանության լուրը, Քորթնի նոր սիրավեպը

Գրիգոր Դանիելյանի կնոջ տարեդարձը, նոր կադրեր Բեն Ավետիսյանի պսակադրությունից եւ այլն

ՕՐՎԱ ԼՈւՐԸ. Բեն Ավետիսյան և Դիանա Տոնոյան, Դավիթ Մանուկյան և Օլգա Բուզովա, Քրուզ Բեքհեմ

BACKSTAGE. Ինչպես են ընթանում «Սարի աղջիկ» հեռուստասերիալի նկարահանումները

Սիրուն Մինասը` բոտեքսի միֆերի եւ հակացուցումների մասին

Հայտնիներ, որոնք իրենց երեխաներին այսօր ուղեկցել են առաջին դասարան

«Ուզում եմ երեխա ունենալ». Շպռոտը` իր երազանքի և 41-ամյակին նվիրված խնջույքի մասին

Եվա Խաչատրյանի, Վիկտորյա Սահակյանի եւ այլ դերասանուհիների մասնակցությամբ բացօթյա ներկայացումը

Backstage. Մեգին շուտով կթողարկի ամառային, ռիթմիկ նոր տեսահոլովակ

Դեպրեսիայի դեմ պայքարելու հինգ միջոց

21:12, 26 մարտի

Պարեք

Այո, այո, հենց պարերը կօգնեն ձեզ հաղթահարել դեպրեսիան։ Հարվարդի համալսարանի նեյրոկենսաբանները այսպես են բացատրում այդ երեւույթը․

«Դժվար թե պրոֆեսիոնալ պարողներից շատերը գիտակցեն, որ հենց պարն է ազդում նրանց մարմնի ու գիտակցության վրա։ Մարդու ուղեղի վրա իր բարերար ազդեցության շնորհիվ պարերը սկսել են կիրառվել որպես թերապիա Պարկինսոնի հիվանդությամբ մարդկանց համար»։

Սպորտով զբաղվեք

Սպորտը դրական ազդեցություն ունի մեր օրգանիզմի վրա։ Նախ սպորտով զբաղվելը խթանում է սրտի աշխատանքն ու լավացնում արյան շրջանառությունը, ինչը մեր հոգեկան առողջության վրա ազդող հիմնական գործոններից մեկն է։ Երկրորդ, սպորտով զբաղվելիս, ձեր օրգանիզմում արտադրվում են էնդորֆիններ՝ հորմոններ, որոնք օգնում են նվազեցնել սթրեսի մակարդակը։ Երրորդ՝ սպորտի տարբեր ձեւեր խթանում են նեյրոգենեզը՝ նյարդային բջիջների աճը։

Վերոնշյալ գործոնները դրական են անդրադառնում ձեր ընդհանուր առողջության վրա։

Ճամփորդեք

Այս միջոցը կարող է խնդրահարուց լինել այն պարզ պատճառով, որ շատ հաճախ մենք բավարար ժամանակ ու հնարավորություններ չունենք ճամփորդելու համար։ Սակայն բոլորովին պարտադիր չէ արտասահման մեկնել ու շքեղ հյուրանոցում իջեւանել։ Նախ փորձեք միառժամանակ փոխել ձեզ շրջապատող միջավայրը, դա կօգնի ձեզ։

Փոխեք ձեր կենսակերպը

Բժիշկ համաճարակաբանն ու նախկին մարզիկը մի քանի արժեքավոր խորհուրդ է տվել, որոնք ձեզ կօգնեն հաղթահարել դեպրեսիան՝

Վիտամիններ ընդունեք՝ հատկապես B խմբի, բայց բժշկի հսկողության տակ։

Ձգտեք նվազագույնի հասցնել շաքարի, նաեւ գլյուտեն պարունակող մթերքների ու կիսաֆաբրիկատների գործածումը:

«Մեդիտացիա ու խորը շնչառություն»:

Հարցրեք ինքներդ ձեզ՝ ինչն է ձեզ երջանկացնում

Դեպրեսիան առաջանում է գլխուղեղի նեյրոքիմիական դիսբալանսի հետեւանքով ու դրանից ազատվելու համար պահանջվում է համբերություն, ձգտում ու գուցե՝ բժշկական միջամտություն։

Դեպրեսիան հիվանդություն է, որը դժվար է հաղթահարել ու յուրաքանչյուրը յուրովի է հաղթահարում այն։ Մի մոռացեք, որ յուրաքանչյուր իրավիճակ եզակի է ու այն, ինչ օգնել է մյուսներին, կարող է չօգնել ձեզ ու հակառակը։

Աղբյուրը՝ Klubber.ua


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ