Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Բազմամրգային դիետա

18:32, 31 մայիսի

Եթե դուք մրգերի սիրահար եք, հետեւեք այս սննդակարգին եւ վայելեք: Նարինջ, կիվի, խնձոր. սննդակարգի 10 օրերն աննկատ կանցնեն ձեզ համար:

Մրգերը ոչ միայն համեղ, այլեւ չափավոր կալորիական են, ճարպեր չեն պարունակում, փոխարենը հարուստ են օգտակար նյութերով, վիտամիններով, հանքանյութերով: Սնունդը լրացրեք բանջարեղենով, ոչ ճարպոտ մսով եւ ամբողջական ձավարեղենի փոքրիկ քանակությամբ, եւ այն բավականին հաշվեկշռված կլինի: Սակայն շաքարի, ալկոհոլի եւ ճարպերի մասին ստիպված կլինեք մոռանալ: Նման սննդակարգը թույլ կտա 4-5 կգ-ով նիհարել, բարելավել տրամադրությունը եւ ինքնազգացողությունը: 

Նախաճաշ. Մի բաժակ նարնջի հյութ

2 նախաճաշ. 4 ճաշի գդալ բրինձ՝ անանասով եւ կիվիով

Ճաշ. Բանջարեղենային աղցան, որն առավելապես կազմված է կանաչ, թարմ մրգերից, խաշած կաղամբ (բրոկկոլի եւ ծաղկակաղամբ), 200 գ խաշած, ոչ ճարպոտ միս: 

Հետճաշիկ. Մի բաժակ նարնջի, գազարի, անանասի եւ խնձորի հյութ: Հաց, մածուն:

Ընթրիք. Մրգային աղցան անանասով, նարնջով, կիվիով եւ խնձորով: Առանց ճարպի շոգեխաշած բանջարեղեն (սմբուկ, դդմիկ եւ այլն):

 

 

Աղբյուր` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ