«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Հզոր եւ օգտակար գործեր, որոնք պետք է հասցնել մինչեւ առավոտյան ժամը 9-ը

23:12, 6 հունիսի

1. Առողջ մարդիկ քնի հստակ ռեժիմի են հետեւում 

Մեր օրգանիզմն իր կառուցվածքով մեխանիկական ժամացույց է հիշեցնում: Եթե ճիշտ կարգավորվի այդ ներքին ժամացույցի աշխատանքը, մարմինը շատ շնորհակալ կլինի: Ջանացեք միշտ նույն ժամին պառկել քնելու: Ցանկալի է դա անել մինչեւ 22:00-ը: Հենց մինչեւ կեսգիշերվա քունն է առավել արժեքավոր համարվում: Արթնանալն անհամեմատ ավելի հեշտ կլինի, եւ դուք ձեզ լիովին հանգստացած կզգաք: 

2. Կարգավորում ենք օրվա ռեժիմը

Երկրորդ կետը նախորդի տրամաբանական շարունակությունն է: Առողջ մարդկանց համար դժվար չէ առավոտվա 6-ին արթնանալը: Եթե քնի ռեժիմը կարգավորված է, դա ոչ մի դժվարություն չի առաջացնի:  «Արտույտները» հնարավորություն ունեն արդեն օրվա սկզբում մի քանի կարեւոր գործ անել, որոնք կհանեն հագեցած աշխատանքային գրաֆիկի բեռը:  

3. Առողջ մարդիկ մեծ քանակությամբ մաքուր ջուր են խմում

Բոլորին հայտնի է, որ մարդը 80 տոկոսով ջրից է կազմված: Դրա պակասը մտավոր եւ մկանային քաղց է առաջացնում: Ծարավը նվազեցնում է մեր աշխատունակությունը, վատացնում է նյութափոխանակությունը եւ արագացնում է ծերացման գործընթացը: Հենց այդ պատճառով այդքան կարեւոր է ջրի պակասը լրացնելը, նույնիսկ եթե ծարավը չի տանջում: Երբեմն այն քողարկվում է որեւէ համեղ բան ուտելու ցանկության տակ:  Մի մոռացեք  հեղուկի օգտագործման նորմայի մասին: Օրվա ընթացքում անհրաժեշտ է  2 լ ջուր խմել:

4. Առողջությունը եւ ֆիզիկական վարժություններն անքակտելիորեն կապված են 

Այդ պատճառով առողջ մարդիկ իրենց օրը սկսում են թեթեւ մարմնամարզությամբ:  Դա օրգանիզմին թույլ է տալիս արթնանալ, մկանները տոնուսի բերել եւ դրանց թթվածին մատակարարել: Այդպես մենք առույգություն ենք զգում ամբողջ օրվա ընթացքում եւ ավելի լավ ենք մտածում:  

5. Առողջ մարդիկ ոչ մի դեպքում բաց չեն թողնում նախաճաշը

Հենց առավոտյան հավասարակշռված սնունդ ընդունելն է այն մարտկոցը, որի վրա մենք առանց տառապանքների կդիմանանք մինչեւ ճաշ: Հետո էլ, առավոտյան նյութափոխանակությունը անհամեմատ ավելի բարձր է, քան օրվա վերջին:  Այդ պատճառով կալորիաները ծախսվում են էներգիայի արտադրության վրա եւ չեն կուտակվում կոնքերում: Միակ պայմանը ճիշտ սննդակարգն է: Ամբողջական հատիկներից շիլաներ, մրգեր, բանջարեղեն, կաթնաշոռ եւ կաթնաթթվային մթերքներ. ահա նախաճաշի իդեալական տարբերակը: Իսկ կանացի օրգանիզմի վրա տարբեր մթերքների ազդեցության մասին կարող եք կարդալ այս հոդվածում: 

6. Առողջ մարդիկ առավոտյան մեդիտացիա են անում

Առավոտյան` նոր օրվա ծննդի հետ սեփական հոգու հետ միավորվելը ինքնավստահության եւ բարոյական կայունության գրավական է: Մեդիտատիվ պրակտիկաները, որոնք ուղղված են ուժերի կուտակմանը եւ հոգեւոր լիացմանը, ոչ միայն հոգեկան բնույթի հարցեր են լուծում, այլեւ` ֆիզիկական առողջության: Առավոտից ձեզ կես ժամ նվիրեք եւ արդեն մի քանի շաբաթ անց կհամոզվեք, որ ծանրակշիռ ներդրում եք կատարում ձեր զարգացման մեջ:  

7. Առողջ մարդիկ առավոտից լավ, ճանաչողական գրքեր են կարդում

Դա ուղեղին օգնում է ավելի արագ արթնանալ եւ սահուն նախապատրաստվել առաջիկա ծանրաբեռնվածությանը: Բացի այդ, ընթերցանությունը մարզում է հիշողությունը, զարգացնում է տրամաբանական մտածողությունը եւ ընդլայնում է մտահորիզոնը: 

8. Առողջ մարդիկ օրագիր են պահում

Դա անհրաժեշտ է ներքին կարգ ու կանոն զարգացնելու, ինչպես նաեւ սեփական ձեռքբերումներին եւ հաղթանակներին հետեւելու համար: Այդպես մարդու մոտ հստակ եւ փաստաթղթավորված պլան է առաջանում, որին հետեւելով, նա անհամեմատ ավելի արագ է կարողանում մոտենալ նշված նպատակներին: Եվ ինչպես հայտնի է, նպատակի առկայությունը հենց առավոտյան արթնանալու լավագույն խթանն է: 

9. Առողջ մարդիկ առավոտից լիցքավորվում են սիրելի երաժշտությամբ 

Կարեւոր չէ, թե դա ինչ կլինի, կարեւորը, որ երաժշտությունը դրական լիցք կրի: Իսկ տրամադրությունն անպայման կհարմարվի դրան: Կարելի է նույնիսկ մի քիչ պարել կամ էլ մարմնամարզություն կատարել ռիթմիկ մոտիվների տակ: Դրանից հետո արդեն ոչ ոք եւ ոչինչ չի մռայլի ձեր օրը: 

10. Առողջ մարդիկ առավոտից սեր են խոստովանում իրենց մտերիմներին

Պետք չէ ամաչել «ես քեզ սիրում եմ» բառերից: Երբեմն հենց անհրաժեշտության զգացողությունն է այնքան պակասում օրվա ընթացքում: Սերը սեփական ուժերի նկատմամբ վստահություն է տալիս եւ ցանկություն` աշխատանքային սխրանքներից հետո վերադառնալ այնտեղ, որտեղ մեզ այնքան սպասում են: Ահա այդպիսի տասը պարզ սկզբունքը կարող է դեպի լավը փոխել ձեր կյանքի որակը` այն լցնելով նոր վառ գույներով: 

Աղբյուրը` Creu


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության